"Specjalista w Zespole E-commerce Contact Center" - błagam wszystkich pracodawców o nie wymyślanie nazw stanowisk , które nie są adekwatne do wykonywanych obowiązków. Teraz modne jest e-commerce to wciśniemy to słowo wszędzie. Niestety taki pracodawca nie wypada profesjonalnie...słabo... słabiutko...
Właśnie zobaczyłam to ogłoszenie na olx. Faktycznie się zdziwiłam gdy na pierwszym miejscu listy ,,obowiązków'' znalazło się odbieranie połączeń przychodzących i dzwonienie do konsumentów
Ci ludzie nie potrafią załatwić nawet najprostszych zadań kadrowo-administracyjnych. Każda czynność w postaci np. aktualizacji danych osobowych wymaga pisemnego wniosku który i tak przepada w zgliszczach innych dokumentów. Ich pożal się Boże portal pracownika służy dosłownie do niczego. Jeżeli Waszą firmę przejmuje FC to nastawcie się na dodatkowe obowiązki: pilnowania czy Wasz wniosek ktoś przeczytał, czy prawidłowo zaktualizowano dane itd. KO ME DIA.
prezes pan ziemowit brak kompetencji totalnych!! odbiera a potem nasluchuje gdy czlowiek probuje sie do niego dodzwonic A jak juz odbierze to klamie przez telefon lub rozlacza. jaki prezes tacy pracownicy, szkoda czasu
Widzę ,że wpisy na temat FC i SCB są usuwane a w pierwszej kolejności opisy pracy na POK Castorama. Jak wam nie wstyd , powinniście byc bez stronni. Widzę ,że prawda was boli.
Praca w finance care w POKu santandera to praca za najnizsza krajowa, premie rzedu 300zl brutto. Szału niestety nie ma.
Niestety nawet mi 50 zł premii nie skapnęło nigdy a wypłata nigdy taka sama. na początku była podana pewna kwota na konto przelali nawet mniej niż wynosiła najmniejsza średnia . (usunięte przez administratora)
300 zł ? Ja nie dostałam nic a nawet nie przeciągałam przerw tylko siedziałam jak ten osioł przepisowo i podpisywałam sporo umów , nawet na korzyść Santandera, nie dostałam nic za to ani złamanego grosza. Na jednym z punktów tylko jedyna ja podpisywałam umowy a koledzy pracę olewali i nawet nie siedzieli na punkcie. Niedziele uczciwie opłacane możecie pomarzyć liczą za godzinę tak samo jak w zwykły dzień roboczy.
Czy to prawda że finance care nie współpracuje juzjuż z media markt?
Tak i dobre kilka lat temu MM zerwało współpracę . Teraz obowiązki przejęli pracownicy MM.
Niestety też potwierdzam , że praca jest koszmarna. Pracowałam młodszy doradca w markecie i nie polecam małe zarobki, ogólnie nie szanują ludzi,najlepiej żebyś za darmo pracował nie chciał wynagrodzenia za nadgodziny oraz nie chodził na urlop. Praca dla Santander consumer. Notoryczne błędy w wypłatach wynagrodzenia. Koszmar
Niestety potwierdzam. Wypłatę potrafią okroić i kilkaset złotych. Jakieś tam dodatki są za święta tylko piszą czterysta a przelewają dwieście. Nikt się z wami nie liczy to też prawda lider ustawia wam pracę i wysyła grafik na ostatnią chwilę. Nie macie nic do gadania nawet jak się musicie przemieszczać po mieście i poza nim. Siedzicie w jednych butach a kurtka wam wisi na krześle bo nie ma mozliwości wstawienia wieszaka i szafki na buty a jak chodzi o szatnię to "jeśli castorama " się zgodzi.
A i najlepiej żeby do tego zgadzać się żeby lider was traktował jak śmiecia i ani słowa. Liderka na POK to psychopatka a praca jest koszmarna. Ludzi się nie szanuje. Podwyżek nie ma i premii też, grafik ułożony tak ,żeby tylko liderce pasowało nie wam.
Bardzo odradzam tę pracę firma (usunięte przez administratora) ludzi na wszystkim teraz już nawet premii nie ma bo wliczają ją w minimalną, a nie ma możliwości zrobić jej tyle żeby zostało coś ponad minimalna pensję. Ogólnie obiecują coś innego a w praktyce jest wielka lipa. Poza tym bardzo słabe szkolenie na start.
Z tego co piszesz premia jest wypłacana tylko wliczana od razu do podstawy pensji. Czy dodatkowe benefity takie jak bony świąteczne lub dofinansowanie do wypoczynku dostają wszyscy pracownicy? Chętnie się tego dowiem.
Tak ze szkoleniami to prawda , często są nieaktualne a liderzy i tak upierają się aby je robić.
