Opinie o DLF Sp. z o.o.
witam, czy doświadczenie reguluje ewentualna wysokość podstawy? widziałam w ogłoszeniu dla konsultanta obsługi klienta, że nie jest ono w zasadzie wymagane. ale jeśli zgłosi się teraz osoba mająca 2 lata za sobą to na co będzie mogła liczyć?
Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie pytania. Na stanowisku konsultanta obsługi klienta, po okresie próbnym i weryfikacji posiadanego doświadczenia, jak najbardziej mamy możliwość zmiany podstawy. Bardziej szczegółowe informacje można uzyskać w czasie rozmowy rekrutacyjnej, zapraszamy serdecznie do złożenia aplikacji na to stanowisko.
Dzień dobry Czy ogloszenie, które jest dostępne na fakturzystke jest wciąż aktualne lokalizacja Gdynia, składałam już cv i zastanawiam się czy jest szansa rozmowę.
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie. Tak, rekrutacja jest otwarta do 1/10/2023. CV może Pani również wysłać na adres praca@dlf.pl.
Witam serdecznie Bardzo mnie to cieszy , właśnie dziś już wysłałam do Państwa cv i na adres mailowy również;))
Na stronie firmy znalazłam ofertę pracy na stanowisko Przedstawiciela Handlowego Roboclean. Niestety, nie ma tam żadnych informacji, jakie wymagania trzeba spełniać, aby mieć szansę na dostanie tego stanowiska. Wymieni ktoś takie najważniejsze kwestie? Jakieś doświadczenie, wykształcenie? Konieczne prawo jazdy? Zamierzam aplikować, ale nie wiem czy mam szansę :p
Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie i prosimy o kontakt poprzez formularz na stronie https://www.roboclean.pl/content/28-kariera. Skontaktujemy się z Panią telefonicznie i odpowiemy na wszystkie pytania.
Jaki jest styl zarządzania w DLF Sp. z o.o.?
krótko ok, rozmowa miła i sympatyczna bez pozerstwa i bez stresu , pytania standardowe - dlaczego my ?, jakie wynagrodzenie ? itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie DLF Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
DLF dokłada wszelkich starań, aby Pracownicy nie musieli pracować po godzinach :-) Jeżeli jednak dojdzie do takiej sytuacji, nadgodziny są rozliczane zgodnie z przepisami, ale zawsze z uwzględnieniem potrzeb i wniosków Pracownika w tym zakresie. Pozdrawiamy, Zespół DLF
Czy w firmie DLF Sp. z o.o. są regularne szkolenia pracownicze?
Nasza Firma okresowo organizuje szkolenia dla wszystkich Pracowników, także w ramach spotkań integracyjnych. Organizowane są również szkolenia dedykowane dla Pracowników poszczególnych działów. Pozdrawiamy, Zespół DLF
Jaka atmosfera jest między działami w DLF Sp. z o.o.?
Dzień dobry, Dziękujemy za pytanie. Wszystkie działy/zespoły w DLF współpracują ze sobą w życzliwej atmosferze. Pracownicy postrzegają siebie jako jeden Zespół. Wzajemnie się wspierają na rzecz realizacji celów firmy. Pozdrawiamy, Zespół DLF
Firma od lipca zeszłego roku już trzeci raz szuka Fakturzystki - regularnie co 3 miesiące. Co jest powodem? Za wysokie wymagania wobec pracownika? Zbyt mała pensja i pracownicy sami rezygnują? Czy może taka polityka firmy? Proszę o uczciwą odpowiedź. Pozdrawiam.
Dzień dobry, Dziękujemy za pytanie. Powodem powtarzających się ogłoszeń jest rozwój firmy i zapotrzebowanie na dodatkowe osoby do pracy na tym stanowisku ze względu na uruchomienie dodatkowej lokalizacji. Rotacja w całej firmie jest bardzo mała, a na tym stanowisku w praktyce zerowa. Zapraszamy do złożenia aplikacji.
piszecie że rotacja jest mała, to czy sa awanse z niższych stanowisk na wyższe? pierwszeństwo mają rekrutacje wewnętrzne w razie wakatów?
