Nie polecam korzystania z tej korporacji taksówkowej. W niedzielę 10.09.2023 zamówiłam o 7.30 taxi na dworzec . Do godziny 8.45 żadna taksówka nie dojechała. Pomimo interwencji u operatora otrzymywałam informację że szukają dla mnie samochodu. Niestety mój pociąg odjechał.
W dniu dzisiejszym tj. 26.08.2020 zadzwoniłam do korporacji i od dyspozytorki otrzymałam informację, że na taksówkę trzeba czekać 30 min. W związku z tym, że odpowiednio wcześnie zadzwoniłam ten czas oczekiwania był do przyjęcia. Po upływie 40 min zadzwonił kierowca i powiedział, że jeszcze 15 min muszę poczekać. Powiedziałam, że to trochę długo ale ok. Po 5 minutach zadzwonił ponownie kierowca z innego numeru tel. iialam czekać kolejne 15 min bo poprzedni kierowca zrezygnował z przyjazdu. Przyznam szczerze, że już byłam zła bo spieszyłam się na spotkanie, ale to nikogo w korporacji nie obchodziło. Jeżdżę ta korporacja jyz parę lat i niestety wraz ze wzrostem cen obniżyła się jakość jeżdżenia. Na pewno zrezygnuje z usług tej korporacji bo nawet przepraszam nie usłyszałam. Nie pilecam
Oni są tak tępi i nie uprzejmi że szok. W dodatku nie znają topografii miasta. Ja zamawiając kurs mówiłem że jedziemy na ul Szwedzka A zawiózł mnie na ul.Szewska. Kierowcy gbury
Miałem taka sama sytuacje, babka która nas wiozła nie dość, że nie znała trasy i jechała na około to jeszcze niesympatyczna jakby za kare w pracy była jakieś brązowe włosy i brązowo zlote auto, w którym był syf jakby stado dzieci było wożone. Dlatego od roku juz nie korzystam z vikara
We Wrocławiu z PKP taksówka do pl Bema 60 zl (usunięte przez administratora) w bialy dzień.
Czy to normalne, że zamawiając taxi słyszysz cenę o połowę mniejszą niż ta którą później musisz zapłacić????
Tragedia, nie polecam, taksówka zamówiona rano, kilka godzin wcześniej, a 10 minut przed kursem dostaję informacje, że będzie za 20 minut. Dzwonię i okazuje się, że taxi może wcale nie być. Skandal !!!!!!!
Ponad 2 h oczekiwania na taxi, zakończone niepowodzeniem. Dyspozytorka stała regółka, wyuczona na pamięć, że taksóweczka będzie za 20 minut. Sytuacja powtarza się już 5 raz. Omijać szerokim łukiem.
Nie polecam tej firmy. Zamówiłem auto, przyjechało o czasie, ale zapłaciłem dodatkowe 25 zł za tę usługę. Plus oczywiście taxa za przejazd. Ale pan kierowca (usunięte przez administratora) mnie przy płaceniu za kurs o całe 10 zł. Po opuszczeniu pojazdu otrzymałem SMS o kwocie do zapłaty o 10zł mniejszej niż zażądał pan z auta Citroen Jumpy Space Taurer w kolorze brązowym.
Może kilka lat temu była to przodująca/prosperująca korporacja taxi działająca na korzystnych warunkach dla kierowców. Na dzień dzisiejszy pracując jako kierowca na własnej działalności gospodarczej, z własnym samochodem, każdego dnia zastanawiam się, czy zarobię na opłaty (ZUS, paliwo, koszty związane z samochodem, koszty korporacyjne). Niestety na chwilę obecną nie ma wielu kursów, w tygodniu jest ich naprawdę mało, na weekend zazwyczaj jest lepiej, jednak by zrobić jakiś "utarg" trzeba niekiedy dojeżdżać do klienta nawet 8km (Robimy kilometry, tracimy paliwo i czas, przy takich dolotach zrobimy maksymalnie 2 kursy na godzinę, czyli np. utarg rzędu 30zł, co niestety przy dzisiejszych kosztach utrzymania działalności gospodarczej i przy cenach paliwa, jest zbyt niską sumą). Dodam, że pracuję na dwóch aplikacjach, na starej aplikacji Wicar oraz nowej apliakcji floty połączonej, czyli aplikacji Itaxi i sytuacja wygląda tak, jak przedstawiłem powyżej.
Większość ludzi ma samochody i płaci za nie i nie wozi ludzi zarobkowo!!!!wy tylko jesteście zawsze pokrzywdzeni.w sobotę lub niedzielę u was nikt prawie nie jeździ.ja w weekendy pracuje !!nie wszystkie oczywiście.proponuje zmienić pracę.a za samochód dalej będziesz i tak płacił.
