Opinie o Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o.
Witam serdecznie, Zostałam zaproszona na rozmowę jako przedstawiciel handlowy. Mam kilka pytań. - Jak często są spotkania w siedzibie w Warszawie ( w sensie - jak często trzeba tam przyjeżdżać) - jak wygląda cel sprzedażowy, czy jest realny do wyrobienia nawet dla nowego pracownika, czy starzy pracownicy go wyrabiają regularnie, chodzi mi, czy premia jest realna do wyrobienia - po co przedstawicielowi dobra znajomość angielskiego, czy sprzedaje się poza własny teren ( który jest w Polsce ) czy organizowane są wyjazdy służbowe za granicę? - jakie auta są przewidziane dla przedstawicieli, i jak wygląda ich możliwość wykorzystania do celów prywatnych Będę wdzięczna za powyższe odpowiedzi.
Dzień dobry, Wygląda na to, że musiała Pani pomylić profile pracodawców , ponieważ SWSC nigdy nie zatrudniałao przdstawicieli handlowych.
Firma poszukuje do swojego zespołu Specjalistę ds. Kwalifikacji. Ogłoszenie zostało napisane po angielsku. Czy to oznaczy, że firma jest otwarta na osoby kandydatów zza granicy? Czy może większość pracy jest wykonywana przy użyciu tego języka? Rozumiem że bardzo dobrze trzeba go znać?
Zza granicy też u nas pracują, więc to możliwe. Angielski jest ważny, bo dużo współpracy międzynarodowej.
A to komunikacja głównie mailowa czy jakieś calle też się zdarzają? Ja z angielskim sobie radzę, ale właśnie w mowie trochę nie szlifowałam tego niestety ;/ Robią w związku z tym jakieś testy typowo ze znajomości języka?
Zero profesjonalizmu jeśli chodzi o proces rekrutacji. Mój rozpoczął się w czerwcu, a zakończył we wrześniu. W tym czasie odbyło się 5 spotkań + case study. Mnóstwo poświęconego czasu z mojej strony, aby ostatecznie otrzymać mail z automatu ze standardową formułką "this position requires somewhat different experience". Nikt nie ma obowiązku aby mnie zatrudnić, ale mail z automatu po tylu spotkaniach, to żenujące. Zero feedbacku, co konkretnie poszło nie tak. Szkoda czasu!
Serdecznie dziękujemy za poświęcony czas oraz za informację zwrotną. Opinia Kandydatów jest dla nas niezmiernie ważna, przydatna do ciągłego doskonalenia naszego procesu. Staramy się po każdym etapie na bieżąco informować Kandydatów, pozostając z nimi w ciągłym kontakcie. W niektórych przypadkach dajemy feedback pisemny. Standardowo nasz proces jest dłuższy, składa się z kilku etapów, a jednym z nich jest część techniczna. Dokładamy starań, żeby wszyscy Kandydaci byli poinformowani na jakim etapie się znajdują. W tym przypadku mogliśmy pewnie zareagować lepiej, wyciągnęliśmy wnioski na przyszłość.
Mój proces rozpoczął się we wrześniu zeszłego roku i do dzisiaj nie mam żadnej informacji . Przeszłam w sumie 3 etapy, bardzo profesjonalnie wszystko było organizowane i nagle wszystko się urwało bez jakiejkolwiek informacji zwrotnej. Rozumiem że mógł zostać wybrany ktoś inny lub proces mógł zostać zamknięty ale fajnie byłoby dostać Feedback po całym procesie.
Strasznie dużo ofert pracy pojawiło się od firmy, o co chodzi? Rozwijają się, czy były jakieś grubsze zwolnienia? Warto rozważyć kandydowanie na stanowisku Projekt Menager? Może ktoś przybliży mi rekrutację, jak to wygląda, na co się przygotować? W ogłoszeniu nic nie ma o zarobkach, przybliży ktoś widełki?
Bardzo dużo zatrudniają, bo rozwija się wiele działów naraz. Zwiększają zatrudnienie o kilkadziesiat osób rocznie ostatnio. Rozważyć warto :) z widełkami nie pomogę, ale rekrutacja zawsze obejmuje spotkanie z HR, z przełożonym i przynajmniej częścią osób z zespołu (peer interview). To też pomaga poznać firmę jeszcze przed przyjęciem oferty.
Jak tam Sonova? Dalej papierowa lista obecności? ;D
Jak wrócimy do biura, pewnie tak. ???? Póki co, praca 100% zdalna. Niemniej pewne rzeczy się zmieniają, np. wnioski urlopowe są już w systemie.
Widzę wreszcie nowoczesność zawitała do kadr jak lista elektroniczna. A jak z systemem pracy? Ludzie wrócili ze zdalnego czy dalej obowiązuje albo można być na hybrydzie?
Jaka jest kwota wynagrodzenia na stanowisku Procurement Analyst? To mi ułatwi decyzję, czy aplikować.
Jaki jest okres rozliczeniowy w Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?
