Pojawiła się praca dla kierowcy z kat. C+E na wywrotkę i na cementowóz w różnych lokalizacjach. Napisali że jest nowoczesny tabor. Jeździ się cały czas tym samy autem czy trzeba robić podmianki?
Zdradzisz przy tym w jaki sposób to układa, że mu jakoś lepiej może to wyjść? W kontekście efektywności z pracy firmie w żaden sposób to nie wadzi? Ciekawa swoją drogą jestem pracy na takim stanowisku, czy trudno na nie awansować?
chcialam dopytac w imieniu meza ktory chce wyslac cv na tego kierowce ktorego teraz szukaja, ktos moze doprecyzowac informacje o tej odpowiedzialnosci za samochod ktorym sie jeździ, czy jest to jakis aneks i na jaka kwote jest to odpowiedialnosc? czy nie ma oc i ac że takie cos sie podpisuje? w poprzedniej firmie nic takiego nie mial i nie wie o co chodzi
No dobra a cala reszta? Sam jesteś tak naprawdę odpowiedzialny za wszystko? Dla przykładu te wspomniane plamy na drodze, o których pisali? I co z tymi autami, jak ocenicie ich stan? Jak często wchodzą nowe? Gdy od kolejnego roku się przyjmę to mam szanse na nowszy egzemplarz?
A to czemu nie można być brygadzista tak z marszu? Ktoś widzę podważył z rok temu taka opcje a mnie faktycznie taka oferta pracy się nie wyświetlała. To jaki konkretnie zakres obowiązków przypada na tym stanowisku, że ktoś opisał zarobki za nie jako niskie?
A o brygadziście napiszecie? chyba teraz niedawno ktoś napisał, że tez z wymiana informacji z górą może on sam mieć problem, wiec ciekawi mnie przy jakieś atmosferze się pracuje. zespoły jakie maja zazwyczaj do nich podejście? I już przechodząc do meritum, ile teraz brygadzista zarabia? Opłaca się?
A to ty z miejsca chcesz brygadzistą zostać? Zapomnij! Zarobki brygadzisty według uznania kierownika. Zależy jak się z nim dogadujesz. Według mnie za niskie co do obowiązków
Przestrzegam przed rozpoczęciem współpracy z tą firmą jako kierowca. Zostaniecie zatrudnieni jedynie na zasadach samozatrudnienia, odpowiadacie jako przewoźnik, a nie kierowca na etapie. Cały czas inwigilacja na GPS i kary nałożone przez zleceniodawcę, czyli firmę. Jedynie dla osób bez wyjścia alternatywnego.
Jeszcze tak dobrze się na tym nie znam, wiec czy możesz rozwinąć ten temat zakresu odpowiedzialności? O co z nim chodzi, że tak ostrzegasz? Jakie są podstawowe różnice i czy to nie jest omawiane na rozmowie?
A o to że ta firma to (usunięte przez administratora), pierwszą wypłatę bierzesz po 2 miesiącach, wypłaty co 2 tygodnie niby, ale jedna idzie na opłaty, jesteś ganiany jak szczur, na działalnośći nic ci się nie należy ani urlop ani chorobowe( chyba z ZUS to na suchy chleb) przekroczysz czas pracy zapomnisz wydruku karą, uszkodzisz coś w aucie na budowie kara, non stop jakieś problemy, pracujesz średnio 12-15 godz, najgorszemu wrogowi nie polecam, ps firma zamiast pomagać to patrzy jak (usunięte przez administratora)ci kasę z wypłaty o jakieś śmieszne naruszenie czy (usunięte przez administratora)wie co, a hitem jest to że jedziesz np na kopalnie gdzie nie ma kruszywa czekasz 2-3 godz i np nie masz płatne, albo stoisz 7 godz pod zaladunek i stoisz za free, bo logistyk i cala reszta powie ci ze za wcześnie lub za późno przyjechałeś i to twoja wina, a takich akcji jest o wiele więcej.
Z ta logistyką to tak na poważnie? Ze ktoś za wcześnie przyjechal? To jak oni tu trasy planują w takim razie, masz w ogóle stały kontakt? Te trasy są w miarę te same? zastanawiam się czy postoju jakoś inaczej sobie już ogarnąć nie możesz skoro z doświadczenia znasz sytuacje. A dają tu kontakt do klientów w razie czego czy wszystko jedynie od spedycji wiesz?
