Country Style Foods, Pizz Factory, Wickham Road Grimsby, N. E. Lincs, DN31 3SW, Anglia

Grimsby

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 11 ocen.

Opinie o Country Style Foods, Pizz Factory, Wickham Road Grimsby, N. E. Lincs, DN31 3SW, Anglia

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Country Style Foods, Pizz Factory, Wickham Road Grimsby, N. E. Lincs, DN31 3SW, Anglia

Kamil

Witam, mieszkam w miejscowosci Cleethorpes, i poszukuje pracy miedzy innymi w tej fabryce, ma moze ktos dojscia? moje GG 2079866. Kamil. Pozdrawiam.

STASZEK1916

DLA MNIE SPOKO NIE JEST ZLE. JAK KTOS JEST LAZZY TO WSZEDZIE JEST LIPA

eM

To masakra jakas jest po prostu.

Zostaw opinię o Country Style Foods, Pizz Factory, Wickham Road Grimsby, N. E. Lincs, DN31 3SW, Anglia - Grimsby

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Country Style Foods, Pizz Factory, Wickham Road Grimsby, N. E. Lincs, DN31 3SW, Anglia