Witam, pracowałam ponad półtora roku w punkcie obsługi klienta na ternie sklepów castorama, zatrudnienie właśnie przez agencje Finanse Care. Jestem jak najbardziej zadowolona ze współpracy, ludzie całkiem ogarnięci, udzielają wszelkich informacji w sprawach organizacyjnych i zatrudnienia spoko. Jedyne do czego można sie doczepić to marne wynagrodzenia, ciężko doprosić się o podwyżki, chociaż sami jako pośrednicy dostają pewnie dużo od firm (w moim przypadku od Credit Agricole), było to widać gdy nagle brakło obstawy w pracy - zaczęły się sypać wysokie premie (w granicach nawet 500zł) za przyjście dodatkowy dzień do pracy, chociaż zastępstwa szukali tego samego dnia rano.... Jeśli chodzi o wymagania to raczej nie było żadnych, brali każdego kto byl dyspozycyjny, a z czasem samo się weryfikowało czy dany pracownik się nadaje, jak nie to z reguły sam rezygnował - umowa zlecenie, można przestać przychodzić do pracy z dnia na dzień bez żadnych konsekwencji finansowych.
Nie wierzę ,że było tak dobrze bo nawet wpisy z 2014 o czym innym są. Nawet za góry złota nie miałabym serca tak łgać .
Kompetencje pracowników tej agencji są tragiczne. Przy zatrudnianiu mówią że człowiek będzie się tym i tym zajmował a jak przyjdzie się do pracy to wgl są całkiem inne obowiązki. Traktują ludzi jak śmiecia.
Niestety taka prawda a najgorzej jest kiedy dowiadujesz się po fakcie co będziesz robić. Miałam jedno miejsce potem okazało się ,że trzeba się przemieszczać po innych pokach sporo oddalonych od siebie.
Tylko ten się nie myli kto nic nie robi. Szkoda, że nikt nie pisze jak się z nimi pracuje?
Fatalnie , nigdy nic nie wiadomo jak coś wymyślą . Grafiki pokładane tak , że tylko pasują przełożonym w ostatniej chwili dowiadujemy się o zmianach. Mówimy jedno a oni zrobią drugie.
Bardzo źle jedno mówią drugie robią. Nic nie zgadza się na umowie a premii praktycznie brak. Lider nie stoi po stronie swoich współpracowników ale niestety po FC . Kierownik na region nie wie nic, nic go nie interesuje , udaje miłego a tak naprawdę ma was gdzieś i nie dobiera telefonów i nie odpisuje na maile. Kierownik regionalny nie wie nawet gdzie dane punkty się mieszczą na Dolnym Śląsku bo jest z innego sąsiedniego województwa.
Pewni jestecie, że firma nie zasługuje na pozytywną opinię? Miałem chęć aplikować stąd pytanie.
Zdecydowanie. Odkad czesc pracownikow dzialu posprzedazowego przeszla do e-commerce przez Finance Care caly czas sa problemy z wynagrodzeniem, bo nagle mamy zle wyliczone godziny, brak premii/dodatkow - porazka.
Tak chociaż nie było mnie tam za długo. Nie zasługują na ani jedno dobre słowo. Pośrednik FC powinien być skontrolowany przez PIP i zostać zamknięty bez możliwości cofnięcia zakazu działalności. FC ma ludzi za nic i robi z nich skończonych durniów.
Zgadzam się z wypowiedziami powyżej. Ludzie omijajcie to miejsce. Przed podpisaniem umowy traktują Cię jakby się było ich najcenniejszą zdobyczą a potem okazuje się, że zatrudniają Cię do wykonywania innej pracy, w innym miejscu, a gdy to wychodzi na jaw każą Ci iść sprawdzić się, bo może akurat ta praca Ci się spodoba. Brak kompetencji ze strony pracowników, jakiejkolwiek wiedzy i szacunku. Potrafią oszukać człowieka bez mrugnięcia okiem i jedynym wytłumaczeniem jest tekst, że: "ja też nie wiedziałam/em na jakich to jest warunkach", więc skoro ludzie tam prowadzą rozmowy i nie są doinformowani co robi się na danym stanowisku - to jak dla mnie nie powinni pracować w takim miejscu, bo brak im jakiejkolwiek wiedzy... Ostrzegam, by nikt nie znalazł się w takiej sytuacji jak ja...
hej dostalam propozycje wspolpracy z ta firma co mi radzisz ? ile mozna tam zarobic i za co ? z gory dziekuje powiedz mi jak tam jest i jaka osoba cie zatrudniala bo do mnie dzownil p. (usunięte przez administratora)
To wszystko prawda , potwierdzam. Obiecano mi na rękę 2500 plus premie a nie wypłacono mi nawet najniższej średniej. Trzymajcie się z daleka od tej pracy.