Kontaktu z nikim nie masz, jedynie z brygadzista, ale on też często gęsto nie ma co poradzić i czeka na info Warszawy, można by takich rzeczy wymieniać mnóstwo.
Czy widzieliście nowe ogłoszenie o pracę P.H.U. EURO - TRANS Sp. z o.o. na stanowisko Dostawca? Pojawiło się 31 maja na Lento.pl. Planujecie na nie aplikować?
Nie polecam tej firmy dziadostwo. Umowa wypowiedziana z dnia na dzień i jeszcze nie dali całej podstawy na zus i podatek. Działalność zakładać a póżniej mają cie w du***.
chcialam dopytac w imieniu meza ktory chce wyslac cv na tego kierowce ktorego teraz szukaja, ktos moze doprecyzowac informacje o tej odpowiedzialnosci za samochod ktorym sie jeździ, czy jest to jakis aneks i na jaka kwote jest to odpowiedialnosc? czy nie ma oc i ac że takie cos sie podpisuje? w poprzedniej firmie nic takiego nie mial i nie wie o co chodzi
Takich zapisów lepiej się wystrzegać bo one nie są tam tylko żeby sobie były a po to aby się firma zabezpieczyła. Zdecydowanie lepiej poszukać umowy bez dziwnych zapisów.
Czyli jest tu taka jak najbardziej możliwa, skoro Pan przestrzega i się tu mimo wszystko zatrudnia? Jak uniknąć zatem tych wspomnianych zapisów, wystarczy się dogadać na rozmowie?
Właściwie już nie pracuje, nie ma takiej opcji że się dogadasz i wyrzucą zapisy o karach. Kierowca jest na pozycji przegranej i albo godzisz się i pracujesz albo nie podpiszą umowy.
Na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników. Jeżeli zatrzyma Cię kontrol za plamy oleju na jezdni (albo inne zabrudzenia typu cenment) to płacisz karę jako firma, zwykle jest dwukrotnie wyższa jak dla pracownika.
Jak mozesz podlegac pod przepisy dla przewoznikow skoro nim nie jestes, to ze masz dzialalnosc nie znaczy ze jestes przewoznikiem. Nie wprowadzaj ludzi w blad skoro nie wiesz na czym polega b2b
No dobra a cala reszta? Sam jesteś tak naprawdę odpowiedzialny za wszystko? Dla przykładu te wspomniane plamy na drodze, o których pisali? I co z tymi autami, jak ocenicie ich stan? Jak często wchodzą nowe? Gdy od kolejnego roku się przyjmę to mam szanse na nowszy egzemplarz?
Co z tym zapotrzebowaniem za kółko? Jest czy nie? Widzę, że jednemu Panu do teraz nie udzielono odpowiedzi. Ja z Wyszkowa jestem i tu bym uderzał raczej w ładowarkę. Jaką w tym rejonie otrzymam? One różnią się jakkolwiek w zależności od lokalizacji? Wpływa ona na cokolwiek?
Witam Czy potrzebujecie kierowców na s1 Bielsko-Biała Dankowice albo Węgierska Gorka ? Pozdrawiam
Dzień dobry. Czy jest możliwość podjęcia współpracy na własnej działalności ze swoim samochodem ciężarowym?
Czy operatorzy ładowarek też zatrudniani są na B2B? I na jakie stawki można liczyć (Warszawa i okolice)?
czy jest możliwe zatrudnienie dla obcokrajowca bez umowy b2b w Poznaniu?
Na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników. Kary za wycieki, czy sprzątanie jezdni publicznej (jeżeli zabrudzisz) po Twojej stronie. Powodzenia.
Bzdura. Gdzie i kiedy tak miałeś? Nie jesteś przewoźnikiem, bo jeździsz na licencji Euro-Transu. Mandaty zawsze płaci kierowca. Nawet na umowie o pracę. Nie legalnie jest płacenie mandatów przez pracodawce. Kto przekroczył prędkość? Pracodawca czy kierowca?
Potrzebujecie kierowcy w Lublinie?