Dzień dobry, Odpowiedź na pytanie brzmi - wszystko zależy od kompetencji. Jeśli w zespole znajdzie się osoba spełniająca wymagania na nowym stanowisku, to oczywiście są możliwości awansu. Pozdrawiamy, Zespół DLF
Której z lokalizacji tyczy się ogłoszenie na fakturzystkę?
Dzień dobry, Obecna rekrutacja dotyczy rozszerzenia zespołu w magazynie zlokalizowanym w Gdyni przy ul. Hutniczej. Zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiamy, Zespół DLF
Nie polecam tej firmy a przynajmniej serwisu. Oddałem do ich serwisu odkurzacz Romba980, odesłali twierdząc, że jest całkowicie sprawny i przeszedł wszystkie testy. Urządzenie w czasie pracy wibruje, świszczy jakby metal darł o metal szczególnie przy zawracaniu, aż dziwne, że tego nie słyszeli! Ewidentnie słychać, ze coś jest nie tak z układem jezdnym albo wałków czyszczących. Po odesłaniu robota do mnie urządzenie po jednym pokoju ma pusta baterię, a wcześniej przejeżdżał 3-4 pokoje. Napisałem reklamację odpisali żeby wysłał film. Parodia serwisu! Ewidentnie odsyłają sprzęt żeby naprawić po gwarancji i zapłacić tak by nie obciążać kosztami naprawy producenta z którym mają umowę serwisową.
Dzień dobry, Uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji. Z telefonów stacjonarnych: 801 88 99 99* Z telefonów komórkowych: +48 58 781 66 62 poniedziałek-piątek od 9:00 do 17:00 lub kontakt@irobot.pl
Byłem na 2 etapach rozmowy na PH Bardzo w porządku ludzie na rozmowie normalna atmosfeta bez napinki. Z mojej perspektywy bardzo spoko przełożeni przekazali na czym będzie polegała moja praca oraz sprawdzili wiedzę o produktach. Polecam mimo że nie zostałem wybrany Pozdr panowie z Miasta gdzie jest Browar
Czy urlop w DLF Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Dzień dobry. W zależności od rodzaju urlopu wynagrodzenie za czas jego trwania jest ustalane i wypłacane zgodnie z przepisami.
Na jakie wsparcie w DLF Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Dzień dobry, przestrzegamy wszystkich praw wynikających z Kodeksu Pracy, w tym także praw dotyczących kobiet w ciąży. Dodatkowo zatrudnione u nas Panie mogą skorzystać zarówno z pakietu medycznego (współfinansowanego przez pracodawcę) jak i z ubezpieczenia grupowego, o ile zdecydują się do niego przystąpić. Pracownicy mogą liczyć również na wsparcie w postaci elastycznego podejścia do godzin pracy, o ile pozwala na to charakter wykonywanych obowiązków.
Oddaliśmy do naprawy urządzenie do prasowania LauraStar. Usługa wykonana została profesjonalnie i w oczekiwanym przez nas terminie. Szczególne uznanie dla serwisanta p. Patryka Meggera. Przystępnie, w sposób zrozumiały (dla laika) wyjaśnił i uzasadnił nam rodzaj i zakres naprawy, a także zasady działania urządzenia. Udzielił również kilka cennych wskazówek co do dalszej eksploatacji urządzenia.
