Opinie o PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny w Bydgoszcz

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny w Bydgoszcz

Niezadowolona

Opinia negatywna. Umowa zlec. z dodatkiem akordu, naliczane kary, czasem niezbyt zgodne z umową, w przypadku osiągania czasem słabych wyników zamiast propozycji pomocy i wyjaśnienia problematycznych kwestii wcześniej wspomniane kary. Atmosfera w pracy ciężka, nie przyjemna. Za duży nacisk na wyniki, czasem brak odczuwania wsparcia i pomocy z strony szefostwa. Nie polecam.

Hania

Na papierze jest wszystko inaczej a później życie weryfikuje i już nie jest później z pzu tak pięknie jak w reklamach

Jesieniara

Cześć Kochani, dzisiaj otrzymałam wiadomość o konkursie dla tych, którzy mają możliwość pracy zdalnej! No to jest prawdziwe złoto. Ci co wszystkim zwracali z pogardą uwagę tekstami "nie siej paniki" jako pierwsi zeszli ze statku na czele z kapitanem. Co tu dużo mówić, łajba pod nazwą CZUM tonie. W ogóle tak sobie myślę, że PZU Zdrowie to materiał na jakiś dłuższy tekst. Bo o takiej pogardzie do pracownika to chyba nie słyszano od lat 90 zeszłego wieku. Doradców się traktuje infantylnie, a nawet z pogardą. Niedola pracownika w PZU Zdrowie zaczyna się od nieustannego i niegrzecznego "wejdź na gotowość", co miesięczne błędy (o dziwo zawsze na niekorzyść) w protokołach, poślizgami z wypłatą (z win liderów), błędów w harmonogramie, ucinanie godzin, utrudnianie wyrobienia stawek, rozliczanie każdej dodatkowej minuty spędzonej w toalecie a teraz nieliczeniem się ze zdrowiem (PZU ZDROWIE przypominam) konsultantów. W tym wszystkim to jednak największa jest HIPOKRYZJA kadry zarządzającej. Jeszcze wczoraj wszyscy naśmiewali się i szydzili z tych co prosili o wprowadzenie jakiś podstaw higieny do firmy a dzisiaj robią sobie konkursy o tym jak fajowo się pracuje z domu. Ciśnie się na język parę gorzkich słów ale pozostawię to do Waszej oceny. PS Tak sobie myślę, że "ZDROWIE" w nazwie to idealny przykład do wytłumaczenia komuś czym jest sarkazm. Po wielu prośbach i uwagach szarpnęli się na 4 płyny antybakteryjne na piętro czyli na jakieś 200 osób. No śmieszno i straszno.

