Point Travel DMC Krakow

Kraków

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 12 ocen.

Opinie o Point Travel DMC Krakow

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Point Travel DMC Krakow

CTX

Minęło już sporo czasu odkąd tam nie pracuję, ale mogę się w 100 % zgodzić z opiniami turysty. Widzę, że nadal bez zmiana zmiana kadry co 3 miesiące. Potwierdzam wulgarne zachowanie kierownictwa wobec pracowników, permanentny mobbing i wykorzystywanie do maksimum. Tych "dyżurów" to nawet nie będę komentować, zwykłe niewolnictwo. Dodam jeszcze, żeby uważać na "starszych stażem" pracowników - zwykłe kable. Odgrywają sceny, jacy to oni biedni nie są, jak to jest ciężko, a tak na prawdę donoszą wszystko do dyrekcji. UWAŻAJCIE na nie...

Marta
użytkownik zarejestrowany

Dziękuję za odpowiedź @turysta, to bardzo przydatne informacje. Chociaż w sumie jest to dość osobliwe w takim razie bo raczej spodziewałam się pierwszej opcji, niż tej drugiej. Końcowo jednak uważam, że dla ludzi, którzy chcą się rozwijać nie jest to najgorsza opcja.

turysta

Pracowałem jeszcze w tym roku więc ocena jest dosyć aktualna. Jeżeli pytasz o karty medyczne, sportowe, vouchery wszelkiego rodzaju - brak i szefostwo nie kryje się z tym, że nie planuje nic z tych rzeczy wprowadzać. Wyjścia integracyjne/pracownicze - brak. Szkolenia - przy podejmowaniu pracy study tour na jedną z popularnych wycieczek (Oświęcim/Wieliczka) , każda inna poza godzinami pracy lub w dniu wolnym (bezpłatnie). Kontrahenci również co jakiś czas zapraszają np. na pokaz hotelu, restauracji etc., study toury/oprowadzanie, wyjścia na konferencje również się zdarzają. W tym przypadku szefostwo akurat zachęca do wzięcia udziału.

Marta
użytkownik zarejestrowany

@turysta, staram się zwyczajnie dopytywać o rzeczy, które są dla mnie niejasne. Nie mam tutaj na celu wybielania Point Travelu, zauważyłam tylko, że dobrze liczyć na aktualne informacje pracowników, a nie osób, które kiedyś w firmie pracowały. Co do Twojego wcześniejszego postu, tak czytałam go, jest w nim podane wiele przydatnych informacji dla innych, owszem i tak jak napisałeś każdy odbierze je subiektywnie i oceni po swojemu. Dodasz co o benefitach/szkoleniach?

turysta

@Marto - wyglądasz na osobę która z jedynie sobie znanych powodów broni firmy Point Travel. Masz do tego prawo. Natomiast - z całym szacunkiem - Twój ostatni, powyższy post jest nielogiczny. Portal ten służy do wyrażania swoich opinii na temat danego pracodawcy. Mój, obszerny komentarz został zamieszczony kilka postów wyżej. Opinia zawsze jest subiektywna, natomiast ja starałem się przedstawić suche fakty dotyczące pracy w Point Travel a to czy wiem jak sytuacja wygląda w firmie obecnie zostawię sobie. "Sprawdzone informacje" "przypuszczenia" - bez obaw, jak najbardziej służę pomocą - w końcu pracowałem w tej firmie. Wystarczy zobaczyć jak radzą sobie inne firmy o podobnym profilu w Krakowie by uzmysłowić sobie, że problem z całą pewnością nie leży w pracownikach. Ważna informacja dla potencjalnych kandydatów: przy odbiorze świadectwa pracy (rozstaliśmy się za porozumieniem stron i zgodnie z przepisami kp) - w ramach zemsty - zostałem niesłusznie posądzony o usunięcie plików z serwera do którego notabene nie miałem dostępu z domu ani żadnego innego urządzenia poza biurem, po zakończeniu stosunku pracy. Jest to obelżywe i karygodne zagranie ze strony pracodawcy, mające na celu upokorzenie mnie. Wiem, że nie tylko wobec mnie zastosowano taką taktykę. Jaki był ukryty w tym cel? Można jedynie snuć domysły.