Witam. Też jestem z Lublina, podjąłeś pracę w Euro-Trans? Możesz napisać jak tam warunki, jaki system pracy, ile płacą? Dzięki. Pozdrawiam
Obiecują baaardzo dużo ale guzik z tego wynika. Miało być 280 zł dniowki za ok 12h pracy.. w ciągu 3 miesięcy tylko 7dni było tak płatne, pozostałe to między 170 do 220. Jeżeli dostaniesz stary samochod, to doczepisz klocek, to zarobisz parę zł więcej, ale chlopaki nie biorą więcej niż 5.500. Jest tam też od groma wewnętrznych kar, a ty na umowie nie jesteś nawet informowany za jaką stawkę jeździsz... a stawki są śmieszne....sprzed 8 lat... Trzeba też pamiętać, że jezdzi się na własnej działalności... w razie kontroli za wszystko odpowiadasz ty, np za przekroczenie czasu dostajesz karę od firmy( jest to skrupulatnie pilnowane) nawet jeżeli nie zatrzyma cię itd, a jeżeli będziesz miał pecha i wlepią ci mandat "zieloni" to płacisz 3 mandaty.... ten od itd, wewnętrzny i ten, który itd nałoży na firmę. Takich wewnętrznych kar mają hmmm jakieś 8punktow na 10calej umowy... Stawki... 1,54 za tonę piachu trasa Lbl- Rokitno( w ciągu dnia zrobisz jakieś 5 kursów beż klocka), 5zł tona kruszywa Łagow - Lublin... czasem jest po tym piasek, ale nie zawsze jest zapotrzebowanie. Są też trasy, gdzie nie wiesz za jaką stawkę dymasz, dopiero z końcem miesiąca dostajesz info i chociaż najczęściej jest to zanizona stawka w stosunku do wykonanej pracy, to ty nie Mas juz nic do powiedzenia. To tylko dwa przykłady, ale generalnie slabo to wygląda.... Warto jeszcze wspomnieć, że bardzo ciężko doprosić się o serwis, a za mandaty tez ty odpowiadasz Aaa i hiit! Możesz dostać 200zl mandatu od firmy za jazdę na pusto ze zwiniętą plandeką i 300zł jeżeli rozwiążesz z nimi umowę przed upływem pol roku.... to jest niby potrącenie za ubrania ochronne, ale tobie za wymagane badania wysokosciowe(200zl) nikt nie zwraca... Dla mnie to jest (usunięte przez administratora);)
A o co te żale? Na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników. Czyli płacisz choćby za zabrudzenie jezdni publicznej (jeśli nie przejedziesz przez nieckę przed wyjazdem z ubłoconej budowy), bo wiadomo, że kamera widzi kto jedzie. Może jeszcze chce Pan napisać, że nie wiedział, że pojazd trzeba oddać w takim stanie technicznym, w jakim się pobrało pierwszego dnia współpracy? No dobra, mógł Pan nie wiedzieć, ale w umowie użytkowania było chyba napisane kto jakie naprawy wykonuje? Czy nie?
to płacisz 3 mandaty.... ten od itd, wewnętrzny i ten, który itd nałoży na firmę. A z tym się nie zgodzę. Jak miałem kontrolę ITD to przesłałem do tego gościa od tacho protokół i już anulowali mi mandat.
Pojawiła się praca dla kierowcy z kat. C+E na wywrotkę i na cementowóz w różnych lokalizacjach. Napisali że jest nowoczesny tabor. Jeździ się cały czas tym samy autem czy trzeba robić podmianki?
Totalnie nowe? A jeśli chodzi o aspekt związany z odpowiedzialnością to jak to jest dogadane? Ubezpieczenie pewnie jest ale chodzi mi bardziej w stricte odpowiedzialności materialnej? Podpisuje się coś dodatkowego?
rozumiem, a ktoś się na to już zdążył jakoś na to nadziać czy raczej to czysta prewencja i każdy dba jak może? jeśli chodzi o pozostałe warunki dla kierowców to są tu takie jak w każdej innej firmie? niczym mąż się nie zaskoczy?
Poszukiwany jest przewoźnik, ponieważ na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników. To chyba oczywiste, że jak pobierasz pojazd nowy, to gdy rozstajesz się, też musisz zdać "nowy", czyli wszelkie konieczne naprawy wykonać. Czy nie oczywiste? (dla przewoźnika)
i firma to od kiedy korzysta z usług przewoźników, chyba że to od zawsze tak było? od jej strony wszystko wychodzi na plus i nie ma problemu w znajdywaniu przewoźników właśnie? z usług ilu jednocześnie zazwyczaj korzysta?
