Km-Tour Adriana Zawistowska

Częstochowa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 16 ocen.

Km-Tour Adriana Zawistowska
2 16 6 1

Opinie o Km-Tour Adriana Zawistowska

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Nicola

Zboczeni kierowcy ktorzy nie daja czlowiekowi spokoju przez cala droge i mysla, ze molestowanie slowne jest cool,  az ma sie ochote wysiasc z busa i nie wracac. Usypiajacy kierowcy, ktorzy spia po 3 h i w ten sam dzien zabieraja ludzi z Holandii do Polski. Nie polecam chyba, ze jestes kobieta, ktora lubi sprosne uwagi i propozycje oraz jazde na krawedzi, kierowcow ktorzy jada z predkoscia zblizajaca sie do 200 km na h, zasypiaja na niemieckiej autostradzie, wyprzedzaja na ostrych zakretach i wzniesieniach. Jechalam drugi i ostatni raz, bardzo zaluje, ze zamowilam busa znowu. Ja chce miec bezpieczna i udana podroz, a nie bac sie o wlasne zycie.

Km-tour
@Nicola 03.09.2018 17:35

Proszę najpierw napisać skąd dokąd Pani jechała i kiedy. I cóż Pani za bzdury wypisuje. To jest oburzające. Wszystkie nasze busy maja blokady na 135 km na godzinę. A jeżeli któryś kierowca uraził Panią to wystarczy zadzwonić i poinformować. Żaden z naszych kierowców nie wraca po 3 godzinach snu w drogę powrotną. Dbamy, o to aby byli wyspani. Takie wierutne kłamstwa na nasz temat kwalifikują się pod Sąd.

Artur
@Km-tour 03.09.2018 23:45

Ja sie zgadzam z Nicola. Wasi kierowcy sami sie chwala, ze koncza prace o 6 rano, a o 10 zaczynaja prace i wielokrotnie zasypiaja za kierownica.Moze pora zeby ktos nagral wszystkie rozmowy oraz predkosciomierz. Tam nie ma zadnych blokad. Jesli dla was 180 na autobahnie to 135 i 100 w Polsce w terenie zabudowanym no to wspolczuje. Nadaje sie pod sad? Ciekawe. Go work jest po to zeby wystawiac opinie, a wy grozicie sadem :D Tez z wami jechalem. Starsza pani za mna omal zawalu nie dostala.

Artur
@Km-tour 03.09.2018 23:45

Jechalem z takim kierowca, ktory mial moze maksymalnie 35 lat, tatuaze na rekach i gdyby nie wystraszona pasazerka, ktora zagadywala go z przodu i prawie lapala jego kierownice, to pewnie bysmy sie rozbili na niemieckiej autostradzie, bo auta trabily. Mam 19 lat i byl to moj pierwszy wyjazd do Holandii. Nie zamierzalem robic afery, ale moi rodzice byli wsciekli i chcieli do panstwa dzwonic.

Artur
@Km-tour 03.09.2018 23:45

Wzialem was z polecenia sasiadki, ktora jechala z wami kilka kary, ale pare tygodni temu wasz kierowca zapomnial ja wziac w sobote i musiala jechac w niedziele :D A tak na powaznie, to wasi kierowcy naprawde sie chwala, ze sypiaja po 3 godziny. Nie wiem czy zdaja sobie sprawe z tego, ze ludzie sluchaja i sa przerazeni. Takie rzeczy nie powinny dochodzic do uszu pasazerow.

Km-tour
@Artur 04.09.2018 16:14

Witam , proszę napisać jakim kursem Pan jechał, skąd dokąd i kiedy, ponieważ nie mamy kierowcy , który ma tatuaże na rękach, chcielibyśmy ta sytuację wyjaśnić . Pozdrawiam.

Anonim
@Nicola 03.09.2018 17:35

Potwierdzam powyższy komentarz, również jechałam busem jakieś 4 mies temu i też kierowca zasypial za kierownicą i zjechał na pobocze, strach i to prawda oni sami narzekają, że za krótko śpią.

