UNTERER

Kundl

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 14 ocen.

Opinie o UNTERER

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie UNTERER

banan

kiero, a gdzie widziałeś tą ofertę ? ja się zastanawiam nad pracą bądź współpracąz nimi ale słyszałem, że wymagają sporego doświadczenia od pracowników- prawda to? Jeżeli tak to jak przerprowadzić rozmowę rekrutacyjną aby było w porządku :)?

anonim

(usunięte przez administratora)

Przemek

Potwierdzam!!! wszystko jest prawdą! praca 7-8 dni non stop w tej firmie jest standardem , załadunki i rozładunki w pauzie, przekraczane wszystkie możliwe przepisy Ater, a w przypadku odmowy wysadzają z auta i do domu. Żeby być obiektywnym, muszę przyznać ,iż pomimo bardzo dużej ilości mandatów karnych, oni je pokrywają , lecz w przypadku wypadku nikt Ci nic nie kazał, nie powinno Cię tam być w danej chwili i zostajesz sam. Nie łudźcie się , że nagrywanie poleceń telefonicznych coś pomoże, nie jedni to przerabiali.aha. diety 15e + reszta rozpisana w ryczałt, tak więc w koło komina na miejscu większa kasa!

endomondo

Do PAUM Zakres obowiązków -prowadzenie zestawu dzien i noc D,A, IT -załadunek, rozładunek w pauzie -przepinka w pauzie -jazda ponad dozwolony wg. prawa czas Opowiedzialnosc: -odpowiedzialnosc za ladunek i powiezone mienie Atmosfera: -jak bedziesz jezdzil z obcym w podwojnej to kurwicy dostaniesz - kupa konfidentow i cwaniakow Co jest najwazniejsze: - to zebys godzil sie na wszystko, i nie potrzebowal zednego dopoczynku w cigu 3 tyg pracy (sen jest nie wskazany) Godziny pracy: -nie sa okreslone, praca czasem nawet po 26-7h non toper! Pozdumowanie: KOŁCHOZ ;))

maniek

jeeeju ile pytań na raz, nie wiem czy ktoś będzie miał czas na wszelkie odpowiedzi w tym zakresie, to są chyba informacje, które uzyskuje się podczas rozmowy kwalifikacyjnej albo i nawet w samy ogłoszeniu, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, ze jednak nie ma informacji chociażby o zakresie obowiązków na danym stanowisku..

paum

Jaki będzie przyszły zakres obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku? Z jaką odpowiedzialnością wiąże się objęcie tego stanowiska? aka jest atmosfera w tej firmie ? co dla przełożonego jest najważniejsze ? Jakie obowiązują godziny pracy na danym stanowisku w tej firmie? bardzo dziekuje za odpowiedz.

Robol

Masowe zwolnienia Polaków, Mają przyjąć [usunięte przez moderatora]! Obcinają zarobki. To koniec Unterera dla Polaków. Koniec SYFU!

topór

firma unterer to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] które nie polecam nikomu!!!!!!!!!!!! pracowałem tam więc wiem o czym pisze a ponowie[usunięte przez moderatora] to osoby które kierowców mają za nic i za kase zrobią wszystko nawet bez potrzeby używania [usunięte przez moderatora] !!!!!!!!!!!!!

aro

Dzięki panowie za info, obiecują złote góry a tak na prawde LIPA!!! ostatnio pracowalm w takim PGR . Nie mam wypłaty i dzięki Bogu doczynienia z np. BAG .

kierowca

Odradzam przyjmowania się jako kierowca do firmy unterer.To co się tam dzieje przekracza wszelkie możliwe normy normalnej pracy.24 godz.weekendowe pauzy to w untererze standard.Przepinki na parkingach w środku pauzy.Zero szacunku dla kierowcy traktują człowieka jako maszyne [usunięte przez moderatora].Zresztą brak słów nie chce mi sie nawet pisać o tym syfie.Pozdro

anonim

Pracuje w niej.Trzeba mieć mocne nerwy na nich.W większosci to chłodnie,a tam towar zawsze jest na "wczoraj'.Przegięcia to standard pomimo tacha digitalnego. Płaca --- Płacą na czas tyle że 3.25euro/godz. w tym są już delegacje. TO ŚREDNIE DANE.Ogólnie to rzeżnia dla kierowców.JAK masz szczęscie i BAG CIĘ nie trafi to jakoś funkcjonujesz . W innym przypadku masz same kłopoty z niemieckim wymiarem prawa.

Zostaw opinię o UNTERER - Kundl

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie UNTERER