Witam. Pracowałem w tej firmie kilka miechów więc nie wiele ale co nieco widziałem ,słyszałem i wiem. Jestem kierowcą zawodowym praktycznie od zawsze pracowałem tu i tam pojeżdziłem po Europie coś przeżyłem i wiem. A tak szczerze Panowie Szoferowie to na dzisiejsze czasy firma Ok. Sprzęt przyzwoity, serwis też, tylko trzeba mówić informować a nie kombinować w sęsie nie ja. Szef super,takiego Bossa to ja niemiałem w żadnej firmie-spokój rozwaga fachowość kompetencja, personel komunikatywny , niestety Pan Szofer musi coś umieć a nie tylko żądać. Kasę płacą przyzwoitą i na czas. Co do innych warunków można się dogadywać, przynajmiej słuchają, a nie jak inni kłamią ,kręcą. Ogólnie firma przyzwoita warto pracować a praca jak to w transporcie Międzynarodowym , raz ciężko raz lżej. Pozdrawiam
Właśnie jeśli chodzi o stanowisko kierowcy, to jak jest tu z autami? Zapewniają jakiś dobry serwis w razie jakichś awarii? W ogóle flota jest w miarę nowoczesna?
Ja piszę w sprawie dawnej oferty pracy jako kierowca międzynarodowy C+E. Jak to jest z tym stażem pracy. Bo napisali, że chcą 5 lat stażu pracy, ale chodzi jako kierowca z prawem jazdy C+E, czy może być jako kierowca np. busa lub dostawczaka? I 5 at liczy się tylko pełen etat, czy jak pracowałem na pół to tez będzie ok?
Odradzam współpracę w biurze warunki wręcz średnie, przełożony powiedzmy ze neutralny a w praktyce pozwala na (usunięte przez administratora)po swoich ludziach byle komu byle z Danii traktowanie ludzi poniżej krytyki i pokazywanie Polakom gdzie ich miejsce nawet jeśli ewidentny absurd i marnotrastwo przychodzi z wyspy:) na krótka metę fajna meta na dłużej hmmm żart i pozbawienie chęci motywacji - ambitnym odradzam
Witam. Pracowałem w tej firmie kilka miechów więc nie wiele ale co nieco widziałem ,słyszałem i wiem. Jestem kierowcą zawodowym praktycznie od zawsze pracowałem tu i tam pojeżdziłem po Europie coś przeżyłem i wiem. A tak szczerze Panowie Szoferowie to na dzisiejsze czasy firma Ok. Sprzęt przyzwoity, serwis też, tylko trzeba mówić informować a nie kombinować w sęsie nie ja. Szef super,takiego Bossa to ja niemiałem w żadnej firmie-spokój rozwaga fachowość kompetencja, personel komunikatywny , niestety Pan Szofer musi coś umieć a nie tylko żądać. Kasę płacą przyzwoitą i na czas. Co do innych warunków można się dogadywać, przynajmiej słuchają, a nie jak inni kłamią ,kręcą. Ogólnie firma przyzwoita warto pracować a praca jak to w transporcie Międzynarodowym , raz ciężko raz lżej. Pozdrawiam
Aaa czyli żadna jeszcze się nie natrafiła? A ogólnie w firmie są? Ciekawi mnie to no bo wiadomo że kobiety za kółkiem w spedycji to nie jest częsty przypadek :D
Naprawdę nie wiem. Zadzwoń zapytaj na pewno Ci powiedzą. Zajrzałem kiedyś na stronę opinie były nie ciekawe więc napisałem co myślę ot i tyle. Nie wiem jak oni teraz płacą i czego wymagają ale ja gdybym teraz miał iść do pracy to właśnie do takiej firmy. Pozdrawiam Pani Gabrysiu i życzę powodzenia w tym paskudnym fachu.
A za czasów gdy tam pracowałeś, to ile płacili? Najniższa krajową na tamten moment, czy wynagrodzenia były wyższe?
A jeżeli chodzi ogólnie o wynagrodzenie to wiesz coś? Ile tak miesięcznie można się spodziewać w początkowej fazie zatrudnienia? Macie potem możliwość jakiś podwyżek?
Wszystkie składki odprowadzone na czas to pewnik . Kasa to 460 zeta za dzień do łapki więc ile to zależy od Ciebie. Pracuję tu jako kierowca więc nie wiem jak to jest z podnajmem. Reszta to kwestia dogadania , Szefostwo traktuje Cię jak człowieka a nie śmiecia tylko trzeba z nimi rozmawiać.
