Nie polecam - jak zdarzy się Tobie jakaś choroba jest "sugestia" od szefostwa, aby zamiast zwolnienia lekarskiego wypisać wniosek urlopowy ....
Właścicielom bardziej zależy aby przed firmą nie leżały niedopalki papierosów niż prawidłowa obsługa klienta.
Najgorsze są tzw.spotkania motywacyjne z szefostwem - czas w pracy liczony jest od jednego do drugiego ....
Niestety muszę się zgodzić z poprzednikiem. Właściciele mają problem z utworzeniem wyraźnej hierarchii i błądzą po omacku. Tam wszyscy zajmują się wszystkim, ale też są osoby które nie wiadomo czym się zajmują. Pracownicy rywalizują ze sobą wchodząc w swoje zakresy kompetencji, a wynika to po części z faktu że właściciele nikomu nie ufają i te same zadania zlecają co róż to innej osobie. To taki dawny sposób prowadzenia firmy jak z okresu PRL. Tymczasem czasy się zmieniły, a właściciele tego nie dostrzegają. Pracownikom dodaje się kolejne zadania nie biorąc pod uwagę aktualnego obciążenia. Za to wszystko płaci się najniższą krajową + marna "premia". Ponadto wyraźnie wyczuwalny jest wewnętrzny konflikt właścicieli, który odbija się na pracownikach. Atmosfera nie sprzyja rozwojowi.
Fatalna atmosfera - ludzie stłamszeni przez właścicieli.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Blach-Dek 2 Janina Piskorz?
Zobacz opinie na temat firmy Blach-Dek 2 Janina Piskorz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Blach-Dek 2 Janina Piskorz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!