Jesieniara

Kochani, wszyscy skupiamy się na tym, że dzisiaj obchodzimy walentynki a do tego jest piąteczek. Dodatkowo Ci na umowach zlecenie mają dzisiaj wypłatę. Ktoś powie prawdziwa kombinacja szczęścia, otóż nic bardziej mylnego. Już się spieszę z wyjaśnieniami. Wielu z Was nadal nie wie jaką wypracowało stawkę za styczeń. Spieszę z odpowiedzią – na pewno nie najwyższą. Jest już tyle opcji aby uciąć Wam wypłatę, że trzeba być czumpastyczny aby wierzyć, że tego nie zrobią. Kilka przykładów. Zaczynając od „Jakości”. Jak lider ma w tym interes abyś spadł z rowerka to wierz mi że spadniesz. Można uciąć procenciki praktycznie za wszystko. Jakby się komuś chciało to spokojnie każdą rozmowę można zdisować do 85 procent. A nawet jeśli jesteś doskonały niczym ambasador telemedycyny to i tak nie wiesz czy nie mają na Ciebie prawdziwego jokera w postaci reklamacji sprzed kilku miesięcy. Dostaniesz tylko informację, że zasadna, zjeb@les i na ch** drążysz temat. Ale kochani, najciekawsze przed nami. Kierowalność. Od zawsze liczona w taki sposób żeby się nie zgadzała. Porzucałeś sprawy i umawiałeś tylko z pierwszej pozycji? W raporcie i tak masz 90%. No jakim cudem? Nikt Ci tego nigdy nie wyjaśni. Kierowalność na wszystkie usługi? To jest dopiero magia. Wpada Ci placówka, autoryzacja USG dla pacjentek? Hokus pokus i złotówki znikają. Efektywność tutaj nie ma żadnych tajemnic. Masz robić tyle abyś nie miał czasu zrobić coś naprawdę efektywnego czyli postawić klocka w kiblu. Wypadałoby też wspomnieć, że jest też inny powód dla którego nie chce się tam iść. Dopiero w CZUMie zrozumiałam słowa piosenki: „Czy byłeś kiedyś w Kutnie na dworcu w nocy Jest tak brudno i brzydko, że pękają oczy”. Przy okazji pozdro dla fanów Kultu. Na sprzedaż telemedycyny szkoda słów. Z tymi z mniejszym stażem podzielę się pięknym wspomnieniem, że kiedyś za każdą umówioną telemele dostawało się 2 PLNy (brutto). Zapomniałabym o najważniejszej demonstracji spierd0lenia tego miejsca. Ucinanie godzin i problemy z dodatkami. Za takie zagrywki będą się smażyć w piekle. Serio. ależy jednak oddać sprawiedliwość, że chociaż w PZU Zdrowie nie zarobisz a nawet Cię chętnie oszukają na pieniążki to jednak na pewno się pośmiejesz. Jest tu nawet taki event pod nazwą Stand-up. Pewnie każdy słyszał ale nie każdy wie o co chodzi. Dlatego spieszę się z wyjaśnieniem. Jest to komediowa forma artystyczna w postaci monologu przed publicznością, a jej głównym celem jest rozbawienie widzów. Trzeba przyznać, że to akurat działa w CZUMie perfekcyjnie. Każdy temat, pomysł na usprawnienie pracy to żart. Mnie osobiście najbardziej bawią te prowadzone przez szkoleniowca. Fachowiec, a wiadomo co się mówi o fachowcach, zawsze coś spi... im nie wyjdzie. Za to dobrze radzi sobie w konkursach w których do wygrania jest coś więcej niż bidon czy książka z wydawnictwa Makulatura. Co do Pana kołcza to drobna rada dla Was, jeśli chcecie zadać pytanie to tego nie róbcie. Zostaniecie spiorunowani wzrokiem i otrzymacie odpowiedź „nie wiem ale się dowiem”. Nie pytajcie bo po prostu nie warto. Skoro dziś walentynki, dzień miłości to chciałam pozdrowić PZU Zdrowie, które już drugi rok, systematycznie ruch@ mnie na kasę. Ze względu na to ruch@nie chciałam nawet sformalizować ten związek ale powiedziano mi, że PZU nie szuka niczego na poważnie. Inaczej mówiąc jeśli chcesz umowę o pracę nie zadawaj się z PZU. PS Kochani, za tydzień kolejne święto, tłusty czwartek i z tej okazji chciałam życzyć sobie i Wam aby było nas stać na pączki z lukrem i może nawet faworki!

Pracownik
@Jesieniara

Chyba pomyliłaś placówki. W Bydgoszczy nie uświadczysz obsługi PZU Zdrowie. Druga sprawa, to Twój jawny masochizm. Doskonale rozumiem Twoje argumenty, ale.. skoro czujesz się "oszukiwana" od dwóch lat, to dlaczego tkwisz w takiej paranoi? Rozumiem pomęczyć się miesiąc i dać sobie spokój, ale żeby męczyć się dwa lata?!

Paulina
Inne
@Pracownik

@Pracownik Rozumiem, że Tobie praca w PZU Życie sprawia satysfakcję. Powiedz zatem, czy firma skutecznie reaguje na zgłaszane przez pracowników problemy?

logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Bydgoszcz
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Kierownik działu zakupów
Bydgoszcz
Uno foods
(152 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Bydgoszcz
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Wtryskarek
Bydgoszcz
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

janek
@Pytanie

nowych pracowników przyjmują tylko na umowę zlecenie

Łukasz
Inne
@janek

Po jakim czasie firma proponuje przejście na umowę o pracę? Czy przy dłuższym stażu pracownik możę liczyć na podwyżkę? Widzę że znasz firmę od środka więc liczę że będziesz w stanie odpowiedzieć na moje pytania.

Fliska.

Pierwsze szkolenia na 7 godzin są bezpłatne. Dają podręcznik, którego trzeba się nauczyć.Później jednak jest miesięczne szkolenie, w którym powinno się wdrażać wiedzę w praktykę. Pracujesz w programie. W teorii masz do pomocy "opiekunki". Tutaj płacą 15 zł za godzinę. Niestety mimo, że to szkolenie mogą podziękować Tobie za współpracę z powodu błędów w robieniu zadań w szkoleniu. Jeśli natomiast dasz radę, to robisz na akord. Akord jak na produkcji. Kasa zależna od normy. Punkty liczone za zadania są przeliczene na średnią.. Możliwa kara finansowa za brak normy. Nigdy nie wie się, ile wpłynie przelewem bankowym wypłata. Osobiście nie polecam. O umowie o pracę można pomarzyć. Lepiej szukać gdzieś indziej. Czysty wyzysk.

