Ostatnio złożyłem reklamację odnośnie wanny wolnostojącej. Kilka tygodni trwały negocjacje z producentem. Dopiero po zaangażowaniu sprzedawczyni sprawa ruszyła z miejsca a wanna wróciła z naprawy po krótkim czasie i wygląda lepiej jak nowa (po naprawie nie ma śladu). Dziękuję za pomoc pracownikom Servitora. Polecam ten sklep.
zamówienie realizowane na raty z uwzglednieniem materiałow które sa drogie i nie rotują w magazynie to sie nazywa ...
Czy to tylko wrażenie, czy faktycznie ph twardo trzymają się pracy? Archiwalne ogłoszenie ma 8 lat! Zdradźcie proszę, jakie są stawki, normy, premie za ich uzyskanie :) I czy zwalnia się któryś z regionów...
dałem im projekt łazienki, to prawie nic ,ze zrobilitaki by wykorzystac najdroższe swoje plytki ale juz nie pomyśleli ze tak zaprojektowano ze 35 5 było odpadu!!! do tego przewalone terminy dostawy, nie zauważyłem ze na projekcie był inny grzejnik niż otrzymałem, róznica w zakupie prawie 600 zł i efekt zupełnie inny, gorszy, obsługa fatalna, odradzam , jest wiele innych firm na rynku bydgoskim, sądze ze kazda , kazda bedzie lepsza niz ta. Cena nie ma u nich nic wspolnego z jakoscia obsługi i szacunkiem klienta to przykre
Widzę dużo negatywnych opinii ze strony klienta dotyczących obsługi.Czy jednak mógłby ktoś powiedzieć jak praca wygląda że strony pracownika? Jaka pasuje atmosfera? I jakie jest wynagrodzenie? Chciałabym złożyć dokumenty
będąc w servitor chciałem doradztwa i podstawowej informacji tymczasem dowiedziałem się,że Pani się szkoli jest nowa i co gorsza chyba niewyspana z góry dziękuję za taką obsługę i mimo wyrozumiałości mojej, przynajmniej odrobinę poprawności językowej Pani by się przydało,a podobno kompetentna obsługa to podstawa.
Kompetentna obsługa to podstawa - słusznie. Nie wymagaj tego od osoby która się szkoli. Podobno jesteś "wyrozumiałą" osobą.
Po pierwsze to chyba nie jest to miejsce to wyrażania opinii na temat obslugi. Po drugie skoro jest Pan/Pani wyrozumiała osoba to po co ten absurdalny komentarz.
gdyby babcia wąsy miała to by dziadkiem była ...gdyby pracownik potrafił się wysłowić stylistycznie i fachowo to wyrozumiałość poszła by w parze z brakiem wiedzy na temat ....dziękuję
Jest to firma, na którą szkoda czasu. Z zewnątrz wygląda ok., ale od środka pozostawia wiele do życzenia. Brak poszanowania co do drugiego człowieka, mówią jedno w rzeczywistości drugie.... obietnice i deklaracje inne niż umowa :(, Przykre....
Czym początkowe obietnice różnią się od stanu faktycznego? Napiszesz coś więcej? Byłbym wdzięczny.
Czym różnią się one od tych zaprezentowanych przez Servitor na początku od obecnych? Będę wdzięczna za podanie konkretnych przykładów i rozwinięcie tego tematu. Pomagajmy sobie nawzajem właśnie w taki sposób.
Zgadzam się z Panią w 100 procentach. Mimo braku doświadczenia zawodowej na stanowisku kasjera, została zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną. Na rozmowie tej usłyszałam, że Pani szuka pracownika na dłużej dlatego zaprasza mnie na inny dzień do kasy, abym zapoznała się z pracą i podjęła decyzję, która miała by nas związać na dłużej. Rozumiem, że chodziło o to bym nie poczują się rozczarowana po podpisaniu umowy. Natomiast nie miało to nic wspólnego z rzeczywistością. Okazało się bowiem, że ostatecznie wybrano innego kandydata. A ja się pytam gdzie tu jest szacunek dla osób ubiegających się o zatrudnienie? Straciłam pieniądze i czas. Pojechałam z nastawieniem, że zdecyduje się na podjęcie współpracy bo z tego też powodu wysłałam swoje CV. A to się okazało, że proces selekcji w dalszym ciągu był prowadzony, ale mnie o tym nie powiadomiono. Tego typu praktyki powinny być zabronione. Chcecie Państwo prowadzić dwuetapowa rekrutację, ok, stwórzcie test praktyczny pod dane stanowisko i powiadomcie o tym kandydatów. Tyle w temacie.
