Bardzo lubię jeździć waszymi autokarami zawsze jest miła obsługa oraz czysto w autokarach , ale jeśli oferujecie darmowe wifi to dlaczego go niema ? Dzisiaj jadę już wasza linia jakiś 12 raz i zawsze są problemy z internetem to znaczy nie ma go
W tej chwili większość opinii o przewoźniku pochodzi od klientów firmy. A kto zna Mądeltrans od strony pracodawcy? Czy polecacie? Jest szansa na umowę o pracę już w pierwszym dniu? Warto aplikować? Podzielcie się opinią o tym pracodawcy.
Nie polecam i to bardzo. Weszłam w tą firmę naprawdę głęboko, i szczerze powiedziawszy jedno jest pewne, to jak PODOBNO pracownicy traktują pasażerów, nijak się ma do tego jak traktowani są pracownicy przez szefostwo. Są niesympatyczni, oszczędzają na czym tylko mogę (kosztem jakości), mało płacą. Egoiści, którzy nie słuchają opinii pracowników i ich pomysłów, a każdą uwagę puszczają koło ucha, bo przecież sami wiedzą najlepiej wszystko. Organizacja pracy beznadziejna. Niektórzy muszą się nie raz przesiadać trzy razy, a firmie szkoda wysyłać pilotek na trasy poniżej 20 osób, w związku z czym obiecana i wymarzona kawa jest... jeśli sobie ją ktoś sam zrobi. A co z wyjazdami na 2 autokary? Oczywiście jedna pilotka. która jedzie za tą samą cenę co na jeden... i skacze sobie z autokaru do autokaru. Syf, bałagan i zero jakości.
pilotka dokladnie o kawe trzeba sie prosic a i tak ci nie zrobia bo bo ci powie ze to nie ta pora
kierowcy nie uprzejmi nie oglaszaja nic przez mikrofon bagazy trzeba polnowac jada jak im sie podoba dzisiaj jechalem 24 godziny gdzie normalnie zawsze jade 12 do 13 nie robia postoju a jak juz zrobia to 10 minut gdzie nie kaydz zdazy sie zalatwic jak wszyscy czekaja w kolejce i gdzie ta kawa gratis jak pytalem kierowce czy kawe zrobi to powiedzial nie teraz zadnych fimow nie wlanczaja masakra owszwm pod konic podrozy wyskoczyli z batonikiami
Co do tych przesiadek dwa razy mając 50 km do domu jechałem przeszło dwie godziny kawa no jest pilotka Oki nie ma to zdarzyło się że kierowca na postoju zrobił . Co do autokarów fakt nie które nie wygodne i powinny być co 4 h przerwy zdarzyło się po 7 godzinach bolą nogi a zwłaszcza gdy ktoś ma kłopoty z nogami ... Ale do kierowców nie mam zastrzeżeń i do pilotek Nie zdarzyło mi się być zle traktowanym kierowcy pogadani a pilotki uprzejme są Zresztą to obowiązek pasażera wrócić na czas określony A jeśli widzi że nie zdarzy ciężko zaczepic innego pasażera że by przekazał pilotce że nie wyrobił się ? Co do picia byłem dwa razybswiadkiem usunięcia pasażera sorki 3 ale jedno głośnie pasazerowie postanowili dać mu szansę i kierowca się zgodził ;-) ... Pozdrawiam jutro będę jechał z Moersu P.s w simbad to dopiero (usunięte przez administratora) się zrobiło że mając kartę stałego klienta nie jeżdżę opryskliwe a kierowcy jak zapyta to tam jest pilotka no maja wygodniejsze autokary ale wolę miła pogadana załogę niż a stres bo jakaś guwniara się rzuca albo z pogardą odpowiada Bllllleee
Mądeltrans ma opinię bardzo dobrego pracodawcy. Może wiecie czy potrzebują pracowników?
W 20.12.2017 O GODZ. 7.00 JECHAŁAM ZE LWOWA DO KATOWIC NA GRANICY POLSKIEJ TRZYMALI AUTOKAR PONAD 5 GODZ. KILKU PASAŻERÓW MIAŁO PRZESIADKĘ DO WŁOCH TU MUSZĘ NAPISAĆ GORĄCE PODZIĘKOWANIE KIEROWCY PANU PIOTROWI I FIRMIE MĄDELTRANS KTÓRZY NA KOSZT FIRMY TAKSÓWKAMI DOWIEZLI PO UZGODNIENIU TEL. Z PRZWOZNIKIEM JADĄCYM DO WŁOCH BY PASAŻERÓW DOWIEZĆ DO MIEJSCA PRZESIADKI 4 RAZY JECHAŁAM Z TĄ FIRMĄ I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA VALENTYNA GAPUNICZ POZDRAWIAM
Firma taka sobie. Wiele do życzenia pozostawiają busy, stare auta z lat chyba 90tych. Dziury pozalepiane jakimiś taśmami :). Czyzby szefa nie stać było na kupno porzadnych samochodów? Sam podobno ma niezłego mesia, więc?