Kamka

Hej mam zamiar zacząć szkolenie w PZU jako doradca bodajże to jest 3 piętro co myślicie warto? Czy to nie będzie stresująca praca? Boje się stresu krzyków i nie wiem czy zacząć ?

Anka
Inne

Jaką umowę otrzymuje się na początku? Czy coś z socjalu macie?

Były zleceniobiorca

Pracowałam w PZU ponad rok na umowie-zlecenie jako operator systemów obsługowych. Praca dobra dla studentów i to raczej na krótki czas, kiedy akurat nie ma się na oku niczego lepszego. Przede wszystkim wyzysk na każdym kroku - najniższa stawka godzinowa, która w zależności od ilości obsłużonych spraw może ulec podwyższeniu lub obniżeniu (z uwagi na małą ilość spraw w ostatnim czasie ta druga opcja jest niestety bardziej prawdopodobna). Mogą odjąć do 5 zł od stawki godzinowej. Do tego są kary za jakość - aż 300 zł. Muszę podkreślić, że siedząc przed monitorem, wykonując w pośpiechu średnio po kilkadziesiąt zadań w ciągu godziny (których często było jak na lekarstwo), żeby wyrobić normę, nietrudno o błędy. Wymagania odnośnie obsługi zadań rosną, czego nie można powiedzieć o punktacji za zadań. Zleceniobiorcy traktowani są jako tania siła robocza. Niewiele lepiej jest na umowie o pracę. Aż trudno uwierzyć, że tak duża i znana firma jak PZU nie szanuje swoich pracowników. No ale prezesi muszą mieć z czegoś swoje wielotysięczne pensje...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Brak słów, jeżeli chodzi o prace w agencji biurowej nie polecam, właściciel niekompetentny, wręcz można powiedzieć ze nie da się z ta osoba współpracować, jeżeli chodzi o kasę szkoda gadac, strata czasu, może gdzieś indziej PZU ma ręce i nogi ale na pewno nie tam. Szkolenie- Pzu każe w siebie inwestować, każdy pracownik dostaje wynagrodzenie oraz dietę, niestety w agencji taka opcja nie wchodzi w grę. Wyzysk ludzi w biały dzień. Jeden dzień chorobowego 10 % od pensji odjęte. Jeżeli kiedykolwiek zostanie wam zaproponowana praca w Agencji Biurowej na wojska polskiego zastanówcie się kilka razy.

olaa

Ciekawi mnie czy podczas szkolenia na stanowisko operatora systemów obsługowych są jakieś egzaminy z wiedzy, testy, odpytki??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Co powiecie na temat wynagrodzenia w PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny? Czy od dodania ostatniej opinii uległo ono zmianie?

Pracownica
@Administrator

Pracuje w PZU ponad rok i muszę powiedzieć że rzeczywiście nie jest tak kolorowo. Latem zadania są i jest szansa na wyrobienie fajnej stawki jednak gdy nadchodzi okres jesienno-zimowy wszystko siada. Nie ma zadań co wiąże się z brakiem możliwości lepszego zarobku. Aktualnie jestem w trakcie szukania innej pracy ,bo kierownictwo tylko wymaga ,a z ich strony dostajesz tylko śmiech gdy przyjedziesz z jakimś problemem czy prośbą.

Irena
Inne
@Pracownica

A wiesz może, skąd biorą się sezonowe różnice w ilości obowiązków? Rozumiem, że praca jest zadaniowa? Czy wynagrodzenie składa się z podstawy oraz premii, czy może jest to system prowizyjny? Napisz proszę, czy pracodawca organizuje jakieś szkolenia. Czy w firmie istnieje możliwość rozwoju zawodowego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zleceniobiorca

