Firma otwarta na młodych ludzi. Nawet jak się ma małe doświadczenie a się dobrze porozmawia na rozmowie kwalifikacyjnej u i udowodni się, że jest się ogarniętym to można dostać tam prace. Szkolenie jest krótki jeden dwa dni i już się wszystko praktycznie umie. Jest opcja na premie i umowę o prace po okresie próbnym. Jak się człowiek zorientuje w temacie to można nawet koło 2500-3000 zł na rękę zarabiać. Ludzie bardzo mili mniej więcej po połowie kobiety/mężczyźni. We wcześniejszych takich pracach raczej maiłem same Panie. Dwie przerwy praca 8 godzin dziennie.
Fajni ludzie i miła atmosfera. Praca polegająca na komunikowaniu się z klientem, wszystko przez telefon. Wypłata plus prowizja, od 8 do 16 od poniedziałku do piątku. Jest początkowo wsparcie i szkolenie ale bardzo szybko się idzie połapać w zakresie obowiązków więc nic trudnego. Płacą na czas, nigdy mnie nie oszukali zawsze wszystko w porządku. Większość osób w firmie jest młoda więc jest ok jak dla młodych ludzi.
Jest duża rotacja pracowników, ale to zależy co komu pasuje w sumie to od razu widać już na rozmowie kwalifikacyjnej, że to call center więc nie wiem dlaczego wszyscy zaskoczeni. Ja nie czułem się z tym źle. atmosfera była fajna, ludzie sporo ze sobą rozmawiają i po paru dniach czujesz się już jak w ekipie.
Pracowałam tam parę miesięcy a byłam studentką dzienną i zawsze szli mi na rękę. Jak się pogada wszystko można załatwić, zarobki były w porządku miałam styczność z call center gdzie naprawdę nie szło nic zarobić, a tu jak się postarałam trochę to naprawdę przy nie pełnym etacie byłam zadowolona.
Na rozmowę byłam umówiona na daną godzinę, spóźnili się prawie pół godziny. Mówią, że będziecie przedstawicielami handlowymi i że zdobywanie szkód to taki łatwy proces. W rzeczywistości okazuje się, że jest inaczej.
Rozmowa polegała na tym, że wypytywali cię o rzeczy które zamieściłeś na swoim CV. Żadnych skomplikowanych pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Zdecydowanie nie polecam. Rotacja pracowników jest bardzo duża. Mało kto po szkoleniu chce zostać, a gdy zostaje to i tak zwalnia się po max miesiącu. Jeśli chodzi o umowę o pracę to nie dajcie sobie wcisnąć kitu, że po miesiącu takową dostaniecie, niektórzy czekają na nią nawet rok. Jeśli chodzi o stanowisko Doradca klienta to nie dajcie sobie wmówić, że będziecie pracować jako przedstawiciel handlowy, bo to jest typowe CALL CENTER. Jeśli jednego dnia nie masz wyniku, to już mają do ciebie pretensje. Nie myślisz, że posiedzisz tam 8h bez celu. Gdy nie zrobisz iluś tam szkód, to cię zwolnią ''bo nie zarabiasz na siebie''. Atmosfera wśród pracowników jest ok, ale bez szału. Jeśli chodzi o całe to szefostwo, bo jest ich kilku.. to wolę się nie wypowiadać, ale miłej opinii nie mam na ich temat. Zarobki 13zł brutto. A co do przerw, to co do sekundy macie ją wyliczoną i nie ma, że zaczniecie minutę później.