Właśnie jeśli chodzi o stanowisko kierowcy, to jak jest tu z autami? Zapewniają jakiś dobry serwis w razie jakichś awarii? W ogóle flota jest w miarę nowoczesna?
HCS Sp. z o.o. wystawiła w ostatnim czasie ogłoszenia na Pracuj.pl. Na chwilę obecną szukają do pracy jako Kierowca Międzynarodowy.
A dlaczego? Powiesz coś więcej? Jeździłeś dla nich? Można się dogadać co do dobrej kasy? Jak można ustalić tryb pracy? Odpowiada im pon-pt w trasie, ale weekend w domu? Jakieś dłuższe doświadczenie też wymagają czy przymykają na to oko?
Nie polecam, wieczna szarpanina , promy dla swoich starych przewoźników reszta Warten, Warten na 2:00, Warten na 6:00 płyniesz 12:00 jak już są tanie miejsca. Załadunek w poniedziałek o 00:05 rozładunek środa 12:00 3 dni 300km do Malmo.Z DK zero kontaktu . Nikt nie prowadzi auta. Na koniec obciążenia i Zarząd ze Szczecina (podpisałeś umowę idź do sądu wg umowy w DK), przewoźnik jest tam złem koniecznym, zero szacunku. Chińskie wyliczanki km Bardzo proszę nie dorabiać Duńczyków, proszę przed podjęciem współpracy pojechać do HCS Szczecin byłem tam żeby odzyskać swoje pieniądze olewka totalna - pracują tam ludzie z poprzedniej epoki. Proszę sprawdzić w necie ile HCS nie Szczecin tylko po pełnej nazwie DK nie popłaciło naszym przewoźnikom. Piotr
Nie polecam firma masakryczna praca bardzo ciężka po 15 pasów rozładunki i załadunki często dwoma stronami Szwecja Niemcy dużo drzewa (usunięte przez administratora) butelek oraz desek często i gęsto chore czasy rozładunków i załadunków nie możliwy do realizacji rządzi dania i trzeba się z nią skontaktować lecz niestety spedytor znający polski jest często chamski i opryskliwy każe się kontaktować z duńskim spedytorem w języku angielskim co nie jest wymogiem podczas przyjęcia HCS szczecin ma na wszystko wy...... .żebyś tylko jeździł nic ich nie interesuje każą się kontaktować z dania a nie z nimi brak jakiegokolwiek kontaktu w sprawach pracy każą pisać do dani brak w szczecinie tk przekaźnika czyli polskiego spedytora który by tobie pomagał i tłumaczył co stanowi poważne wykroczenie powinien polskim kierowca zlecać prace dyspozytor zatrudniony w Polsce a nie w obcym kraju co do płac pieniądze na czas system 3/1 zjeżdżasz w czwartek ale te dwa dni samowolnie są wpisywane urlopy za każdy miesiąc pracy bez twojej zgody jazda Szwecja Niemcy promy bez jedzenia no chyba ze zasłużysz to płyniesz przez Świnoujście ale to rzadkość firma na poziomie Heisterkampa czyli pozostawiony jesteś sam sobie masz robić 3 tys km tygodniowo i najlepiej przeginać choć cię rozliczają z tego i każą podpisywać po to żeby w razie kontroli i nałożenia mandatu na firmę mogli ciebie obciążyć szastają kierowcami jak chcą przyjmują zwalniają strasząc dyscyplinarka zmuszając do porozumienia stron jak się mim nie podobasz bez podania przyczyny do czasu panowie nie polecam tei firmy mimo pieniędzy płaconych na czas niestety nie mogę się doprosić rozliczenia urlopu za tamten rok twierdza ze jego rozliczyli a ja nic nie podpisywałem i dostałem pieniądze za miesiąc tego roku co skończy się na pewno zgłoszeniem do PIP szczecin o przeprowadzeniu kontroli wszystkich pozdr i ciad dalszy na pewno nastąpi
pracowałem niedługo cała prawda o hcs szczecin Arturze Łukaszu Rafale Nilsie i całej reszcie z dani Pozd nie warto
Krotko - Nigdy wiecej jazdy dla tej firmy, obietnice, obietnicami a w rzeczywistosci troche inaczej, wiecej plywasz niz jezdzisz i wiecznie pauzy przerywane, w miesiac max 5-6 tkm. W dodatku wymagania bardzo duze i chcieliby abys caly miesiac w kabinie siedzial, jak to koledzy kierowcy z LT, BY, H, RO, BG