W DLF pracowałam ponad 5 lat - i to było najlepsze 5 lat w moim dotychczasowym - długim już - życiu zawodowym. Względy zdrowotne przede wszystkim zdecydowały o tym, że jestem już "byłym pracownikiem". To firma z "ludzką" twarzą i z kulturą organizacyjną, którą rzadko się spotyka. To, co dla mnie było ważne, to przede wszystkim ogromny szacunek dla każdego pracownika, niezależnie od stanowiska. I dbałość o to, aby relacje pracownicze były jak najlepsze. Trzon DLF tworzą ludzie działający z pasją i to przekłada się zarówno na podejście pracowników do wykonywanych zadań, jak i na świetną atmosferę. Zero "folwarcznego" stylu zarządzania - za to jasno określone kompetencje poszczególnych działów i duże wsparcie dla każdego nowego pracownika, a zatrudnienie na przestrzeni tych "moich" 5 lat wzrosło chyba o 50%. Ogromna kultura w przypadku rozwiazywania problemów i trudnych spraw. Poza tym możliwości rozwoju, zasłużone awanse, szkolenia i integracja, opieka medyczna... Od strony praw pracowniczych - zawsze wszystko bez zarzutu. Zawsze pozostanę fanką DLF :)
Jakie są mocne strony pracodawcy DLF Sp. z o.o.?
Wypłata zawsze na czas, na stanowiskach tego wymagających – samochody służbowe, dodatkowe benefity jak opieka medyczna czy karnety sportowe, elastyczne podejście – nie ma problemu, jeśli musisz wyjść wcześniej czy wziąć urlop, wyjazdy i imprezy firmowe, dobrze dobrany zespół ludzi co przekłada się na miłą atmosferę pracy. Stabilna i bezpieczna firma.
Firma to połączenie próby bycia poważną korporacją i januszerki. Ale wypowiem się głównie o serwisie. Działy nie potrafią ze sobą współpracować, a sam serwis jest traktowany jako zło konieczne, co widać po podejściu "góry". (usunięte przez administratora). Dla niego najważniejsze są osoby przebywające z nim w jednym pomieszczeniu, na resztę zwalana jest najgorsza robota. Kolesiostwo jak najbardziej funkcjonuje. (usunięte przez administratora). Ale co do czego "przecież jesteśmy jedną ekipą"..tak. "Specjaliści", szczególnie starsi, specjalizują się głównie w wymienianiu robotów na nowe, przeglądaniu internetu i ogólnym spędzaniu czasu na plotkach, kawkach oraz narzekaniu "jak to im źle". Ale są tu "ponad 10 lat" i tylko to się liczy w oczach kierownika. Wiedzy techniczna to tutaj język obcy... widać to po wielu osobach i fakcie, że przyjmują każdego jak leci. Rozwoju i szkoleń brak. Cała wiedza serwisantów ma swoje źródło w stronie producenta i na zasadzie "domyśl się". Do wielu urządzeń brak jakichkolwiek procedur. A ty masz robić sztuka za sztuką, po 10 urządzeń dziennie, z dodatkowymi obowiązkami dookoła i być przy tym dokładnym. Co widać po wiecznie wracających naprawach. Płaca mierna, awanse rzadkością i wiążą sie głównie ze zmianą tytułu. Ciągłe braki w dostępności części, bądź też oczekiwanie na "łaskę" magazynu w dostarczaniu ich, potrzebne narzędzia kupowane po ciągłym dopraszaniu się, na magazynie serwisu bajzel, brak miejsca, przeciskanie się przez palety i paczki do wysyłki, urządzenia naprawiane na ostatni gwizdek, brak miejsc do testów, większość urządzeń testowana w kuchni, małych stołach bądź....szatni pracowników. Rotacja coraz większa, co nie dziwi, gdy nowe osoby nie mają nawet przygotowanego stanowiska, czy krzesła by "posadzić" tyłek do naprawy, wykonują inne obowiązki niz im obiecano na rozmowie, a szkolenia to (usunięte przez administratora) Roboty coraz więcej, część serwisantów robi codzienne nadgodziny, aby to nadganiać (oczywiście ci "wybrani", którym się "pozwala" na płatne nadgodziny). Jeśli liczysz na rozwój, dobrą atmosferę czy uczciwą płacę...to nie w dlf. Z plusów można wymienić jedynie, że praca od poniedziałku do piątku i kawa oraz herbata w kuchni.
