Kierowcy nie wydają paragonów, ceny są ciągle podnoszone, mimo że np. kierowcy Małopolanina zawsze wydają paragony, to ceny są takie same, dlatego lepiej wybrać Małopolanina. Ponadto busy AD są często przepełnione, przy wejściu jest informacja o 7 miejscach stojących, a stoi 13, 14 osób.
Do teraz taki wyścig szczurów macie czy jednak atmosfera sie poprawiła? wiadomo ze procent z utargu jest wazny ale żeby tylko swin sobie nie podkładać
Czemu wynagrodzenie miałoby być zależne od liczby pasażerów? O co z tym zapytaniem chodziło? Kierowcy są na umowie o prace i maja stawkę z góry, tak?
Prawda nie wydają biletu!! A że dziecko ma orzeczenie, że mamy zniżkę, To odpowiedzieli, że musi być znaczny np.down.
Kierowcy nie wydają paragonów, ceny są ciągle podnoszone, mimo że np. kierowcy Małopolanina zawsze wydają paragony, to ceny są takie same, dlatego lepiej wybrać Małopolanina. Ponadto busy AD są często przepełnione, przy wejściu jest informacja o 7 miejscach stojących, a stoi 13, 14 osób.
To nikt Cię nie zmusza proszę jeździć Małopolaninem tylko wiesz tam tez nie każdy wydaje… ale brawo. Jeśli kierowca nie dał biletu to proszę zadoznic do pana Andrzeja tylko pewnie już wtedy trzeba podać dane a to już problem bo przecież kozak w necie (usunięte przez administratora) w świecie takie to prawdziwe - jak masz problem to piszesz maila, dzwonisz zostawiajac swoje dane sorry składając skargę trzeba udowodnić to ze miała miejsce taka sytuacje i ze takie coś jak Ty istnieje (usunięte przez administratora) Pozdrawiam i dużo siły dla kierowców mając takich baranów
Pewnie gdybys sama była ta 13,14 osoba to byś zrobiła wszystko żeby wejść… Jesteście ludzie posrani, każdy chce wrócić do domu jak najszybciej a taka prawda ze najbardziej narzekają Ci co siedzą… Tak na prawdę kierowcy nie musza was brać bo w razie kontroli oni odpowiadają a nie wy… pomyślcie trochę pisząc takie głupoty
Bardzo niekulturalni kierowcy. Rano, gdy chciałam jechać pierwszym kursem kierowca stwierdził, ze nie ma mi wydać i kazał iść do sklepu rozmienić. Po czym chciałam zostawić sobie torbę w busie bo bez sensu było z nią iść na co kierowca powiedział „Zabieraj tą torbę”. Od kiedy to jesteśmy na „Ty”???!!! Czy, etyka zawodowa nie obowiązuje kierowców ?:) Jakoś Małopolaninem jeździłam kilka lat i nigdy żadnej, nieprzyjemnej sytuacji… Od tej pory unikam busów firmy „AD”. Pozdrawiam
Pan z lini Koszyce Kraków nie zabiera klientów, którzy nie mają drobnych lub wyliczonej kwoty. W bardzo chamsku i ordynarny sposób wyprasza pasażerów z busa z informacją że muszę zaczekać ale uwaga na innego busa i mam wysiąść. Skandal w przypadku tego kierowcy zdążyło mi się to dwa razy
Pan z kursu 13.45 z Krakowa do Miechowa nie chce zabierać osób z biletem miesięcznym, mimo, że bus jest prawie pusty. Krzyczy, że mamy wsiadać do szkolnego (dostał nawet upomnienie od kierowcy szkolnego autobusu). Do osób z biletami miesięcznymi bardzo niemiło się odzywa, a my przecież też za miejsce w autobusie płacimy i mamy nim prawo jechać. Kompletny brak kultury w rozmowie z pasażerami. Kpi i ma bardzo niemiłe odzywki, nie tylko do młodzieży. Nie mówi dzień dobry, ani do widzenia, przez co nie chce się nawet do tego autobusu wsiadać. Bardzo dużo ludzi skarży się na tego pana (z resztą słusznie).
Tak to jest jak prywatny przewoźnik ma monopol... busy jeżdżą jak chcą. Rozkład jazdy jest tylko "do ozdoby". O bilecie zapomnij - chyba, że się upomnisz a wtedy kierowca już cię przeklina w myślach. Podróż do Krk w dni świąteczne i okołoświąteczne jest bardzo ryzykowna- nigdy nie wiesz czy dotrzesz na miejsce bo akurat pan kierowca zrobił sobie długą majówkę/wolny weekend i woli grillować niż pracować. Jednym słowem: PORAŻKA.