@Aleksandra Nie rozumiem tylko jaki związek ma ten wpis z opinia o pracy w firmie? Przecież to forum pracownicze!!
Tragedia, powinni dostać zakaz sprzedaży, zamówiłam produkt do łazienki , który miał być za kilka dni. Po miesiącu otrzymałam maila , że dostali informacje od producenta , że na produkt trzeba czekać kolejny miesiąc. Nie śpieszyło mi się więc mówię ok. Przesłany produkt mi nie pasował chciałam go odesłać a oni odmówili przyjęcia zwrotu pomimo , że przysługuje wszystkim konsumentom prawo odstąpienia od umowy. ODRADZAM JEDNYM SŁOWEM
@Marcin skąd wiesz że szukają, na jakim portalu są ogłoszenia?
Pani Marlena Wawrzyszko to osoba o wysokiej kulturze osobistej, doskonale potrafi doradzać klientom, profesjonalistka. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usługi ale też z zakupionych materiałów i sprzętu do kuchni i łazienki oraz pomoc w aranżacji tych pomieszczeń. Polecam firmę i (usunięte przez administratora)ę znajomym, zgodnie z zasadą, iż zadowolony klient przekaże swoje zdanie innym. Dziękujemy za pomoc i cenne rady.
@marcin na jakie stanowisko?
O widać znów szukają... czyżby się ktoś nie sprawdził?
@tomasz Ale to jest wątek dla pracowników, którzy mogą napisać opinię o pracy !
firma bardzo nie rzetelna w terminach dostawy i jakości obsługi , brak poszanowania klienta mimo bardzo wysokich cen jakość usług nie koreluje z czymkolwiek stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie
@Były pracownik, na jakiej zasadzie były przyznawane premie? Czy firma oferuje zatrudnienie na umowę o pracę? Może organizowane były szkolenia podnoszące kwalifikacje? Jak oceniasz relacje między pracownikami?
W wątku wciąż pojawiają się głównie opinie klientów firmy, a został on stworzony po to, by udzielały się tu osoby zatrudnione w Servitor. Czy ktoś z Was może opisać obecne warunki zatrudnienia? Czy pracodawca jest godny polecenia? Czekam na Wasze wskazówki.
Oczywiście. Pracodawca jest godny polecenia. Wynagrodzenie zawsze na czas, regularne premie, które samemu nawet można było sobie wyliczyć. Świetna atmosfera. Pracowałam u nich 5 lat i z czystym sumieniem polecam.
Typowa zasada na 100 zadowolonych klientów 1 wejdzie i zostawi pozytywną opinię ale jeżeli już coś pójdzie nie tak to najlepiej obsmarować gdzie się da. Współpracuję z Servitorem od wielu lat i za każdym razem jestem zadowolony w 100% z zakupów i obsługi. Nie mówię, że nie było opóźnień w realizacji uważam że to oczywiste ale ważna jest reakcja na takie sytuacji. Stają na głowie aby transakcja przebiegła możliwie jak najlepiej. Doceniam też kompleksowość oferty ... Płytki armatura podłogi drzwi ... Handlują asortymentem z całej Europy... jakbym chciał płytki jak połowa Rubinkowa to bym poszedł do marketu po kafle 20x25 ... Zawsze miła atmosfera, dobra kawa :) Zdecydowanie polecam !
Projekt w servitorze to jakaś masakra, wyliczenia Pani projektant w żaden sposób nie zgrywały się z rzeczywistością co w efekcie za skutkowało brzydko poodcinanymi płytkami, nie wspominając, że miała głeboko gdzieś ten projekt i o wszystko trzeba było się dopytywać. Drugi jeszcze gorszy aspekt to to, że zamówiona płytka (3 miesiące wcześniej) nie dotarła na czas, termin został przesuwany 4 razy. Sprawdzałem u producenta i zamówienie po prostu nie było złożone wcześniej, tłumaczyli się brakiem produktu u producenta. Jedno wielkie oszustwo i bałagan. Zupełnie odradzam servitor.
Dzielicie się swoimi niezbyt przychylnymi opiniami na temat Servitor jako klienci. A czy ktoś z Was pracował w tej firmie i mógłby podzielić się swoimi wnioskami na temat warunków pracy oraz możliwości rozwoju u tego pracodawcy? Każdy merytoryczny komentarz będzie cenny.