Konrad

Chciałbym bardzo podziekowac za przyjemny i bezpieczny transport z Pl do Holandii. Nastepnym razem bardzo chciałbym również jechać z kierowca Adrianem .Bardzo przyjemny kierowca i bezpiecznie dowozi do celu. Pozdrawiam i dziekuje bardzo.

Ewa

jechałam kilka razy i szczerze polecam. Kierowcy mili, sympatyczni i bardzo pomocni. Jazda bez stresu szybko i sprawnie z adresu pod adres.

Angelika

Bezpiecznie na miejscu a to najważniejsze. A przede wszystkim dowóz na samo miejsce. Serdecznie polecam. Mam nadzieję że uda mi się wrócić do Polski tym samym transportem.Miły i doświadczony kierowca. Serdecznie pozdrawiam.

Agata

Witam również osobiście polecam obsługa jest bardzo sympatyczna i miła :) wszystko jest na czas i bez żadnych utrudnień pozdrawiam kierowców, z którymi miałam przyjemność jechać i wracać do domu było wesoło całą drogę i nie dało się odczuć ze tak daleka trasa, ciesze się że właśnie na te przewozy trafiłam.

Admin

Warto zacząć od tego, że dobry wizerunek firma buduje latami, a pojedynczy negatywny wpis, opinia, czy komentarz, może ją zniszczyć zaledwie w kilka sekund. Każdy kto chce zaszkodzić reputacji danej firmy, podejmując minimalny wysiłek, może po wielokroć dodawać negatywne treści na forum internetowym czy też portalu z opiniami, i niestety w zdecydowanej większości przypadków nikt tych negatywnych opinii w żaden sposób nie weryfikuje pod kątem faktów. Dlatego niejednokrotnie zdarza się, że publikowane w internecie informacje, przedstawiają całkiem dobre firmy, wyłącznie w negatywnym świetle, drobne wpadki pracodawców lub obsługi klienta są znacznie wyolbrzymione, a przypisywane firmie zarzuty są stronnicze lub nawet zwyczajnie wymyślone. Ze statystyk prowadzonych wynika, iż ponad połowa publikowanych w siec negatywnych opinii to pomówienia konkurencji, lub też złośliwość byłych (lub obecnych!) pracowników danej firmy. W takich przypadkach negatywna opinia jest często orężem obusiecznym – gdy pomawiana osoba zorientuje się kto stoi za umieszczeniem negatywnego wpisu (a internet wbrew pozorom, nie jest anonimowy!), często rewanżuje się także publikując negatywne opinie. Tworzy się więc zamknięte koło wzajemnych nieprawdziwych oskarżeń, wyrażanych w coraz to bardziej dosadnych wpisach, które to w konsekwencji wyniszcza obie firmy, i niejednokrotnie prowadzi strony konfliktu na drogę postępowania sądowego. O ile bowiem dodanie negatywnego wpisu nie stanowi problemu, o tyle już jego usunięcie (nawet przez samego autora) może stanowić nie lada problem. Warto więc zastanowić się przed opublikowaniem złośliwej negatywnej opinii dotyczącej konkurencji, ponieważ tylko kwestią czasu jest aby negatywne skutki tego wpisu dosięgły także jego autora.

Nick
@Admin 10.09.2018 15:08

Jeśli firmie przewozowej należą się negatywne opinie, które są podparte rzeczywistymi doświadczeniami, to o tym się informuje i należy o tym pisać/rozmawiać. Jeśli ktoś omal nie umarł ze strachu o własne życie albo był molestowany werbalnie przez kierowcę, to coś musi być na rzeczy. Dużo kobiet podróżuje samotnie, ale to nie jest powód żeby sypać głupimi tekstami w ich stronę. Jesteśmy w cywilizacji, a nie w Afganistanie.

Karolina

Szczerze nie polecam tej firmy przewozowej!!! Dość, że szacunek do klienta dla tej firmy i pani odbierającej telefony jest terminem nieznanym to jeszcze kierowcy bezwzględnie okradają ludzi z pieniędzy!!! Wstyd i hańba!

