Hej, idę na rozmowę o pracę w przyszłym tygodniu, dokładnie 21.02, czy ktoś mógłby powiedzieć, czy nadal panują tam warunki takie o jakich czytam wyżej?
Dużo się zmieniło w 2016r. Pracowałam tam w 2013r. i firma naprawdę otworzyła się na ludzi. Mają stabilność zatrudnienia, małą rotację i daję możliwości rozwoju poprzez szkolenia i awanse, które są naprawdę duże. Z początku sceptycznie byłam nastawiona, ale z ciekawości poszłam na rozmowę, bo zaproszenie było zachęcające. Rozmowa także poziom, jeszcze na takiej nie byłam. Do tego jasne zasady. Wiem, za co odpowiadam, wiem za ile pracuję i wiem, czego się spodziewać. Pierwszy raz ogłoszenie o pracę w branży call było rzeczywiste z proponowanymi warunkami. Ja im zaufałam. Na razie jest ok. W razie pytań, dajcie znać, postaram się odpowiedzieć.
Cześć, mam gorące pytanie - POMOCY. COB Orange zaoferowało pracę za 1500zł netto i dwutygodniowe pełnopłatne szkolenie. Faktycznie jest tak, że jednak nie płacą za szkolenie? kiedy podpisuje się umowę? Kobita rekrutująca wydawała się zachwycająco milutka...
Skoro się podpisuje umowę i pisze tam, iż wynagrodzenie się należy...to nie rozumiem, dlaczego pytasz o takie coś? Gdyby nie było umowy, to można się martwić...ale skoro jest umowa, to chyba naturalne, że po to, by was ubezpieczeń i wypłacić wynagrodzenie.
A ja zamieniłem w druga stronę... I jestem w Media. Może to nie Atos. Ale przynajmniej coś idzie tu zarobić.
Cob to jakas kpina, szkolenie teoretyczne jest ok, bo jest zabaenie i oczywiscie prawdy nie powiedza, zarobki to kpina, najnizsza a od 16 zamownenia placa dopiero po 100 zl a na rozmowie gadali, ze za kazde. Za dojazdy zwroca ale dopiero jak masz 10 umow spisanych. Ludzie tego nie chca i dzwonisz do nich poraz kolejny bo wczoraj dajmy na to dzwonila kolezanka a Ty dzis i jest wkurzony i Cie cisnie. A jak o 15:55 juz nie dzwonisz to treber sie lyta czy masz juz przerwe? Ogolnie PORAZKA, odradzam.
Hejka:-) Trochę nie rozumiem, chcecie za nic dostawać wynagrodzenie? Bo tak to rozumiem, czytając ten wpis. To chyba normalne, że dodatki są za efekty w pracy, a tym bardziej premie i bonusy.
Skoro dostajesz za to pieniądze, to pracodawca chce, żebyś pracował w pełnych godzinach Twojej pracy- to chyba nie dziwne... co za pierdoły.
Moja rozmowa składała się z trzech etapów. Rozmowa o mnie i moim doświadczeniu zawodowym. Zadania na myślenie i pytania sprzedażowe.
Proszę sprzedać mi przez telefon abstrakcyjny przedmiot i opisać jego działanie. Prośba o podanie skojarzeń z jakimś słowem. Proszę przeczytać na głos dany tekst sprzedażowy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Powiem tak, pracowałem miesiąc, miałem kilka zamówień i wtedy było super. Z początkiem następnego miesiąca natomiast nie zacząłem od umowy i przez 2-3 dnI miałem gorsze czasy (coś w granicach 2:30 choroba plus ogólne osłabienie organizmu) efekt ? Wspaniały koordynator daje mi tzw "plan naprawczy" czytaj - stawia ultimatum "w 2 dni zrobisz 3 zamówienia albo na zbity pysk" wierzcie lub nie, Ale ciężko zrobić nawet "tyle" zamówień, gdy nie możesz dzwonić z innej bazy jak tylko z głównej (w gwoli wyjaśnienia są dostępne różne bazy - główna, na której są kontakty ludzi, którzy zazwyczaj z Orange nie mają nic wspólnego, czyli 99% rzuca słuchawką i specjalne, na której są klienci Orange z tym, że te bazy dostają tylko najlepsze osoby, które spisują tam najwięcej umów, więc dalej są najlepsze co prowadzi do tego, że te same osoby mają te same bazy cały czas a my, nowi, zadowalajmy się resztkami) na plus za to na pewno atmosfera w zespole. Chociaż drugi raz bym nie poszedł, chyba, że do innego koordynatora.
Umowa naprawcza jest po to, żeby się podszkolić w tym, co robisz. Poza tym firma daje Ci szense na dowiedzenie Twoich umoejętności, a nie zwalnia od razu...
czyste call center
najgorsza praca na świecie! warunki zatrudnienia całkiem inne niż na ogłoszeniu. za wszystko trzeba słono płacić. Już nie wiedzą jak przyciągnąć pracowników do pracy, dlatego muszą kłamać. Żenada.
