Opinie o PETRONAS LUBRICANTS POLAND
W dniu 24 marca 2024 roku, firma Petronas Lubricants Poland miała niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w 20. Krakowskim Półmaratonie Marzanny oraz 9. Krakowskim Biegu z Dystansem "Dla małych serc". To wyjątkowe wydarzenie, organizowane przez Fundację VENA SPORT i Krakowski Klub Biegacza DYSTANS, nie tylko promowało bieganie jako prostej formy aktywności sportowej, ale także miało nobilny cel - zebranie funduszy na potrzeby Fundacji "Schola Cordis", wspierającej kardiochirurgię dziecięcą.
W trakcie tego ekscytującego wydarzenia, nasza firma zgromadziła swoją ekipę, gotową do pokonania wyzwań trasy. Poczucie wspólnej determinacji, które towarzyszyło nam podczas przygotowań do biegu, przeniosło się na same zawody, gdzie wszyscy pracownicy stanęli na starcie gotowi do pokonania 21,097 km.
Mimo zmieniającej się pogody, duch rywalizacji i wsparcie dla siebie nawzajem były niesamowite. Widok tysięcy biegaczy, którzy jednocześnie przemierzali ulice Krakowa, był niezapomniany. Każdy krok zbliżał nas do celu nie tylko sportowego, ale także społecznego - pomocy dzieciom w potrzebie.
Po pokonaniu trasy, uczestnicy mogli poczuć dumę z własnych osiągnięć, ale także z zaangażowania w szlachetny cel. To nie tylko bieg, to manifestacja solidarności i wspólnej troski o innych.
Dziękujemy wszystkim pracownikom, którzy wzięli udział w tym niezwykłym wydarzeniu, oraz organizatorom za możliwość wsparcia Fundacji "Schola Cordis". Jesteśmy dumni, że mogliśmy być częścią tego wyjątkowego dnia, który połączył sport, dobre serce i wspólnotę.
Hej, obserwuję od dłuższego czasu firmę na linkedinie, sporo ofert pracy wpada, ale nic do Polski, dlatego aż muszę was zapytać, jak sytuacja wygląda w customer service. Chodzą pogłoski o powiększeniu zespołu? Jakby ktoś napisał mi coś o rozwoju, ścieżce kariery byłabym bardzo wdzięczna, bo z takich podstaw wiem o benefitach jakie oferują i że jest umowa o pracę :)
Cześć! Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą oraz za obserwowanie nas na LinkedIn. Obecnie nie mamy otwartego stanowiska w dziale obsługi klienta (Customer Service), jednak zawsze warto przesłać CV, ponieważ w każdej chwili możemy rozpocząć rekrutację na to stanowisko. Co więcej, pragnę podkreślić, że w naszej firmie istnieje możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych umiejętności, zwłaszcza w obszarze programów i systemów oraz pracy w międzynarodowym środowisku. Jeśli masz dodatkowe pytania lub chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat ścieżki kariery w naszej firmie, jestem do Twojej dyspozycji.
Czy UJ to dość znany uniwersytet dla kandydata na logistic specialist? ;) Czytając ofertę przez moment obawiałem się, że może musi być to jakaś Padwa, czy Oxford :D Bardzo bym był też ciekaw, czy ów roczny kontrakt zastępczy jest z możliwością pozostania po powrocie stałego specjalisty. Może warto mieć dwóch? ;)
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą (usunięte przez administratora) oraz za zadane pytanie. Chcielibyśmy podkreślić, że w naszej firmie zatrudniamy pracowników pochodzących z różnych uniwersytetów, co stanowi dla nas bogactwo i różnorodność perspektyw. Jeśli chodzi o gwarancję przedłużenia umowy na dłuższy okres czasu, niestety nie możemy jej zagwarantować. Decyzje dotyczące przedłużania umowy są podejmowane indywidualnie, uwzględniając bieżące potrzeby i sytuację firmy.