Marta
użytkownik zarejestrowany

@turysta ale nie masz faktycznych informacji o aktualnej sytuacji w firmie? To właśnie jedynie sprawdzone informacje są ważne z punktu widzenia osób, które szukają możliwości zatrudnienia. Przypuszczenia nie zawsze są dobrym doradcą przy podejmowaniu decyzji zawodowych.

turysta

@Marta nie wiem ile osób pracuje obecnie w firmie, już się tym nie interesuję. Być może "sytuacja jest dość dynamiczna" w start-upach gdzie dąży się do rozwoju, natomiast ta firma utknęła w martwym punkcie, a mentalnie w głębokiej komunie.

Marta
użytkownik zarejestrowany

@turysta Kiedy zakończyła się twoja współpraca z firmą? Czy w firmie nadal pracuje kilka osób? W wielu firmach - szczególnie tych mniejszych sytuacja jest dość dynamiczna i zmienia się w ciągu kilku miesięcy.

turysta

Mała firma rodzinna prowadzona przez małżeństwo. Na co dzień w biurze przebywa 5 osób: pracownicy + dyrekcja oraz właściciele przychodzą na kilka godzin i to nie zawsze. Czytając powyższe pozytywne wypowiedzi zastanawiam się, czy mowa jest rzeczywiście o tej samej firmie. Pracowałem w Point Travel krótko - blisko rok. Niestety pomimo szczerych chęci nie dało się dłużej. Praca sama w sobie jest OK, dla mnie przyjemna. Nieprzyjemna natomiast jest atmosfera, która panuje w biurze. Właściciele widzą winę zawsze we wszystkich na około tylko nie w sobie. Klasyk. System "motywacyjny" jaki w tym miejscu obrano to obarczanie dużą odpowiedzialnością pracowników i wykorzystanie ich do maksimum! Za nic nigdy nie usłyszy się pochwały ani chociaż "dziękuję". Przyjmuje się, że jesteś do ich dyspozycji przez 8 godzin i żaden zakres obowiązków nie ma racji bytu. Szkolenie wdrażające praktycznie nie istnieje - osoba, która pracuje dłużej jest proszona o to żeby wyjaśnić na czym polega praca na danym stanowisku, ale tej pracy jest na tyle dużo, że nie da się tego nazwać szkoleniem a jedynie liźnięciem tematu. Tak może będzie przez pierwsze trzy dni - potem w oczach właścicieli i Pani Dyrektor jesteś już w 100% gotowy do pracy i - co najważniejsze - wzięcia pełnej odpowiedzialności za swoją pracę. Dyrekcja, pomimo pracy na kierowniczym stanowisku w firmie TURYSTYCZNEJ w KRAKOWIE ma bardzo podstawowy angielski i często prosi o pomoc w różnego rodzaju tłumaczeniach, na tyle często, że poniekąd można odnieść wrażenie, że należy to do części obowiązków lub być może zostało się zatrudnionym w charakterze tłumacza? Najczęściej w takim wypadku trzeba oderwać się od wykonywanej w tym czasie pracy i nikt nie zapyta czy przypadkiem nie przeszkadza. Ma być zrobione i już. Lokalizacja biura jest na plus - w samym centrum Krakowa, godziny pracy 8-16 oraz w sezonie 10-18. Zarobki: nie powalają. W biurze o podobnym profilu w Krakowie można zarobić dużo więcej. Samo biuro mieści się w kamienicy, jest stare i zaniedbane. Komputery z początku lat 2000 nie przyjmują już żadnych aktualizacji i często się zawieszają. Przez to również praca się wydłuża. Bardzo stara drukarka, która co chwilę się psuje również nie zostanie zastąpiona nową bo szkoda pieniędzy. Właściciele oszczędzają na wszystkim na czym się da. Nie mają żadnego szacunku dla swoich pracowników (zdarzały się przekleństwa i niemiłe zwroty). Biuro dzieli się na "my" (właściciele + Pani Dyrektor - którą notabene tak należy tytułować co już jest moim zdaniem zupełnie nie potrzebne i bardzo dziwne) oraz "oni" (szarzy pracownicy). Do tego dochodzą popołudniowe dyżury: odbieranie telefonów i potwierdzanie rezerwacji, czasem konieczna jest również praca przy komputerze w domu - nie jest to dodatkowo płatne. Pracuje się również w soboty w godz. 8-14 (pracownicy między sobą ustalają kto kiedy może przyjść) i oficjalnie 2 godz. w niedzielę (odprawa poranna) - ale to nie jest prawdą. Osoba która ma dyżur w sobotę powinna być dostępna pod telefonem służbowym przez cały weekend. Nie dostaje się za to dodatkowego wynagrodzenia, a jedynie za to, że przyjdzie się w sobotę do pracy można odebrać dzień wolnego w tygodniu. Pozostały czas dyżuru i gotowości do pracy nie jest wynagradzany. Ogólnie, serdecznie NIE polecam a wręcz odradzam pracy w tym miejscu. Bez powodu można żyć w ciągłym stresie.