Czy w Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
TAK, są miesięcznie lub kwartalnie rozliczane benefity do określonej kwoty (obecnie to 550 miesięcznie lub 1650 na kwartal). Można z tego finansować wydatki medyczne (abonament lub inne), sportowe i parę innych. Z ZFŚŚ można finansować wydatki na kulturę i sport, kolonie dla dzieci. Dodatkowo dają konkretną kwotę sporą jednorazową na pokrycie kosztów pracy w domu (po kilku miesiącach od zatrudnienia). Może ktoś z lokalnego HR dopisze coś jeszcze, jeśli nie wszystko ujęłam. Dodatkowo przemiła atmosfera i otwarta kultura organizacyjna w gratisie :) Sam/sama zobaczysz na onboardingu :)
Ponadto, nasi pracownicy mają dodatkowy dzień wolny (well-being day) oraz raz w tygodniu mamy zablokowaną w kalendarzu połowę dnia (czas wolny od spotkań, poświęcany tylko na pracę - focus time) plus oferujemy wsparcie psychologiczne (telefoniczne/webinary) z EAP
Co w takim razie robicie przez resztę tygodnia skoro macie AŻ połowę dnia w tygodniu przeznaczoną na pracę? Nie lepiej byłoby zarządzać firmą tak, aby pracownicy nie potrzebowali wsparcia psychologicznego?
Chyba źle zinterpretowałaś odpowiedź. Pracują cały tydzień a jednego dnia po prostu nie ma spotkań. Interesujesz się firma bo chcesz tu aplikować bo nie bardzo rozumiem twój sarkazm.
Czy jest bonus roczny? Dziękuję
(usunięte przez administratora)
wiem, że przynajmniej jednego stażystę mamy i to się pewnie będzie rozwijać :)
Czy jest możliwość pracy w Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o. na część etatu?
Pracownicy pracują czasem na pełny etat, czasem na część, większość na pełny etat. Na etapie rekrutacji raczej na pełen etat szukaja - wiesz, koszty sprzętu są takie same dla pracownika na część etatu i na cały. Czas tych, którzy go wdrażają, jest taki sam - a zwrot z inwestycji wiekszy przy pelnym etacie. Zwlaszcza, że Sonova WSC sie bardzo rozwija, bo przejmują nowe zadania ciągle i stąd potrzebują nowych ludzi, a do onboardingu przykładają ogromną wagę (ja przez pierwszy miesiąc miałam się wyłącznie uczyć, a przez kolejny nadal miałam codzienne spotkania z osobą wprowadzającą). Aczkolwiek wśród pracowników w Szwajcarii np. jest trochę osób na niepełny etat, raczej są to osoby pracujące dłużej. No i prawo pracy obowiązuje wszędzie, więc młode mamy np. mogą zawsze o część etatu zawnioskować ;)
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o.?
Większość pracuje 8-16 lub 9-17,ale zdarzają się i tacy, co po umówieniu się z przełożonym, są w pracy 7-15 lub 10-18. Trzeba jednak mieć na uwadze, że Szwajcarzy nierzadko pracują od 8 do 18 z 2h przerwą na lunch i aktywność sportową w ciągu dnia, co oznacza, że czasem trzeba zacząć wcześniej lub później by dołączyć na spotkanie.
Czy pracodawca Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Jest ok. Offshore, ale dobrze płatny. Ja nie narzekam. Ale administracja i HR po stronie Polskiej to wielka lipa... wszystko na druczkach, o wszystko trzeba prosić z dużym wyprzedzeniem, praca zdalna tylko jeżeli się to zglosilo parę dni wcześniej, brak elastycznych godzin pracy. Po za tym można się polubić z Sonova.
Jak tu wygląda praca w dziale IT? Jak warunki?
Jestem w trakcie rekrutacji do Sonova. Firma wydaje sie duzo oferowac i atmosfera jest obiecujaca. Bede wdzieczny jesli ktos z obecnych lub bylych pracownikow napisze jakas opinie. Czy warto isc do Sonova - obszar IT / SAP.
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Oprocz wynagrodzenia podstawowego oferujemy też dodatkowe świadczenia, które kazdy pracownik wybiera z listy oferowanych np. opieka zdrowotna, miejsce parkingowe, obiady w pracy, karnet/wejścia na zajęcia sportowe, karta miejska w wypadku osób dojeżdzających do pracy komunikacją miejską, bilety do kina/teatru/ na koncert.
@odpowiedź a ile trwa rekrutacja?
Rekrutacje mają różną dynamikę w zależności od wielu czynników. Natomiast zazwyczaj jest ona 2-3 etapowa. Pierwsze spotkanie jest w biurze Warszawskim.
czy warto dołączyć? jaka jest polityka - czy tak jak każdy SSC tylko cost cutiing? czy raczej to dobre miejsce dla pracowników? Na co można liczyć jako benefity? proszę o info pozdrawiam Z
Trzymam kciuki za to, by ktoś szybko udzielił Ci odpowiedzi. Na portalu pracodawcy.pracuj.pl jest naprawdę wiele ofert pracy od Sonova Warsaw Service Center: https://pracodawcy.pracuj.pl/sonova-warsaw-service-center-sp-z-o-o,348206 Które ze stanowisk jest zgodne z Twoimi kwalifikacjami?
Nie tylko cost cutting, o czym świadczy chociażby budżet szkoleniowy. Jest też pewna pula dostępna, jeśli chodzi o benefity, którą można przeznaczyć na parking, Medicover,sport, kulturę, itp.
Jaka panuje atmosfera w firmie? Czy trzeba zabierać pracę do domu, czy możwe firma dba o work-life balance? Pozdrawiam, A
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sonova Warsaw Service Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.