Również jestem zainteresowany pracą na stanowisku logistic specialist. Cały czas kogoś na nie poszukują. Wspomniano w ogłoszeniu, że pracownik otrzymuje budżet na sprzęt do pracy zdalnej - zapewniane są odpowiednie narzędzia do pracy. Czy skoro ma się zapewniony sprzęt, to można pracować w 100% z domu? Czy jednak trzeba co jakiś czas pojawić się w firmie? Na samym początku oferty wspomniano, że jest to praca hybrydowa...
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy jako Logistic Specialist oraz za zadane pytanie odnośnie charakteru pracy. Tak, praca na stanowisku Logistic Specialist w naszej firmie jest hybrydowa. Aktualnie, zakłada to jeden dzień pracy w tygodniu w biurze, jednak biuro jest otwarte i pracownik może korzystać z niego w dowolnym zakresie. W ogłoszeniu zaznaczyliśmy, że pracownik otrzymuje budżet na sprzęt do pracy zdalnej, co oznacza, że zapewniamy odpowiednie narzędzia do efektywnej pracy z domu.
Ciekawi mnie też płatny półroczny staż w Dziale Obsługi Klienta, tym bardziej, że oferują benefity, (prawdopodobnie) jak regularnemu pracownikowi. Da się wyżyć w Krk, będąc na nim? Trzeba znać SAP, czy można zaczynać od zera?
Dziękujemy za zapytanie i zainteresowanie naszą firmą! W naszej firmie cenimy różnorodność i rozwój naszych pracowników. Chociaż stażyści otrzymują kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne, nasi regularni pracownicy korzystają z jeszcze szerszego zakresu benefitów. Nie wymagamy znajomości SAP od początkujących. Nasza firma jest otwarta na osoby z różnymi poziomami doświadczenia, a my zapewnimy odpowiednie szkolenie, dzięki któremu zdobędziesz niezbędne umiejętności. Jesteśmy przekonani, że każdy zasługuje na szansę rozwoju, a nasza polityka zakłada, że dajemy możliwość zdobycia nowych umiejętności nawet tym, którzy zaczynają od zera w danym obszarze.
Uczestniczyłam jakiś czas temu w rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko w obsłudze klienta. Jestem bardzo miłe zaskoczona tym, jakie wartości wyznaje firma Petronas. Rozmowa była przeprowadzona rzetelnie i w miłej atmosferze. Otrzymałam szczegółową informację, co było powodem odrzucenia mojej kandydatury na to stanowisko. Może w przyszłości się uda.
O, fajnie ze dali feedback! Wiesz nad czym popracować. A właśnie się zastanawiałam czy oni dzielą jakoś rozmowę na etapy czy wszystko odbywa się jednorazowo w firmie? I co najważniejsze, ile czekałaś na odpowiedz ?
Zazwyczaj są trzy etapy procesu rekutacyjnego: 1. Wstępna rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami. 2. Rozmowa kwalifikacyjna z bezpośrednim przełożonym i przedstawicielem działu HR. 3. Rozmowa kwalifikacyjna z Managerem działu i przedstawicielem działu HR. Umiejętności są weryfikowane w oparciu o wywiad kompetencyjny i behawioralny oraz analizę studium przypadków. Rozmowy przeprowadzane w formie zdalnej lub face to face. Informację o tym czy zapraszamy kandydata do kolejnego etapu procesu rekrutacyjnego informujemy w ciągu dwóch tyogdni. HR Team
Praca w obsłudze klienta z nałożonym planem, ktory da się zrealizować. Bardzo dobra atmosfera, fajni ludzie. Sporo bonusów do wynagrodzenia. Mogę polecić.
Jestem pracownikiem firmy od ponad trzech lat i jestem bardzo zadowolona, ze jestem jej czescia. Oddzial w Polsce tworzy profesjonalny i zgrany zespol, dzieki czemu panuje zyczliwa, pelna szacunku i bezstresowa atmosfera, a to rowniez dzieki temu, ze szefostwo i zespol HR darza pracownikow zaufaniem. Oprocz tego, firma zdecydowanie dba o pracownikow poprzez liczne benefity, nawet w momencie pobytu na urlopie macierzynskim. Petronas daje rowniez duze mozliwosci rozwoju, mozna bardzo wiele sie nauczyc i jest rowniez otwarta na wszelakie pomysly w celu innowacji aktualnych procesow. Rownie waznym dla mnie faktem jest mozliwosc pracowania w znanych mi jezykach, a takze je doszkalac korzystajac z oferowanych kursow jezykowych, a takze prestiz, ze pracuje dla duzej korporacji, ktora co wiecej, jest sponsorem Formuly 1! :) Zycze nam, abysmy dalej szli w tym kierunku i oczywiscie zdecydowanie polecam tego pracodawce!