Po dłuższym czasie pracy w Punkcie Usług Finansowym w jednym z marketów budowlanych niestety nie mogę się pozytywnie wyrazić na temat współpracy. Z początkiem roku, gdy menedżerowie się zmienili (po rozwiązaniu współpracy z Media Marktami), praca zaczęła się robić nie warta świeczki. Menedżer regionalny jest niekompetentny, nie ma pojęcia o systemach na których pracują jego "podwładni", nowych pracowników muszą szkolić pracownicy z dłuższym stażem, ponieważ menedżer nie ma zielonego pojęcia co i jak wytłumaczyć nowozatrudnionym. W przypadku problemów z produktami, systemami czy czymkolwiek innym nie ma szans żeby liczyć na pomoc kogokolwiek. Miejsce pracy brudne, pieniądze baaardzo marne, brak stałej pensji. Co miesiąc nie wiadomo ile się dostanie, a wyliczanie sobie premii jest ogromną zagwozdką, bowiem nigdy nie sprawdziła się pensja z kalkulatorem premiowym. Ciśnienie na sprzedaż kart kredytowych i produktów dodatkowych, opierając się na wmawianiu klientowi kłamstwa i naciąganiu go na dodatkowe produkty, które są totalnie nieobowiązkowe!! Śmiech na sali. (usunięte przez administratora) tej pracy, chyba że dorywczo dla studenta na CHWILĘ. Na pewno nie idzie się utrzymać z pensji w tym miejscu, a za takie pieniądze to nie warto się denerwować i męczyć.
Tak to wygląda. Szczerze odradzam , nawet nie obowiązuje podwyżka ustawowa , umowa została tak skonstruowana przez FC. Niedziele handlowe są płatne jak zwykłe dni robocze. Brud i smród, oraz hałas Castoramy , wieczne pretensje o nic od liderki , której wszystko nie pasuje . Kierownik na region nawet nie jest zainteresowany co się dzieje , nie zna nawet Wrocławia i okolic. Dla niego Jelenia Góra sąsiaduje z Wrocławiem a Bielany to jakieś CH mieszczące się w centrum Wrocławia. Systemy nieaktualne i stary sprzęt helpdesk a co to wsparcie może jedna osoba jest w stanie pomóc ale nie zawsze.
Zarobki to jakaś kpina! Minimalna krajowa do tego extra premie.....
Premie wynoszą minimum 150zł brutto jesli jest dużo ludzi to można między 300 a 500zł brutto wyciągnąć i to jest wszystko.....
Nawet 50 zł w premii nie zobaczysz. Najniższa średnia i Ci obetną na jakiejś durnej podstawie. Nie dajcie się nabierać na słowne obietnice i ściemnianie kierownika z Santandera. Wszystko to pic na wodę aby pośrednik FC miał kolejnego jelenia z którego będzie odbijał prowizję.
Dostałam ekstra premię raz jedyny, uwaga 32 złote. Nigdy więcej taki "prezent" nie trafił na moje konto od FC. Potrafią docenić jak nikt....
Traktuja ludzi jak pionki, jak nie ty to zawsze ktos głupi sie znajdzie. Umowy na czas nieokreślony sie nie doczekasz, po prostu zwalniają a na miejsce szukają nowego pracownika. W internecie pisza ze ludzie przede wszystkim, puste słowa. Nie polecam nawet na chwilę.
Nie polecam. Zgadzam się w 100% . Praca na zmianę z liderka w punkcie , odradzam i trzymajcie się z daleka od tej firmy. Tylko wiecznych pretensji wysłuchiwałam i wrzucana byłam na weekendy (głównie jak były niedziele handlowe) i wyrzucana na inne oddalone punkty. Siedzieć 12 godzin w kurzu i hałasie bez wieszaka i szafki na buty 12 godzin? Nie dziękuję , każdemu odradzam pracę poprzez FC.
Jeszcze na koniec są problemy. Do tej pory nie dostałam pita w wersji papierowej . Świadectwo pracy wysłano mi podarte i na dodatek listem zwykłym w kopercie jak się wysyła rachunek . O rozmazanych pieczątkach nie wspomnę , czcionka nie wyraźna i rozmazana. Wstyd po prostu jak to o nich świadczy. Ze świadectwa nic nie wynika . Najlepsze jest to ,że formie skanu czy pdfa nie dostałam nic.
Znalazłem ogłoszenie na dział IT w Toyota Bank gdzie pośrednikiem jest Finance Care czy ktoś może coś opowiedzieć?
Jakie są mocne strony pracodawcy WORK SERVICE S.A./ Finance Care Sp.z.o.o? Te informacje są przydatne w poszukiwaniu pracy.
Może dowiemy się na czym ten wyzysk polega? Dla mnie w pracy trzeba pracować.
Siedzisz po 12 godzin za najniższą srednią , wciskaja ci weekendy i nikt się z Tobą nie liczy czy potrzebujesz wolne w tym czasie. Masz namawiać na KK i ubezpieczenia . Do tego nawet jeździsz po punktach na Dolnym Śląsku i nikt Ci nie dorzuci za dojazd.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w WORK SERVICE S.A./ Finance Care Sp.z.o.o?
Zobacz opinie na temat firmy WORK SERVICE S.A./ Finance Care Sp.z.o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w WORK SERVICE S.A./ Finance Care Sp.z.o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 26, z czego 2 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!