Firma na początku generalnie bardzo fajna. Na początku jak przyszedłem atmosfera była bardzo fajna i ciekawie generalnie wyglądało. Praca różniła się od wszystkich innych callcenter. Wszystko było fajnie przez jakiś czas gdzie udawało się fajne wyniki robić praca przynosiła rezultaty. Niestety po pewnym czasie wszystko zaczyna wychodzić na jaw. Czyli po pierwsze bardzo słabe zarobki po 7zł/h jeżeli zrobi się do 24 wynik. Od 24 do 32 jest 8 zł na godzinę, natomiast potem już jest stawka stała za wyniki. Mimo iż weszło prawo, że stawka godzinowa minimalna to 13zł/h brutto. Jeżeli chce się zarobić 1600 zł, to trzeba 8h (usunięte przez administratora) jak głupi w tej pracy i przez pierwsze miesiące jest taka możliwość, jednak po jakimś czasie klienci się kończą i efektywność spada. Podejście do pracownika jest dobre jeżeli robisz wynik. Wtedy jest super fajnie i wgl natomiast jak coś zaczyna iść gorzej, to traktowana taka osoba jest w sposób taki, że jak coś się nie pdooba, to możesz się zwolnić. Dodatkowo brak jakiejkolwiek komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za przelewanie pieniędzy klientom lub rozmowy na temat kupna szkody. Wygląda to w taki sposób, że mają wszystko totalnie gdzieś czy klient miał dostać odpowiedź w poniedziałek a jest już piątek. Przecież to nie oni muszą się tłumaczyć z tego co się dzieje. Jest wiele innych rzeczy o których można napisać. Podsumowując jeśli chodzi o zarobki, to ta praca jest totalnym dnem w każdym innym callcenter jest możliwość zarobienia przynajmniej o 50% więcej niż tutaj w tym momencie. Atmosfera kiedyś była super i podejście do pracownika. Natomiast od jakiegoś czasu wszystko się zmieniło i jesteśmy wyzywani o wszystko jak tylko nie ma wyniku, bo przecież oni tracą dochody. Dodatkowo wprowadzona została typowa aplikacja call center, także z firmy zajmującej się rozmową z klientami i obsługą ich zrobiło siętypowe call center.
Opinia o firmie już nieaktualna. Obecnie warunki finansowe poprawione. 13zł/h za godzinę jako podstawa i dodatkowe premie za wyniki. Jak ktoś się postara to i ponad 2 koła idzie zrobić. Z wynikami bywa różnie- raz lepiej, raz gorzej- ale to jak w każdej pracy z klientem. Parcie na wynik, ale prawda jest taka, że w większości firm kładzie się nacisk na wyniki. Jak ktoś pracował w branży wcześniej to wie o czym mowa. Tu nie ma nic nadzwyczajnego. Usługa też inna niż wszystkie. Łatwiej i lepiej namawiać ludzi na dopłatę niż na jakieś abonamenty czy pokazy. Atmosfera jest fajna bez jakiegoś "Panowania" i zbędnego nadęcia. Wiadomo, że słabszy dzień czy gorszy wynik to się robi lekka nerwówka ale szybko mija i znów jest spoko. Dla mnie na plus stałe godziny pracy i wolne weekendy, a jak w tygodniu czasem potrzebuje coś załatwić na mieście to też bez problemu mogę wyjść wcześniej. Jak dla mnie do poprawki system przerw. Obecnie przerwy w stałych godzinach dla wszystkich. Ja osobiście wolałbym mieć przerwę kiedy potrzebuje. Podsumowując: Robota nie jest dla każdego. Jak ktoś chce przyjść, odsiedzieć swoje i się nie narobić. to lepiej sobie podarować. Jeśli ktoś przychodzi do pracy pracować i się angażuję to idzie zarobić niezłe pieniądze. Praca jak każda ma blaski i cienie ale jak jest się w porządku to i firma jest dla Ciebie okej. Tylko te przerwy do poprawki.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BEKER POLSKA SP. Z O.O. SP.K?
Zobacz opinie na temat firmy BEKER POLSKA SP. Z O.O. SP.K tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BEKER POLSKA SP. Z O.O. SP.K?
Kandydaci do pracy w BEKER POLSKA SP. Z O.O. SP.K napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.