@ziober, co to znaczy, że kierowca więcej pływa? Napisałbyś bardziej zrozumiale? Bo teraz wychodzi, że masz pauzy i ograniczoną ilość km w miesiącu, a jednocześnie piszesz, że chcą abyś cały czas siedział za kółkiem. To chyba sprzeczność jest? Mam nadzieję, że wytłumaczysz kobiecie :)
Ja postaram się wytłumaczyć, ponieważ współpracowałem jako spedytor i dyspozytor z duńskimi firmami. Zazwyczaj duńczycy zlecając transport mają w głębokim poważaniu czas pracy kierowcy. Liżą tyłki swoim zleceniodawcom (zazwyczaj Norwegowie, Niemcy, Holendrzy), a kierowcy/firmy transportowe dostają zlecenia niewykonalne. Przykład: Rostock - Milano to jakieś 18h jak nie ma korków dla podwójnej obsady w lato. Po drodze "szybki" załadunek powiedzmy w Lipsku. No to jedziemy... zaznaczam, że już mamy trasę na minimum 18h plus "szybki załadunek". Start Rostock... Lipsk na czas pod załadunek, bo kierowcy się spieszą. W Lipsku okazuje się, że towar niegotowy (Milano czeka na swój, bo tam przeładunek o danej godzinie i dalej do Izraela)/ W Lipsku tracą 4h-5h ale jadą. no ale wiadomo, ze nie dojadą już do MIlano na swoim czasie pracy i teraz: albo przewalają te 5h, albo stop - przepinka n inne auto i... pauza. prosta sytuacja z życia wzięta gdzie albo nie robisz kilometrów (przepinka na inne auto), albo przewalają czas. teraz pływanie: jak trasy są IT-NO, NO-NL to zazwyczaj się pływa promami i tu faktycznie znowu "jakiś" kierowca, który ma pecha (lub przewoźnik) w tej całej duńskiej machinie logistycznej może trafić tak, że na rękę jest każdemu, że pauzuje pod tym Lipskiem, bo jutro lub pojutrze z nim przepnę sobie coś, co mi nie dojedzie do Rostocku z Milanu czy tam jakiejś Wenecji i wtedy tacy w podwójnej jadą tylko Lipsk -Rostock... i płyną promem. efektywnie jest zrobić 1200km na dobę w podwójnej, a po machlojkach duńskich robi się 400-600. ile razy miałem sytuację, że w Svinesund stay mi auta, bo nie bylo dokumentów celnych i wtedy zamiast robić kilometry ile się da (np plynąc Rostock-Gedsr bez pauzy) to przepinka w Goteborgu, bo brakczasu... i pyk400km zamiast 1200.
Bardzo tutaj mało informacji dotyczących samych warunków zatrudnienia.
Wypowiadam się jako przewoźnik , znając życie opinia zniknie w szybkim tempie ale istnieją też fora :) i umieszczę gdzie tylko się da. Nie polecam przez duże P. ustalenia ustaleniami a rzeczywistość całkiem inna, człowiek ino słyszy, że niestety przez przypadek został wprowadzony w błąd i zostaje z niczym. (usunięte przez administratora)
Podbijam pytanie. Proszę o wiecej szczegółów na temat pracy w firmie.
Hej! Jak duża jest rotacja w tej firmie ?
Mamy tu osoby, które mogłyby napisać rzetelną opinię na temat pracy w HCS A/S Transport & Spedition? Do czego macie zastrzeżenia? Co jest dobrą stroną pracy w tym miejscu? Napiszcie więcej na temat tego przedsiębiorstwa.
Była tu moja opinia ponieważ miałem z nimi do czynienia. Ponieważ fakty były autentyczne ale nie wygodne - opinia zniknęła. To tyle w temacie.
(usunięte przez administratora)
@Prawda Napisz mi na maila malyfiat126@interia.pl
Prawda, chcę z nimi zacząć współpracę, napisz mi coś na maila malyfiat126@interia.pl
(usunięte przez administratora)
transportowiec co masz na myśli? powiedz coś więcej bo wyraziłeś taką opinie niepochlebną ale szczerze to nic więcej. Ja zamiaruje podjąć z nimi współpracę i teraz zaczynam się zastanawiać chcoiaż zawsze wychodzę z założenia ze forum to ile postów tyle opinie. Powiedź coś więcej o tej waszej współpracy. Napisz do mnie na dariusz@dardian-trans.com.pl to podam ci nr telefonu i porozmawiamy. Z góry dzięki
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w HCS Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy HCS Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w HCS Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!