Pana wpis na portalu, na który trafiłem po urlopie, mocno mnie zaskoczył i nie ukrywam, że, przynajmniej zaraz po przeczytaniu, „wkurzył”:-). Jednak jako osoba odpowiedzialna za dział Serwisu w DLF z ramienia Zarządu uznałem, że powinienem na niego zareagować. Przyznam, że początkowo potraktowałem go jako efekt frustracji byłego pracownika, który miał być może za mało odwagi i asertywności, aby swoje „żale” ujawnić czy też zgłosić kierownikowi jeszcze w trakcie pracy, ale spróbowałem na cały problem spojrzeć Pana oczami i doszedłem do wniosku, że faktycznie jest kilka obszarów, które w dziale można poprawić i nad którymi ciągle pracujemy. Pozwoli Pan jednak, że nie odniosę się do szeregu złośliwych określeń typu „…januszerka, kolesiostwo…” itp. itd., bo można „odbijać piłeczkę” i popisywać się sprawnością lingwistyczną w wymyślaniu kolejnych złośliwości w nieskończoność, a to niczemu nie służy. Warto jednak wspomnieć, że działy serwisu każdej firmy, jakkolwiek by to nie zabrzmiało, to przede wszystkim działy „służebne” wobec Klientów. W związku z tym od lat na pierwszym miejscu stawiamy jakość i szybkość obsługi. To jest bezwzględny priorytet. Skutkiem takiej polityki jest uznanie z jakim się spotykamy ze strony osób, które kupiły nasze produkty. Mogłoby to zabrzmieć jak przechwałka, gdyby nie fakt, że od 5 lat nasz Dział Serwisu oraz Dział Obsługi Klienta zdobywają tytuły Dbamy o Jakość Obsługi lub Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawane corocznie firmom wyróżnionym w ogólnopolskich rankingach spośród wszystkich firm prowadzących własne serwisy. Oczywiście, żeby nie wszystko wyglądało kolorowo, to potwierdzam, że dynamika sprzedaży jest na tyle duża, że żeby sprostać stawianym przez rynek wymaganiom i utrzymać standard obsługi dla naszych Klientów, nieustannie, w szybkim tempie rozwijamy nasz dział serwisu. I to na pewno jest przyczyną wkradania się czasami odczucia chaosu, a niekiedy, ze względu na ograniczenie powierzchni serwisu, nawet bałaganu i pewnych zawirowań w obrębie logistyki wewnętrznej pomiędzy serwisem i magazynem. Między innymi dlatego w sierpniu tego roku uruchamiamy dodatkowe powierzchnie serwisowe w innym, nowym, nowoczesnym obiekcie w pobliskiej lokalizacji w celu zwiększenia komfortu i jakości pracy naszych Serwisantów. Warto jednak pamiętać, że większość tych sytuacji, o których napisałem powyżej, pojawiła się w 2020 roku z powodu wybuchu pandemii. Żeby chronić naszych Pracowników oraz Klientów narzuciliśmy kilka restrykcyjnych obostrzeń polegających, chociażby na fizycznym oddzieleniu działów magazynu i serwisu, wprowadzeniu dwudniowej kwarantanny dla wszystkich przesyłek, w tym dla towarów przekazywanych między działami, zamknięciu punktu przyjęć i wydań naprawionego sprzętu bezpośrednio dla Klientów, Te działania siłą rzeczy były przyczyną pewnych zawirowań, zwiększenia zapotrzebowania na powierzchnię potrzebną do składowania, zwiększenia ilość wysyłek kurierskich i dodały wszystkim pracy. Zgadza się, było trudniej, ale daliśmy radę. Dzięki tym działaniom w tym pandemicznym okresie nie ucierpieli ani nasi Pracownicy, ani Klienci, ani Firma. Nikt nie został zwolniony, a wręcz przeciwnie, zwiększyliśmy zatrudnienie. Jeśli zdarzyło się, że ktoś odszedł z Działu Serwisu, to głównie z powodów osobistych, rodzinnych. Nikt