Mobil-Polen Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Kaczmarek
0 0 6 1

Opinie o Mobil-Polen Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Kaczmarek

klient

Witam wszystkich, a szczegolnie goraco tych, ktorzy mieli nieszczescie wspolpracowac w jakikolwiek sposob z firma Mobil-Polen, a zwlaszcza z jej wlascicielem. Firma oferuje profesjonalne uslugi serwisowe aut, pomoc drogowa, mechanike pojazdowa, itd. Chce ostrzec wszystkich, ktorych dotknie awaria auta, aby nie zglaszali sie do tej firmy po pomoc, chocby nawet przydarzylo sie to pod brama firmy. Taniej i pewniej bedzie csiagnac serwic z drugiego konca Polski. Nasz kierowca zglosil sie do nich, poniewaz byl to warsztat najblizej polozony od miejsca awarii. Chodzilo o zwykla wymiane opony. Sam wlasciciel najpierw obiecal, ze zrobi to bez problemu na karte DKV, potem powiedzial, ze nie zamierza czekac na pieniadze i chce dostac przelew przed wykonaniem uslugi. Czasu na wykonanie przelewu mielismy duzo, poniewaz na wyslanie faktury faksem czekalismy 3 godziny. To i tak nic, bo okazalo sie, ze faktura w porownaniu z usluga zostala bardzo szybko wystawiona. Uslugi nawet nie zaczeto, poniewaz musieli pojechac po opone jakies 100 km od miejsca zdarzenia.Dzieki temu opona zostala wymieniona juz po 7 godzinach od zgloszenia sie kierowcy do warsztatu. Nie chce wiedziec ile godzin trwalaby wymiana oleju. Jeszcze rano wpadlismy na pomysl, zeby jednak wezwac serwis z innej miejscowosci, ale myslelismy, ze moze to wydluzyc czas oczekiwania i dalismy sobie spokoj. Teraz zaluje, bo nie sadze,aby jakikolwiek serwis robil to dluzej . Ponadto wlasciciel jest beszczelny i wulgarny. Potwierdzili to jego pracownicy. Mam nadzieje, ze potencjalni klienci tez tu zagladaja i to przeczytaja,bo nie wiem, gdzie jeszcze mozna zamiescic ta informacje.

Zostaw opinię o Mobil-Polen Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Kaczmarek - Nowa sól

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mobil-Polen Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Kaczmarek