Co do naprawy silników to może tak ale jeśli chodzi i wymianę innych części tak jak skrzynia automatyczna która się Pan podją nie mając wiedzy wziąść kasę i to nie mało za to i teraz telefonów nie odbierać to jest szacunek dla klienta brawo. A skrzynia nie do końca zrobiona twierdzi że się już nic nie da
Firma cały czas się rozwija, udoskonala sprzęt co poprawia pracę. Dla mnie to dobre miejsce pod każdym względem.
@fire no tak tylko ze trzeba miec wyksztalcenie techniczne
Jakosc i terminowosc duzy plus, ceny srednie - nizsze od Kalisza, ale za jakosc trzeba zaplacic. Ja trafilem do nich z przypadkiem beznadziejym, wszyscy sie juz poddali, 200zł i samochod jezdzi do dzis. Z tego co rozmawialem z pracownikiem to glownie maja klientele ktora zwiedzila juz pol wojewodztwa. Ja jestem zadowolony
Ja ze swoim synem bylem rok przed rozpoczeciem nauki i juz mial komplet. Syn znajomych skonczyl praktyki to jak opowiadal o sprzecie i inwestycjach jakie tam sie dzieja to naprawde szacunek. Zreszta poszedl pracowac do garcarka i mowi ze w aso est mniej sprzetu. Moj syn poszedl do agro staru i juz chce stamtad uciekac.
Doskonały warsztat! Właściciel jest na bieżąco ze wszystkimi technicznymi nowinkami i najnowszymi markami samochodów. Poza tym nie jest tylko "wymieniaczem" części ale potrafi ocenić co jeszcze się da naprawić a co podlega już wymianie. Co do cen za usługi - myślę, że jasna i otwarta rozmowa przed wykonaniem naprawy / serwisu, pozwoli uniknąć nieporozumień, bo właściciel serwisuje moje samochody od wielu lat i uważam, że zawsze płaciłem cenę adekwatną do wykonywanych usług.
Korzystam z usług serwisu od 5 lat i nie moge złego slowa powiedziec, a uwierzcie mi ze zwiedzilem wszystkich mechanikow w okolicy i zawsze moj problem byl w stanie rozwiazac Pan Lisiecki. Życze nam dalszej owocnej wspolpracy. Maciek srebrne A6
Szanowny Pan, wlasciciel Opla Vectry 99\\\\\\\' kombi przyjechal po naprawie probujac wmowic Nam ze kże koszt towaru i robocizny za klocki (usunięte przez administratora) ulcowe z przodu został zaplacony, a w rzeczywistosci nie zostaly wymienione. Po wydrukowaniu ponownego zlecenia naprawy, okazalo sie ze klocki nie podlegaly wymianie jak i nie zostaly dodane to ogolnej zaplaty za zlecenie warszatowe. Kolejne zarzuty klienta to delikatne obcieranie klockow (usunięte przez administratora) ulcowych tylnej osi na nowo zalozona tarcze, ktora defacto nie przejechala jeszcze nawet 200km (dystans zalecany przez producentow ukł. (usunięte przez administratora) ulcowych w celu dokladnego dopasowania sie dwoch plaszczyzn przylegajacych tj. tarcza // klocek). Po obaleniu mitu wlasciciela pojazdu, ten czujac ze jest na przegranej pozycji zazadal podniesienia pojazdu na podnosniku, samochod zostal podniesiony przez nasz serwis. Klient wskazal wyciek spod uszczelki miski olejowej obarczajac nas wina, wg. jego rozumowania podczas wymiany oleju \\\\\\\"ubrudzilismy pol silnika\\\\\\\" - niestety drogi Panie, grawitacja dziala tylko w jedna strone. Ten wspanialy Pan zapewne spedzilby jeszcze klika godzin w Naszym serwisie wskazujac coraz to smieszniejsze wyniki jego rozumowania. Owszem posiadamy 30 letnie doswiadczenie, ale nie chwalimy sie tym na lewo i prawo. Kazdy popelnia bledy, ale przy takich podstawowych czynnosciach jak opisalem powyzej nie maja prawa zdazyc sie pomylki. Jesli ktos do nas przyjezdza i z krzykiem probuje wmowic nam swoje racje, no niestety. Pan tlumaczyl sie ze mnial nie jeden samochod:) My rowniez:) Jesli ma Pan ochote na dalsza polemike zapraszam do rozwiazania naszego problemu na drodze sadowej. Uwazam, takie partyzanckie i niesluszne psucie komus opinii w sieci, legalnie dzialajacemu warsztatowi jest nie na miejscu. Wszystkie inne proby oczerniania nas przez tego Pana, beda z automatu egzekwowane wg art. 212 § 2 kodeksu karnego.
Bardzo negatywny komentarz..... Mechanik niby z 30letnim doświadczeniam, a kultura osobista i podejscie do klienta jak u wiesniackiego przedszkolaka..... Jednym słowem o[usunięte przez moderatora] i [usunięte przez moderatora]a nie mechanik..... Nie polecam!!!!!!!