daego
użytkownik zarejestrowany

mola - jeżeli jesteś zainteresowana pracą u nich to podejrzewam, że musisz się bezpośrednio do nich zgłosić.

Julia

Wlasnie jestem w procesie rekrutacji. Mam dobre wrazenia po rozmowie. Nic nie bylo ciazy czy dzieciach. Padlo pytanie o plany na najblizsze 5 lat i jest to standardowe pytanie przy rekrutacji. Wymagaja znajomosci jezyka na bardzo wysokim poziomie. Firma sprawia wrazenie przyjaznej pracownikowi a to jest dla mnie najwazniejsze.

domi

Na rozmowę warto iść. Byłam wczoraj. Wszystko ok.

Stokrotka

Czy mógłby ktoś ze mną pogadać o rozmowie kwalifikacyjnej na priv, ponieważ jutro z nimi spotkanie i nie wiem czy w ogóle się opłaca tam jechać.

Karina

Pracowałam w tej firmie kilka lat. Firma rzeczywiście rodzinna, jak wiele innych na rynku, niczemu to nie szkodziło. Atmosfera pracy była miła,czasami pracowałao się w stresie i pospiechu, jak wszędzie. Dyrekcja wyrozumiała, jeśli była potrzeba wziąć wolny dzień lub wypadły jakieś prywatne sprawy. Nie jest prawdą, że trzeba było odbierać rozmowy służbowe na telefonie prywatnym. Każdy pracownik dostawał komórkę służbową, a telefony od hoteli ew. turystów odbierała tylko osoba dyżurująca w danym dniu, inni pracownicy nie. Telefon po godzinach pracy dzwonił głównie latem, jesienią i zimą prawie nie. Jeśli trzeba było załatwić służbową sprawę wieczorem to najpierw pytano, czy ktoś może, a jesli tak, to często można było sobie odebrać wolny dzień w tygodniu. Możliwość przejścia do innego działu / awansu była tylko dla osób, które dłużej pracowały. Nigdy nie obciążono mnie finansowo za błąd w pracy. Wiele firm blokuje strony internetowe, nie jest to ani wyjatkowe, ani oburzające. Ze wzgledu na młody wiek pracowników kilka koleżanek pracowało w ciąży i nie wiązały się z tym faktem żadne nieprzyjemności. Proponuję nie wypisywać niesprawiedliwych, nieprawdziwych opinii po jednej krótkiej rozmowie. Ja już w tej firmie nie pracuję ze względu na wyprowadzke do innego miasta. Mile wspominam spędzony tam czas i nawiązane kontakty.

princessa

w następnym tygodniu. Cały czas wisi to ogłoszenie. Chyba opornie im idzie to szukanie

princessa

Hej. Jestem tam zaproszona na rozmowę. Chetnie pogadałabym na priv z kimś kto tam był. Trochę mi się śpieszy, bo w tej sytuacji nie wiem czy w ogóle tam iść...

storczyk
@princessa 07.07.2014, 12:33
Hej. Jestem tam zaproszona na rozmowę. Chetnie pogadałabym na priv z kimś kto tam był. Trochę mi się śpieszy, bo w tej sytuacji...

princessa, a kiedy masz rozmowę?

Zostaw opinię o Point Travel DMC Krakow - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Point Travel DMC Krakow