Dramat ! Godzinę przed wyjazdem zamówiłam taksówkę , Pani dyspozytorka potwierdziła dwa razy o adresie i godzinie kursu i zapewniła że auto z kierowcą będzie podstawione punktualnie. O godzinie o której powinna być taksówka dostałam smsa że kierowca spóźni się pił godziny!!! To jest skandal. Spóźniałam się z dzieckiem na pociąg na który Miałam już kupione bilety . Nie wspomnę i stresie i że z małym dzieckiem musiałam biegać po mieście. Korporacji chyba coś się pomyliło....to nie New York...by takie akcje robić a Legnica Szanowni Państwo. Brak szacunku dla klienta .
Próbuje od 2 dni zwrócić im koguta taxi i magnesy i nie mogę, nie ma ich, teraz nie mają czasu, ale jak nie zwrócę w ciągu 3 dni to nie oddadzą mi kaucji. Czy to są poważni ludzie?
Nie polecam . (usunięte przez administratora) ! O 10 rano zamówiona taksówka na 14.00 . A później spóźnienie o 40 minut ! Nie szanują klienta . Nigdy nie skorzystam z usług tej firmy .
Nie polecam, pod studiem ABM czekaliśmy 1/12 godziny, niestety nie ma innej możliwości wydostaną się z Bielan wrocławskich, późnym wieczorem. Nawet nie poinformowali że tak długo będzie trzeba czekać. ABM zamówiło inną firmę taksówkową
Nie polecam tej firmy. Zamówiłam taksówkę po połączeniu z konsultantem, dostałam informacje, ze mam czekać do 40 minut. Po tym czasie dzwonię a Pan mnie informuje, ze zlecenie zostało odrzucone. Zero informacji SMS. Czekałam jak (usunięte przez administratora)
Biuro Wicar taxi nie przestaje zaskakiwać :) oczywiście jak zawsze kłamstwa nie informowanie kierowców o zachodzących zmianach i decyzjach bo po co w końcu to biuro zawsze było i jest dla nas a nie kierowcy dla biura niestety taką politykę obrały osoby pracujące w tej firmie za nic mają kierowców. Jakiś czas temu iTaxi kupiło firmę wicar taxi o czym oczywiście kierowcy dowiedzieli się na samym końcu mimo iż zarząd Wicara prowadził rozmowy w tym temacie od kilkunastu miesięcy. Ostatnio osoba odpowiedzialna za zachęcanie, przeciąganie kierowców aby podpinali się pod iTaxi. jakiś czas temu osoba z biura prowadziła rozmowy z kierowcami w której informowano i rozmawiano na spokojnie, że fuzja będzie przechodziła powoli i, że planują minimum pół roku zanim przeniosą klientów do bazy iTaxi tym czasem po około miesiącu postanowili przepiąć (oczywiście nie informując nas o tym) główny numer Wicara z którego była duża większość klientów co spowodowało nagły spadek klientów i brak pracy na starej aplikacji. w wiadomości wystosowanej do kierowców na starej aplikacji byłą informacja, że przepięci zostali klienci biznesowi co było nieprawdą. Biuro nawet nie wpadło na pomysł, żeby poinformować kierowców o tym fakcie ;/ poinformował pracownik biura na grupie i do tego tylko w jakimś komentarzu podczas wymiany zdań z współpracownikiem. Jak zawsze (usunięte przez administratora) i brak szacunku do współpracowników odpowiedź tej osoby jest następująca, że od dwóch miesięcy namawia i zachęca do przejścia do iTaxi gdzie rozmowa była inna, że na spokojnie, a tu nagle taki nie fair ruch ze strony biura. Uzgadniają z iTaxi niekorzystne warunki dla kierowców w momencie gdy widzą, że bardzo duża ilość kierowców staje okoniem do iTaxi z powodu skandalicznie złych warunków współpracy idą po rozum do głowy i renegocjują nowe warunki troszkę lepsze niż pierwotne. i dziwią si, że kierowcy nie chcieli przechodzić. Podsumowując nie polecam współpracy z tą firmą. Pewnie zaraz pojawią się komentarze, że zapraszamy do rozwiązania umowy i zastraszaniu jak to mają w zwyczaju. dewiza biura krótka i prosta zamiast rozmawiać z ludźmi to jest tekst: nie podoba się to proszę rozwiązać umowę i do widzenia.
Baza dalej jest 520 z dyżurami czy się zmienia? Jak tak to na ile? Itaxi jest firmą co potrafi wszystko położyć, więc max 2 lata i nie będzie śladu po nich..
Tragedia pan wiozący mnie bez maski a przypominam iż mamy Pandemie... pędził jak szalony zatrzymywał się aż głowa latała 20 złotych na kurs 900 metrów przez największe korki chodź jest opcja objazdu go. TRAGEDIA NIE POLECAM
Pan z taxi wysadził nas na Brucknera bo stwierdził że pomylił kursy i nie mógł nas zawieść do celu.Powiedział że po nas przyjedzie inna taksówka .