Byłem miesiąc na patelni własną działalność nawet 5tys nie zarobiłem jedynie co to brygadzista układa pod siebie trasy tak żeby mu wychodziło lepiej ludzie uciekają z tego euro transu szukanie roboty na siłę masakra nie polecam
Zdradzisz przy tym w jaki sposób to układa, że mu jakoś lepiej może to wyjść? W kontekście efektywności z pracy firmie w żaden sposób to nie wadzi? Ciekawa swoją drogą jestem pracy na takim stanowisku, czy trudno na nie awansować?
Witam Szukam pracy ,jestem kierowca zawodowym C+E z 8 letnim stażem. Bardzo proszę o inf.dotyczaca godzin/dni pracy oraz wynagrodzenia. Dziękuję i pozdrawiam Piotr 537084499
Poszukiwany jest przewoźnik, ponieważ na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników.
P.H.U. EURO - TRANS Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na na stanowisko Kierowca. Średnie wynagrodzenie na rynku na tym stanowisku to 9500 . Czy Waszym zdaniem to uczciwa stawka?
Proszę mieć na uwadze, że jest to kwota brutto. Poszukiwany jest przewoźnik, ponieważ na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników. Trzeba opłacić z tegoZUSy, księgową, oraz mandanty które nałoży kontrol, a też naprawy przed zdaniem pojazdu gdy odchodzisz, bo trzeba go oddać w takim stanie, w jakim pobierasz go pierwszego dnia. Podliczając to zostanie... A podlicz sam.
Ma ktoś doświadczenie z tą pracą jako operator pompy do betonu może? Jest świeże ogłoszenie i chciałabym coś się dowiedzieć, czy jest sens (nie, nie dla mnie ta praca) przechodzić tam z innego zakładu, chodzi o kogoś z doświadczeniem, z rodziny. Dużo godzin do wyrobienia?
To nie jest praca, tylko współpraca. Poszukiwany jest przewoźnik, ponieważ na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników.
Witam czy w Łodzi zatrudniacie C+E bez doświadczenia na umowę o pracę?
Kolego z tego co słyszałem od chłopaków na kopalni w kielcach ,to lepiej odpuść sobie oddział łódzki .Ponoć tam rządzi jakiś upośledzony który prawie rozwalił bazę.Normalnych kierowców powyrzucał albo sami odeszli .Podpadnięty jest na wszystkich oddziałach w kraju i chłopaki tylko czekają na okazję żeby mu ...
Poszukiwany jest przewoźnik, ponieważ na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników. Proszę wczytać się w regulamin użytkowania pojazdu i kto jakie naprawy wykonuje jak odchodzisz i oddajesz pojazd.
Czy ktos może się wypowiedzieć na temat EuroTrans ? Jaka umowa i jakie zarobki i czy faktycznie robota jest cały rok a nie siedzisz w domu i czekasz na tel
W zimie z 5 spokojnie zarobisz ? Auta dają pod wynajem czy tylko działalność zakładasz a resztą zajmuje się firma ?
Zarobisz 5. działalnosc zakładasz i sam albo ksiegowa ci prowadzi. Wystawiasz dla nich co miesiac wystawiasz fv za kursy i ci płacą. Auto dostajesz od nich bez kosztów.
W którym oddziale zarobisz 5 tys zł w zimę ? Styczeń, luty nie było nawet 4 z przodu. Chyba że jesteś ziomkiem brygadzisty i ładnie huśtasz mu jajca to w tedy może może.....
Jak lubisz podpisywać umowy z karami za wszystko co możliwe to śmiało! Z zarobkami bywa różnie, są bazy gdzie zarabiasz jak (usunięte przez administratora) w Etiopii.
Zawodowy, a co to zdziwienie? Na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników. Niektórym sprawia frajdę płacenie za zabrudzenie jezdni publicznej, bo na kamerze widać kto jedzie.
Witam czy dalej szukacie operatorów na pompę do betonu ? oczywiście uprawnienia mam ale mam małe doświadczenie . Miejscowość Katowice , odpowiadają mi też delegacje
Poszukiwany jest przewoźnik, ponieważ na samozatrudnieniu podlegasz pod przepisy dla przewoźników.
Witam, czy może coś z lokalizacji Chełm?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P.H.U. EURO - TRANS Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy P.H.U. EURO - TRANS Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 160.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w P.H.U. EURO - TRANS Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 12 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!