Customer Service Representative with English and Dutch - da radę jeszcze znaleźć tam pracę? Ucieszyłam się, że znalazłam ofertę pracy ze stycznia, a to z poprzedniego roku. No ale nie wiem, może jakiś nabór jest? Proszę żebyście napisali, jeśli tak. I ewentualnie jaka stawka, ponieważ tej informacji nigdzie nie ma.
Dziękujemy za zainteresowanie stanowiskiem Customer Service Representative z językiem angielskim i holenderskim. Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na to stanowisko, ale zachęcamy do śledzenia naszego profilu na LinkedIn, gdzie informujemy o nowych ofertach pracy. Jeśli nabór zostanie wznowiony, udostępnimy tę informację.
Stabilny pracodawca, jeśli jesteś na początku swojej kariery, to warto pracować w Petronasie: można dużo się nauczyć, wsparcie i empatia pracowników i przełożonych jest na bardzo wysokim poziomie. Roczna podwyżka i benefity.
(usunięte przez administratora)
Bardzo dziękujemy za zainteresowanie produktami Petronasa. Można je nabyć w sieci autoryzowanych dystrybutorów. Zachęcamy do kontaktu z działem obługi klienta pod adresem mailowym cs.pl@pli-petronas.com, tam każdy klient, nawet detaliczny zostanie pokierowany do odpowiedniej osoby zajmującą się sprzedażą.
Praca w komfortowych warunkach w biurze, w miłej atmosferze z oraniczoną ilością czynników stresowych. Pracodawca proponuje sporo zadawalających benefitów. Minusem jest brak szybkiego awansu dla wybitnych osób.
Dążymy do stworzenia komfortowego środowiska pracy z licznymi benefitami, takimi jak prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe czy wsparcie psychologiczne. Jednak zdajemy sobie sprawę, że dla niektórych pracowników brak szybkiego awansu może być istotnym minusem. Chociaż cenimy rozwój naszych pracowników, tempo awansu może być dla nich kluczowym elementem kariery zawodowej. Zapewniamy otwartą komunikację i chętnie wysłuchamy konkretnych sugestii dotyczących ścieżek rozwoju, aby stale doskonalić naszą firmę jako miejsce pracy.
A czy te wszystkie benefity są w 100% opłacone przez firmę? :) Czy jednak trzeba coś od siebie dokładać? Jeśli chodzi o ten awans, to po jakim czasie od zatrudnienia jest on możliwy? :) Myślę nad aplikacją, a cenię sobie progres.
Potwierdzam. Dobre miejsce do pracy. Miła atmosfera, profesjonalny HR, dobre warunki. Drobne braki tej firmy do pominięcia w porównaniu z innymi firmami z tej samej półki
Cześć, czy Petronas (np. Kraków) ma pakiet relokacyjny na start?? Czy ktoś wie? Jak wysoki jest ten pakiet? Czy jest jakieś wsparcie relokacyjne ze strony firmy?
Dziękujemy za zapytanie dotyczące pakietu relokacyjnego w firmie Petronas w Krakowie. Chcielibyśmy poinformować, że obecnie nie oferujemy dedykowanego pakietu relokacyjnego. Niemniej jednak, jeśli mają Państwo jakiekolwiek konkretne pytania lub potrzebują dodatkowych informacji dotyczących procesu relokacji, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem HR. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, aby udzielić wsparcia i odpowiedzi na wszelkie zapytania.
Witam, w wątku przedstawione zostały już benefity, dopytam tylko jak wygląda sprawa z premiami? Są jakieś? Od czego zależne? I co najważniejsze w jakiej wysokości i co ile? Jakie macie w ogóle umowy? O pracę?