Korzystalysmy dzisiaj z usług firmy Wicar - szybko, profesjonalnie i tanio - panowie kierowcy mili i uprzejmi - pozdrowienia dla Pana kierowcy Pawła - pasażerki z Malborka
Dostanę się jeśli nie mam studiów?
W Legnicy pod tym szyldem kierowcy to ostatni sort. Nie przestrzegaja zadnych przepisow drogowych, tym samym korzystanie z tych taksowek to juz zagrozenie. Brak jakiegokolwiek kontaktu z centrala tej smiesznej firmy.
Zgadzam się z panem panie piętrze (pan chyba nie tutejszy) ostatnio z warzywniaka z siatki szłam obladowanab, zamowilam właśnie wicar taxi którą poleciła mi moja najserdeczniejsze przyjaciółką beatka którą pozdrawiam i sciskam. Kierowca przyjechał cały na czarno wyglądał jak jakiś Szatan belzebub ,, oczywiście wiaty musiałam sama dac do bagażnika bo ten powiedział że nie pomoże bo nie ma bluzy a deszcz kropil. Prsrchodząc do samej podróży to matka Teresa niech go miłuje , pędziliśmy jakieś 180 km/h w środku dnia!!!! Bagażnik się otworzył, kartofle zaczęły fruwać, wszystkie wiaty wpadły do Kaczawy a sama ledwo nie zemdlam.
Impossible jechać 180 km/h po mieście w ciągu dnia. Ziemniaki nie latają. Ledwo nie omdlałam, a prawie zemdlałam. Szkoda takiego długiego wywodu, jak w nim tyle niespójności.
Ku przestrodze. Jeżeli zamówisz taxi wicar na określoną godzinę to oczywiście taxi przyjedzie, ale pobiera 25 zł za kurs. mimo, że na liczniku jest 12 zł. Tak korporacja kradnie i nie uprzedza od 01.01.2020r.
Za każdym razem przy czasówce informują o minimalnej opłacie 25pln. Zajmowanie 20-30 minut kierowcy za kurs 7.20pln nie miało sensu.
Zamówienie terminowe kosztuje 25 złotych i dyspozytor przy składaniu zlecenia przez klienta informuje o tej cenie Zawsze można zamowic taksówkę na już wtedy stawka jest taka jak zawsze Proszę pamiętać że zlecenie terminowe to usługa specjalna która kierowca realizujący dostaje od 20 do 30 min przed czasem Pozdrawiam
to chyba normalne jest ze terminówka jest 25zł, ludzie zamawiali terminowe zlecenia po 8,40zl a taxi była zblokowana do 40min,jak cie niestac na wicara to idz na tramwaj
Kolejne super posunięcie ze strony zarządu korporacji :) dopadła nas jakiś czas temu druga fala pandemii, każdy dostaje po kieszeni, jeździ mniej klientów więc obroty mocno spadły nasz wspaniały zarząd postanowił nas "uszczęśliwić" i dobić póki ruch był w miarę dobry były tak zwane godziny szczytu w ciągu dnia to koszt jaki ponosiliśmy wynolil 1,50 zł na rzecz Wicara w momencie kiedy ilość zleceń spadła zarząd wpadł na pomysł że zabierze "zniżkę" w godzinach szczytu i będą nas liczyć 2,50 zł tak jak w reszcie dnia, tak właśnie wspiera nas Wicar :) wszystko żeby tylko zgadzała się kasa w biurze a co się dzieje u współpracownikow to nikogo nie interesuje nikt się nie pyta czy jest na kredyt, życie, serwis auta itd. Argumenty biura że ma na utrzymaniu ludzi i biuro gdzie spora część ludzi została zwolniona z centrali więc sporo ucieli na kosztach nie wspominajac o innych zabiegach. Zamiast podzielić się strata w tym trudnym czasie z kierowcami i zaproponować np. 2 zł od zlecenia to postanowili sobie zrobić dobrze. To już kolejny raz w tym roku kiedy zarząd robi coś takiego podczas pierwszej fali też wykręcili podobny numer. Zaraz pojawi się komentarz kogoś z biura żeby przyjść i porozmawiać jedyne co potrafią to zastraszać, nie ma z kim merytorycznie i dorzeczy porozmawiać za każdym razem kiedy przychodzi się z jakąś propozycja albo problemem słyszymy ze to nie nasz sprawa, że to ich nie interesuje że jak się nie podoba to można szukać innej pracy. Gratulacje. Jeszcze argumenty ze podnieśli dla nas kwotę minimalna to też jakaś tragedia owszem lepiej że podniesione niż było wcześniej. Ale od kilku lat wszystko idzie w górę a stawki stały na tym samym poziomie jak za żeli marudzić i odchodzić kierowcy to łaskawie postanowi dokonać pewnych zmian co należało już dawno zrobić.
Pan z numerem 7421 od razu poprawił mi dzień! Jechał bardzo zwinnie i był bardzo towarzyski. Więcej takich kierowców! :)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wicar Taxi?
Zobacz opinie na temat firmy Wicar Taxi tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wicar Taxi?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!