(usunięte przez administratora)
Dziękuję ale nie potrzebuję dobrych rad. Wyraziłem swoje zdanie na temat firmy i tyle - uwagi zachowajcie dla siebie.
może pora wrócić do szkoły i nauczyć się czytać - dodam - ZE ZROZUMIENIEM :D, przydaje się przy podpisywaniu umów wszelakich ;) No chyba, że urok osobisty Pana Dyrektora Cię zaczarował...
Ja w poniedzialek mam zaczac szkolenie w COB Bydgoszcz bylam nastawiona pozytywnie ale po tych opiniach juz nie mam ochoty tam isc.Moge tez rozpoczac prace w T-mobail w Bydgoszczy a tam jak jest prosze o opinie.
Nie polecam z całego serca niezłe mydlenie oczu jak ktoś szuka pracy na dłużej niech lepiej omija COB Centrum z daleka.
Nie ma co wiele się rozpisywać - NIE DAJCIE SIĘ NABIĆ W BUTELKĘ !! - Nie polecam nikomu i nigdy!
Witam ;) mam przyjsć na rozmowe dotyczącą pracy na Call Center ;) dajcie znac jak jest z atmosferą i zarobkami ;)
To nie jest praca, to jest CYRK!
Mam pytanko, jak z rezygnacją w trakcie szkolenia, jest umowa szkoleniowa 2 tygodnie i wzmianka o karze umownej jeśli się nie przepracuje pełnego miesiąca, jest tu jakaś niespójność skoro um. szkoleniowa jest na 2 tygodnie a potem to już jest kolejna umowa zlec. o ile się ją dostanie. Ktoś dostał wezwanie do zapłaty za zerwanie umowy szkoleniowej? Czy to taki straszak żeby nie rezygnować?!
mhhh... miałam znajomą co tam pracowała/pracuje, po kilku latach awansowała i teraz prawdopodobnie koordynuje. Chyba nie jest tak źle, skoro tyle lat tam była/jest.
zamiast kaczuszek to lepiej jakieś porządne fellatio jako motywacyjne :D
Witam wszystkich.Juz na samym poczatku wszystkim odradzam te firme.Ja jestem z Grudziadza i17 pazdziernika zaczalem tam kariere.Szkolenie ktore trwalo 10 dni,bo poznie bylo cos nie tak z internetem i nie mozna bylo dzwonic,pozniej siadlo ogrzewanie a jeszcze pozniej problemy w firmie.W umowie bylo ze jesli nie askonczysz szkolenia ze swojej winy dostaniesz tylko 50 zl.Ale moja grupa nie skonczyla szkolenia z przyczyn w/w.Dodam tez ze kilka osbo z nas podpisalo umowe juz w okresie szkoleniowym ijak do tej pory czyli do 16 stycznia 2016 roku nikt nie dostal oani grosza z tamtad.(usunięte przez administratora)No i wlasnie samo szkolenie na sluchawce,tak jak pisali powyzej trenerzy to jakas kpina,naszym byl np gosc ktory przyszedl miesiac przed nami do pracy.Wymagania wielkie co do podpisywania umow,a zadnego wynagrodzenia.(usunięte przez administratora).Teraz ma sie zmienic likalizacja firmy i moze nazwa dlatego musicie bardzo uwazac.
Przecież firma nie ma oddziału w Grudziądzu... Ta opinia wydaje mi się dziwna. W końcu mieszczą się w Bydgoszczy.
to końcówka firmy, w grudządzu sie rypło, czekamy na bydzie i gdańsk hehe
Ciekawy jestem jak firma COB będzie funkcjonować w oparciu o nowe prawo konsumenta (w życie wchodzi 25 grudnia). Sprzedaż bezpośrednia przez telefon (np. usług Orange) będzie wymagała uprzedniej zgody konsumenta. W tej sytuacji targetem firmy będą chyba wyłącznie obecni klienci Orange, którzy przy podpisaniu umowy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowej. Ciekawy jestem jak to się będzie wyglądało w stosunku do klientów innych sieci komórkowych (T-Mobile, Plusa itp.)? Powstanie nowy dział, który będzie odpowiedzialny za zdobywanie zgody klientów na otrzymanie informacji handlowej?
Witam.Na początku grudnia został zamknięty oddział w Grudziądzu .Wypłaty niestety nie zostały wypłacone pracownikom.Telefony są wyłączone w Grudziądzu i w Poznaniu.Czy ktoś wie co się dzieje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w COB?
Zobacz opinie na temat firmy COB tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w COB?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy COB?
Kandydaci do pracy w COB napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.