Witam, rok temu pisałem opinię na temat tej "fantastycznej" pracy i myślałem, że nie może być gorzej, otóż ... może. Zostałem tu kolejny rok bo (o ja głupi), łudziłem się, że duża konkurencja na ryku pracy zmotywuje w jakikolwiek sposób moich byłych pracodawców do tego by w jakoś zachęcić do tego bym został w PZU ale jedyne do czego mnie zmotywowali to do poszukania sobie innej pracy. Funkcjonowanie Centrum Klienta PZU można podsumować tylko jednym: oszczędności, oszczędności i jeszcze raz OSZCZĘDNOŚCI NA PRACOWNIKACH SZCZEGÓLNIE ZLECENIOBIORCACH ! Rok temu narzekałem na kary, faktycznie były jednak była też jakaś realna możliwość aby jednak ich nie dostać, obecnie w zasadzie nie ma jakiejkolwiek szansy aby nie dostać za coś kary, szczególnie za nie wyrobienie limitu, przy niewielkiej ilości spraw mimo siedzenia non stop z twarzą w monitorze i przeszukiwaniu koszyków zadań ciężko było się wyrobić. W międzyczasie doszedł kolejny projekt, super projekt - Supernowa gdzie za sprawy na zrealizowanie których potrzebne było 2 a czasem nawet 5 razy więcej czasu aniżeli przy standardowym zadaniu dostawało się kilka dziesiątych punktu więcej, które niewiele wnosiły a często zadania te które się dostało ze względu na skomplikowanie musiały być oddawane do realizacji dla specjalistów, jednak i tak trzeba było je sprawdzić, przeanalizować w kilku programach, (często była to prawie połowa przydzielonych zadań) czas leciał a ja miałem z tego NIC. System motywacyjny w firmie wygląda następująco: premię możesz uzyskać kiedy przepracujesz wszystkie dni w miesiącu, przyjdziesz w kilka sobót (albo i niedziel), zostajesz po godzinach (aaa, nie wspomniałem, teraz godziny pracy wydłużone zostały do 23:59 :D), wyrabiasz zawsze limit i jesteś nieomylny, no i premia ... 400zł ... brutto - łaskawcy. Chciałbym się jeszcze odnieść do opinii: anonymous 13.02.2018 07:38 "Pamiętaj, że w internecie opinia negatywna rozchodzi się 10-krotnie szybciej i skuteczniej, niż opinie pozytywne. Nigdzie nie jest idealnie. Każda firma ma swoje mankamenty, PZU również. Tym niemniej, jeżeli teraz nie spróbujesz, to zawsze będziesz miała do siebie pretensje." Racja, negatywne opinie są ciekawsze szczególnie w internecie tzw. hejt jest wręcz pożądany jednak w przypadku Centrum Klienta PZU ciężko znaleźć opinię pozytywną, wiadomo nikt z obecnych pracowników głośno nie powie, że mu się nie podoba, nie mówię też o jakichś wyssanych z palca plotkach bo prywatne życie pracowników i kontakty między nimi nie powinny nikogo interesować, jednak moja opinia jest jak najbardziej merytoryczna i zgodna z tym co realnie działo się w ostatnim czasie w firmie PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny. DRUGI RAZ NA PEWNO NIE ZDECYDOWAŁBYM SIĘ NA PRACĘ W TYM MIEJSCU, pierwszy błąd to rozpoczęcie tam pracy a drugi zostanie tam tak długo bo aż 3 lata. Można by jeszcze wiele napisać o tej pseudo pracy ale jedyne co chcę to zapomnieć o tej firmie. Pozdrawiam, szczęśliwy, uwolniony były zleceniobiorca :)

Zofia
@zleceniobiorca

Z informacji przedstawionych na ostatnim spotkaniu - 40 osób otrzymało +400zł czyli jest to realne. Nigdy nie podwali liczby przyznanych takich kwot, nie sądziłam że jest ich aż tyle. Jak ktoś chce zarobić to zarobi, trzeba pracować, to wielka korporacja, jak masz wyniki to i masz kasę.

Mika

Witam. Właśnie trwa rekrutacja w Oddziale na Wyżynach w Bydgoszczy. Przemiła Pani zaprosiła mnie na rekrutację. Umowa o pracę, pełen etat. Jestem przerażona tym co tu opisujecie :o. Zastanawiam się czy moja wizyta tam w ogóle ma sens ? Czy ktoś jeszcze dostał zaproszenie do Nich ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Mika

Pamiętaj, że w internecie opinia negatywna rozchodzi się 10-krotnie szybciej i skuteczniej, niż opinie pozytywne. Nigdzie nie jest idealnie. Każda firma ma swoje mankamenty, PZU również. Tym niemniej, jeżeli teraz nie spróbujesz, to zawsze będziesz miała do siebie pretensje.

qaz
@Mika

Odpowiedź jest prosta. Opinie są o CWK, tam to umowę o pracę zobaczysz jako specjalista (czyli praktycznie nigdy). Ludzie lecą na zleceniach na śmiesznych warunkach. Pod tym adresem jest jednak także normalny oddział PZU i zgaduję, że stamtąd dostałaś ofertę. Nie sądzę, żeby oddział różnił się od innych. CWK nie rozpatruj, szkoda czasu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Waldi
Inne

