Argus Jakub Mejer

Rumia

Ocena pracodawcy 0/6

na podstawie 0 ocen.

Opinie o Argus Jakub Mejer

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Argus Jakub Mejer

m

Wsxystko oki, umowa o prace, warunki oki.

Johny Walker
@m 20.07.2017 18:53
Wsxystko oki, umowa o prace, warunki oki.

Witam cie a moglbys zdradzic ile tam oferuja dla kogos z doswiadczeniem ?

ja

Nie zgadzam się z poprzedniczką. pracowałem tam jakiś czas było ok i umowa o pracę.

ja.

Nie polecam pracy w firmie argus. Oferuja umowe o prace, a tego nie ma. Dostaje sie tylko umowe na zlecenie.. W biurze obiecuja "zlote gory" a w rzeczywistosci jest zupelnie inaczej. Atmosfera na produkcji bardzo fajna, ale biuro i szefostwo nie kompetentni.! Nie ma co liczyc na umowe o prace i na stabilne zatrudnienie. NIE POLECAM :/

Mario
@ja. 06.04.2016 22:02
Nie polecam pracy w firmie argus. Oferuja umowe o prace, a tego nie ma. Dostaje sie tylko umowe na zlecenie.. W biurze obiecuja...

Hej a mozna sie dowiedziec jakie pieniadze oferuja bo ostatnio widzialem ogloszenie ze poszukuja do pracy pozdro

Ja
@Mario 03.11.2016 20:25
Hej a mozna sie dowiedziec jakie pieniadze oferuja bo ostatnio widzialem ogloszenie ze poszukuja do pracy pozdro...

O to siw nie pytaj nikt ci nie powie ile zarabia. A odnosnie odowiedzi kolegi to musiales tam dlugo pracowac i prosic pewnie o umowe. Ja dwa mies. Na smieciowce i nawet sie nie zapowiadalo na cos innego... no ale ja mowie tylko o moich doswiadczeniach.

Zostaw opinię o Argus Jakub Mejer - Rumia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Argus Jakub Mejer