tu nikogo nie zwalnia. Co do wysokości wynagrodzeń, to są one na poziomie rynkowym i nawet zupełnie początkujący pracownicy serwisu otrzymują od razu zatrudnienie na etat i wynagrodzenie powyżej przeciętnej na analogicznym stanowisku, pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8. do 16. Poza progresją związaną z osiąganiem coraz wyższych kompetencji, od lat, co roku, wynagrodzenia są indeksowane o wartość przekraczającą poziom inflacji. Słusznie Pan zauważył, że w dziale są wieloletni pracownicy pracujący po 10, 15, a nawet 20 lat, chociaż to akurat świadczy raczej dobrze o firmie. Hmm… to chyba tyle. I tak się rozpisałem. Właściwie powinienem Panu podziękować za ten wpis, bo dało mi to okazję do wyjaśnienia pewnych kwestii. Szkoda tylko, że dorzucił Pan do tego tyle przykrych i krzywdzących określeń, moim zdaniem niepotrzebnych. Tym niemniej, szczerze życzę Panu satysfakcji i sukcesów w nowym miejscu pracy oraz powodzenia w życiu osobistym. Z poważaniem Jarosław Milewski Wiceprezes Zarządu DLF
Czyli dostaje się służbowe auto?
Witam serdecznie ,bardzo proszę o nformacje rzetelna na temat pracy w tej firmie jako przedstawiciel handlowy na teren zach.pomorski ,ile mniej więcej wizyt dziennie , czy są jakieś zadania meilowe po pracy-robienie tabelek itd. jaki samochód firma daje ,proszę o dokładana marke oraz informacje czy można korzystać bez problemu w weekendy. Ile można na reke na czysto mniej więcej zarobić z planem lub bez. Z góry dziekuje….
Słuchaj - jeżeli pracowałeś w branży (a raczej szukają ludzi z doświadczeniem) to byś wiedział, że tabelki i praca poza odwiedzaniem punktów to normalka. Co do auta to zawsze mnie zastanawia po co Wam takie dokładne informacje - to naprawdę coś zmienia (rozumiem pytać o klasę czy rozmiar - ale dokładne marki)? Dodatkowo pamiętaj proszę, że spacje stawiamy po przecinku a nie przed ;)
a zdanie nie zaczynaj od słuchaj bo tu się czyta a nie slucha , chyba , ze masz slinotok podczas pisania Januszu handlu z bąblem w nosie i z miodem w uszach , pozdrów mame
Po to jest ten portal by pytac się o co się chce , po 2 marka samochodu swiadczy o tym jak firma traktuje przedstawiciela , czy jeździ najtansza skoda czy najmniejszym Yarisem jaki może firma wciąć w lising , samochód to tylko narzedzie pracy , pytanie czy danie nodpierdziel firmie czy jednak auto jako przystosowany komfort dla pracownika gdzie Ph tygodniowo robi tysiące kilometrów wiec logika twoja jak na handlowa trochę slaba , widocznie cienki jesteś :) (usunięte przez administratora) Nic sensownie nie odpowiedziałeś na zadane mi pytanie , wiec Zenku drogi , pseudo handlowcu , wpierw kup sobie książkę nauki podstawy czytania ze zrozumieniem a potem skocz po puder do rosmanna , weż ze sobą matkę. Irytują takie pustaki jak ty NA JEDNEGO STRZAŁA :)
Witam, chcialbym sie dowiedziec na temat pracy w owej firmie na stanowikisku przedstawiciela handlowego ,jaka podstawa netto? jaka prowizja? jakie auto firmowe oraz jaka atmosfera? Bardzo proszę o uczciwe i rzetelne odpowiedzi. Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DLF Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DLF Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy DLF Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w DLF Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.