Heh juz 2 raz jechalam z ta sama pilotka, szczupla blondynka... poza tym, ze pasazerow liczy (palcem) jak owce... zazucila mi klamstwo" to jest niemozliwe..." na moje tlumaczenie, ze w Tarnowie na dworcu PKS kobiety w biurze pozdrozy nie wiedzialy, gdzie autokar sie zatrzymuje. A ja bedac na"styk" nie widzac na PKSie autokaru, za to zobaczylam na placu dworcowym AGATa podjechalam tam autem... po paru minutach dostalam telefon "gdzie pani jest, czas odjazdu juz minal.." podejscie tej dziewczyny do pasazerow pozostawia wiele do zyczenia. Nauczcie prosze kultury swoich pracownikow, Eurobusem/ Eurotransem jesdzilo sie duzo przyjemniej.
Żyjemy w wolnym kraju jeśli nie pasuje to można zmienić firmę lub wyjechać za granicę.
Jestem stalym klientem i jak na razie wspaniale chyba ze sie zmienilo bo pol roku nie jechalem. Zostawiam firmie plus dla moich pracownikow okolo 6000€ rocznie. Jade okolo 18 grudnia. Zobaczymy czy zmienilo sie. Niezadowolonym polecam Sinbada. Dopiero zobacza co to znaczy chamstwo i poziom pilotek na wysokosci babci klozetowej. Nie mowiac o straszliwych kierowcach. Zreszta wypadki mowia same za siebie. Jak bedzie niedobrze nastepnym razem samolot.
Jestem stalym klientem i jak na razie wspaniale chyba ze sie zmienilo bo pol roku nie jechalem. Zostawiam firmie plus dla moich pracownikow okolo 6000€ rocznie. Jade okolo 18 grudnia. Zobaczymy czy zmienilo sie. Niezadowolonym polecam Sinbada. Dopiero zobacza co to znaczy chamstwo i poziom pilotek na wysokosci babci klozetowej. Nie mowiac o straszliwych kierowcach. Zreszta wypadki mowia same za siebie. Jak bedzie niedobrze nastepnym razem samolot.
W zupełności zgadzam się z opiniami powyżej. Najgorsza firma transportowa z jakiej usług kiedykolwiek korzystałam. Autobusy to jakis horror... Żeby na trasie Warszawa -Amsterdam (oczywiście przesiadka we Wrocławiu, chociaż bilet miałbyc bezpośredni) puszczano autokar, który ma mega niewygodne siedzenia, miejsca na nogi nie ma praktycznie ( mam 180cm wzrostu i praktycznie cała drogę musiałam siedzieć z podkulonymi nogami), gniazdek brak, organizacja podróży pozostawia wiele do życzenia. Kierowcy praktycznie nie informowali o tym gdzie się znajdujemy. Więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
Potwierdzam poprzednia opinie o bardzo długich odcinkach miedzy postojami dodajac ze kierowcy w wiekszosci daja pozwolenie na picie alkoholu w autobkarach,co bardzo obniża komfort podroży.Wdza ze jada pijani i sami co slyszalem osobiscie mowia ze przymykaja na to oko ale w zamian co sie chwali ,kaza chociaz posprzatac syf ktory narobili po pijanemu.Staram sie przodu bo zawsze zbieranina debili usadawia sie wlwsnie z tylu co nie zmienia faktu robia chalas ,smorod i zanieczyszcznie toalety.Czyzby regulamin przewoznika zostal zmieniony.?
Nie polecam!!!! Obiecany brak przesiadek okazał się aż dwoma w tym jedna w Chorzowie gdzie docelowo jechałam do Katowic. Obsługa niesympatyczna, kierowca w sposób niegrzeczny uświadomił mi, że nie obchodzi go mój bagaż. Dodam, że na każdej przesiadce musiałam sobie sama przenosić torbę z autokaru do autokaru oraz busika. Brak jakiejkolwiek chęci zadość uczynienia, a próba zwrotu pieniędzy z w/w powodów za niewykorzystany bilet powrotny, niestety wylądowała u Rzecznika Praw Konsumenta. Czekam na odpowiedź. Od tej firmy z dala na kilometry!!!!!!!!!
"Pana" Zbyszka to ja akurat znam. Z najgorszej strony. Bo dobrych nie ma.
po połączeniu z Eurolines firma beznadziejna,zaznaczam że mam kartę stałego klienta. często jeżdże do francji. przerwy zamiast co cztery godziny są co 6 a nawet 7 godzin. a przy tym bardzo krótkie, około 10 minut. nie ma ani jednej przerwy 30 lub 40 minutowej, co dawniej w eurolinesie było standartem. beznadziejna klimatyzacja. kierowcy hiszpańscy i czescy bardzo nieuprzejmi.Częste spóznienia nawet 2-3godziny. ogólnie bardzo żle, przydała by się konkurencja
Oj bardzo mili kierowcy uprzejmi a zwłaszcza jeden już tam dawno nie jeździ a wielka szkoda Pozdrawiam Pana Zbyszka :*
Nie pracowałam, ale wiele razy korzystałam z tej firmy wyjeżdżając na wczasy. Od kilku lat. Wszystko w porządku, solidnie, zgodne.
Taaaa... Jasne... Jesli chcesz mieć nerwy zszargane po paru miesiącach polecam firme MĄDEL. Obojetnie ktorą...