Negatywne opinie piszą głównie osoby , które nie utrzymały się w firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Beznadzieja

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Izabela Grduszak

Ja, Izabela Grduszak, posługująca się loginem „Jaaa”, w dniu 15 marca 2017 roku, zamieściłam na portalu gowork.pl nieprawdziwe informacje na temat romansu Pani Hanny Cieślak ze współpracownikami – za coserdecznie PRZEPRASZAM. Jednocześnie podaję, że nie miała miejsca żadna sytuacja sugerująca relacje intymne pomiędzy Panią Hanną Cieślak, a pracownikami.

Anonim
@Izabela Grduszak

Tak powinni kończyć wszyscy hejterzy.

Przerażona

Dostałam dzisiaj telefon z zaproszeniem na rozmowę o pracę. Szczerze mówiąc jestem przerażona po tym co tu przeczytałam. Zależy mi bardzo na pracy, ale nie chyba nie na takiej i jakiej tu piszecie. Nigdy wcześniej nie słyszałam żeby zarabiać min. krajową i jeszcze Ci od tego jakieś kary nakładają. Wychodzi z tego, że póki człowiek się nie w drąży i nie zacznie pracować jak maszyna będzie zarabiał tylko na dojazdy. Warto zaryzykować czy lepiej sobie odpuścić?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rozmowa kwalifikacyjna

Rozmowa kwalifikacyjna-2h. Rekrutacja jest grupowa(najpierw każdy przedstawia się itp). Następnie jest praca w grupach, po czym jest do rozwiązania test gramatyczny. Na końcu jest informacja iż trzeba przejść szkolenie wstępne, które trwa 40h(jeden tydzień od pn-pt). Szkolenie jest płatne Uwaga: 0zł. Następnie trzeba przejść szkolenia wprowadzające, które są płatne-trwają kilka tygodni. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie to jest szok. Jesteś odpowiedzialny za obsługe korespondencji(e-mail). Stawka=minimalne wynagrodzenie za prace. Aby je otrzymać musisz spełnić jakoś na odpowiednim poziomie +ilość spraw, które załatwiłeś. I tak aby otrzymać minimalne wynagrodzenie musisz zrealizować ok. 85-100 spraw na godzine. Jeżeli jesteś dobry to Pan twierdzi że najlepsi realizują ok 300spraw na godzinę, czyli na jedną sprawę przypadają 2 sekundy. Z powyższego opisu wynika iż możesz nie zarobić nawet najniższego wynagrodzenia, ponieważ one nie jest gwarantowane. Rozmowa o finansach jest dopiero przeprowadzona na końcu całej grupowej rekrutacji, a szkoda, bo straciłem ponad 2h. Oddział w Bydgoszczy obsługuje reklamacje klientów, itp z całej Polski, został przeniesiony z Wawy. Dlaczego? Bo tam nikt za takie pieniądze by nie pracował. Podsumowując jak ktoś ma czas poświęcić 40h na bezpłatne szkolenie i chce klikać 120-200 spraw na godzine to proszę bardzo :) Jak dla mnie szkoda czasu. Zarobki poniżej zarobków serwisu sprzątającego-bo oni chociaż mają gwarantowane wynagrodzenie, a tu możesz zarobić 14zł/h a możesz 2zł/h. Dobrze jeszcze że dopłacać nie trzeba :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasiaasia
@rozmowa kwalifikacyjna

Witam, @rozmowakwalifikacyjna czy mógłbyś / mogłabyś przybliżyć gdzie miałeś/aś przeprowadzaną rozmowę kwalifikacyjną ? Czy na ul. Grodzkiej w oddziale pzu czy na Wyżynach ? W przyszłym tygodniu też czeka mnie rozmowa, dlatego wolałabym sie dowiedzieć czy jest sens na nią iść

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KoVal

Dostałem telefon na rozmowę kwalifikacyjną akurat na środę czy od razu będą chcieć mnie czy będzie takie wybieranie czy rzeczywiście jak odradzacie to olać i nie przyjść na tą rozmowę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny?

    Zobacz opinie na temat firmy PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny?

    Kandydaci do pracy w PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny
1.3/5 Na podstawie 16 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PZU Życie S.A. Punkt Obsługi Klienta Bydgoszcz-Wyżyny
Przejdź do nowych opinii