Pracownik biurowy otrzymuje co najmniej jedną premię roczna, częściowo zależna od swoich wyników pracy. Pakiet benefitowy jest bardzo dobry - chyba wszytskie możliwe opcje w korpo. Coroczna podwyżka i umowy na czas nieokreślony.
Wysokość podwyżki jest ustalana w oparciu o aktualne wskaźniki inflacji. Staramy się dostosować podwyżki do poziomu inflacji ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny (GUS). Naszym celem jest utrzymanie realnej wartości wynagrodzeń, co oznacza, że podwyżki powinny przynajmniej pokrywać poziom inflacji.
Polecam tego pracodawcę, przyjemne warunki pracy, bardzo dużo benefitow, dodatki do wypłat
A możesz wymienić jakie macie te benefity i czy są też przyznawane nowym pracownikom? Może podasz szczegóły warunków pracy, jakie z wejścia można dostać umowy?
Nasza firma oferuje atrakcyjne benefity dla wszystkich pracowników, zarówno tych już zatrudnionych, jak i nowych członków zespołu. Począwszy od pierwszego dnia zatrudnienia, nasi pracownicy mają dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego, co stanowi istotny element dbałości o ich zdrowie i bezpieczeństwo. Dodatkowo, w ramach naszej polityki wsparcia pracowników pracujących zdalnie (WFH), zapewniamy dodatek umożliwiający skorzystanie z domowego środowiska pracy w pełni zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Ponadto, przyznawany jest budżet na zakup sprzętu do pracy zdalnej, co pozwala na efektywne dostosowanie narzędzi pracy do indywidualnych preferencji. W trosce o dobre samopoczucie naszych pracowników, udostępniamy również wsparcie psychologiczne, co stanowi ważny element naszej strategii dbałości o ich zdrowie psychiczne. Naszasz standardowy proces zatrudnienia obejmuje pierwszą umowę na okres próbny trwający przez 3 miesiące. Jest to okres, podczas którego obie strony mają możliwość wzajemnego zaznajomienia się i oceny dopasowania do oczekiwań oraz wymagań stanowiska. Po pomyślnym zakończeniu okresu próbnego, długość umowy zależy od specyfiki danego stanowiska i jest uzależniona od indywidualnych ustaleń podczas procesu rekrutacyjnego. Naszym celem jest stworzenie długotrwałych relacji z naszymi pracownikami, a elastyczność naszych umów po okresie próbnym umożliwia dostosowanie warunków zatrudnienia do zmieniających się potrzeb zarówno firmy, jak i pracownika. Wierzymy, że taki model zatrudnienia sprzyja budowaniu trwałego zaufania i satysfakcji ze współpracy. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące warunków zatrudnienia, proszę o kontakt.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie PETRONAS LUBRICANTS POLAND?
Podczas procesu rekrutacyjnego w naszej firmie, uczestnicy rozmowy mogą być poddani pytaniom związanym z ich dotychczasowym doświadczeniem zawodowym, dostępnością czasową oraz ocenie kompetencji językowych i behawioralnych.
Witam. Widziałem w internecie ofertę do firmy; poszukują osobę z językiem niemieckim. Widzę ze tutaj fajnie jest opisywana rekrutacja, ale zanim się przejdę mam pytanko. W ofercie napisali o „ High Knowledge of 2 EU languages English and German” No i właśnie mam dobry niemiecki, ale angielski taki myśle b1 komunikatywny. Czy faktycznie jest wymagany wysoki poziom?
Cześć, Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 nie powinna Cię powstrzymywać. Zawsze jest miejsce na poprawę, ale zdecydowanie nie jest to bariera :) Pozdrawiamy HR Team
Bardzo pozytywnie oceniam pracę w Petronasie. Atmosfera w firmie jest naprawdę świetna, a lokalizacja biura- doskonała. To miejsce, gdzie chętnie spędza się czas i pracuje z przyjemnością.
Bardzo polecam, duża możliwość rozwoju w strukturach regionalnych i globalnych
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PETRONAS LUBRICANTS POLAND?
Zobacz opinie na temat firmy PETRONAS LUBRICANTS POLAND tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PETRONAS LUBRICANTS POLAND?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 11 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!