Niektórym panom kierowcom sprzydała by się lekcja kultury. Wielokrotnie spotkałem się z sytuacją nie miłej odpowiedzi w strone pasażera, sam jej doznałem kiedy na pytanie czy jedzie pan przez dana miejscowość dostalam odpowiedź w postaci krzyku żebym sobie sam zobaczył. No niestety nie bylo tam napisane mojej miejscowości tylko przystanek początkowy i koncowy( co jest rzeczą normalnna) dlatego chcialalem się dowiedzieć czy przez moją miejscowość też. Niestety tak zachowania odpychają od takich transportów i zniechęcajà do dalszej jazdy .
Kompletna porazka. Człowiek może czekać 1.5 godziny na przystanku i się nie doczekać. DNO
kompletna porażka tego przewoźnika bilety ma takie drogie jak dany człowiek by zamiatał kase na drodze to szczyt umiejętności kierowcy jadą to rozmawiają przez telefon a tego nie wolno i nawet piszą sms a rozkład jest całkiem dno nawet nie potrafią podać godzin przyjazdu na dany przystanek tylko czeba czekć nawet 2do 3 godzin na transport kompletna porażka danego przewoźnika
Najlepszy przewoźnik! Tylko firma AD i kierowcy
Katastrofa. Kupujac bilety na dwojke dzieci niepełnosprawnych usłyszałam że sami upośledzeni jeżdzą. Coś okropnego. Życze temu panu kierowcy zdrowia i zdrowyvh dzieci . A właścicielowi wiekszej weryfikacji pracowników. Odstraszają punu klijentów. To co usłyszałam to szczyt prostactwa. Dobrze że udało mi sie jakoś wyjaśnić to dzieciom co pan miał na myśli.
Kurs z Krakowa o 15:02 bardzo nie miły kierowca
Chcę powiedzieć, że nie polecam firmy AD nikomu kto nie jest zmuszony jeździć do Krakowa z tą firmą. Ja jeżdżę z firmą AD ponieważ na trasie Koszyce- Kraków jest to jedyny bezpośredni przewoźnik. Kierowcy nie wszyscy są uprzejmi. Jedynie pan jeżdżący z Koszyc o 5.44 zasługuje na podwyżkę. Natomiast jego kolega jadący o 8.05 nierzadko udaje że na przystanku nie widzi stojących ludzi, ma chamskie odzywki albo specjalnie wiezie kilka przystanków dalej mówiąc, że nie ma gdzie się zatrzymać. Panie sprzedające bilety też są nieprzyjemne w rozmowie. A doprosić się o fakturę graniczy z cudem. Zabierają dane osobowe i chyba wyrzucają do śmietnika albo nimi handlują bo niestety nadal po 10 dniach od wpłaty za bilet i 3 telefonach proszących następuje chamskie olewanie klienta. NIE POLECAM!!!!
Ja też jeżdżę tym busem z Koszyc o 5 44 ale wsiadam w Proszowicach i całkowicie się zgadzam że kierowca powinien dostać podwyżkę miły dla klientów na końcowym przystanku zawsze mówi do widzenia ,proszę nigdy nie zdarzyło się żeby mi nie odpowiedzial zawsze z kulturą
Kierowcy są nieuprzejmi, nie wydają paragonów, ceny z kosmosu, busy nie odjeżdżają punktualnie, a rozkłady jazdy zmieniają się jak w kalejdoskopie, klient traktowany gorzej niż pies, odlewany na każdym kroku, zarówno przez kierowców jak i właścicieli firmy, którzy przy telefonach z pretensjami mówią że można ich podać do sądu ale i tak wygrają, żenada. Totalnie odradzam korzystanie z usług tej firmy i współczuję ludziom, którzy są zmuszeni z niej korzystać
To jest masakra, busy jeżdżą jak chcą, nigdy zgodnie z rozkładem, a jak już przyjedzie na czas to kierowca ma gdzieś, że ludziom się spieszy, tylko wychodzi na papierosa. Kierowcy oczywiście nie wydają paragonów, w ciągu ostatnich 3 miesięcy nie przypominam sobie ani jednej takiej sytuacji. Cały personel niemiły, jak chcesz być dobrze traktowany, to nie jedź AD.
Dlaczego busy na trasie kraków-racławice i racławice-kraków nie kursują w niedziele?
Czy myślą państwo nad zmianą rozkładu jazdy w niedzielę bo to jest jakaś porażka żeby nie było kursu po 5 rano
Dlaczego na trasie Racławice- Kraków nie jezdzi Pan S;awek i pan grzesiek ?? to co sie teraz odstawia tam to jakas kpina... ja sie pytam gdzie sa chlopaki ... rafal grzesiek i slawek
A pracownicy musza się sami szkolić czy ktoś się nimi opiekuje ?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.