Czy ktoś z Państwa ma kontakt z tą firmą? Nie mogę się z nimi skontaktować od ponad dwóch miesięcy, a współpracujemy z firmą kilka ładnych lat. To druga taka sytuacja. Nie wywiązują się z umowy i nie wiadomo co robić
Jestem abonentem firmy PEGASUS. Chcąc zgłosić problem z drukarką ( a zdarza się to co najmniej kilka razy w roku) trzeba uzbroić się w niezłą cierpliwość. Nie odbierają telefonów, przerzucają winę na użytkowników, można z ich strony liczyć co najwyżej na telefon do serwisu. NIE POLECAM!!!!!!!!!!
Niestety mam ten sam problem. Od miesiąca nie mogę się doczekać zamówionych tuszy. Zna ktoś może jakiś inny kontakt do tej firmy?
Również mamy podobny problem. Nie możemy skontaktować się z firmą od dłuższego czasu, a zamówionych rzeczy nie ma i żadnego kontaktu. Podejmowaliście jakieś działania w tej sprawie?
My dzwoniliśmy już na różne numery telefonów, pisaliśmy maile, poszedł już nawet list zwykłą pocztą i dalej nic