Km-tour
@Karolina 06.09.2018 10:16

Witam , pisze Pani najpierw pod pseudonimem "Karolina" , potem pod pseudonimem "Wyrazy niechęci". A co do bagażu jaki chciała Pani przewieść, to informuję i wcześniej też informowałam Panią,że w cenie przejazdu są 2 torby na osobę plus bagaż podręczny, a nie "pół domu", który chciała Pani zabrać ze sobą. W busie posiadamy 8 miejsc dla pasażerów i ich bagaży. Jeżeli któraś z osób zabierze dużo więcej bagaży, może okazać się,że ostatnie osoby które będą wsiadały nie pojadą, bo nie będzie miejsca aby zabrać ich bagaże (to dla Pani jest w porządku ?!) Pani zamawiając busa nawet nie poinformowała, że ma Pani tak duży nadbagaż, dzwonił dopiero kierowca przerażony jego wielkością. I za nadbagaż policzył dodatkową opłatę. A tego złodziejstwem nazwać nie można. Wstyd i hańba (jak to Pani napisała)ale dlatego, że nie liczy się Pani z innymi osobami, które również chcą jechać ze standardowym bagażem. Zasady są proszę Pani jasne i klarowne. A w takiej sytuacji, kierowca nie powinien pani zabierać, a jednak tak nie zrobił , tylko razem szukaliśmy jakiegoś rozwiązania. Widać pomimo starań nie było warto, bo Pani myśli egoistycznie tylko o sobie i swoich bagażach, a my o wszystkich podróżujących tym i innymi kursami.

Wyrazy niechęci

NIE BEZ POWODU W KAŻDY MOŻLIWYM MIEJSCU, GDZIE MOŻNA WAM WYSTAWIAĆ OPINIE, MACIE OPINIE PONIŻEJ NORMY... NA TAKIE OCENY WPŁYWA NIE JEDNA ZAWZIĘTA OSOBA, A KILKANAŚCIE NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW... NIE POLECAM WAS!!!

Alicja

Podróż bez przesiadek z Amsterdamu na Śląsk do Chorzowa. Uprzejmy kierowca, który wiózł mnie i dziecko . Dziękuję Panie Adrianie za bezpieczna podróż. Pozdrawiam. Alicja

Gość

Nie polecam firmy. Miesiąc temu robiłam rezerwację, a niesympatyczna Pani w dniu wyjazdu twierdzi, że nie ma takiej rezerwacji, Po moim oburzeniu rozłącza rozmowę i więcej nie odbiera telefonu. Myślę, że są na dobrej drodze, aby stracić klientów...Nie solidni ! Oszukują !

Km-tour
@Gość 01.09.2018 11:28

Tylko kiedy my próbujemy dodzwonic sie do Pani nie odbiera Pani telefonow...............co jset podstawa do potwierdzenia rezerwacji.

Marcin

Polecam firmę, 5 razy z nimi jechałem zawsze szybko i komfortowo.

Kinga

Ja również niestety nie polecam. Wyjeżdżałam z Km Tour z Holandii do Polski w minioną środę. Dyspozytorka obiecała mi wyjazd około godziny 19, co mi pasowało i pod tym kątem szukałam transportu jako, że kończyłam pracę o 17.30. W środę o 13 dyspozytorka dzwoniła ponownie potwierdzając, że wyjazd około godziny 19, ale kierowca będzie się ze mną kontaktował w celu określenia dokładnej godziny. Skontaktował się, a jakże. O 17.40, 5 minut po tym jak wróciłam z pracy do domu. I nie, że będzie za godzinę, czy pół, ale że już stoi pod moim domem. Obiadu nie zjadłam, tyle, że zdążyłam umyć zęby i zrobić kanapki na drogę. Kierowca poczekał na mnie 20 minut, ale co się nawściekałam i nabiegałam to moje. Ale nie to jest najgorsze. Po drodze każda osoba, która się dosiadała była spóźniona, bo każdy wiedział o późniejszej godzinie wyjazdu. Hitem była para na którą czekaliśmy bez mała godzinę, w szczerym polu. Drogie Km Tour. Proszę pouczyć swoich kierowców, że godzinę wyjazdu określa się dzwoniąc PRZED dotarciem do klienta a nie stojąc pod jego domem. Nigdy więcej z Wami nie pojadę, to był pierwszy i ostatni raz. PS. Spod Hilversum do Katowic jechałam 20 godzin.

Km-tour
@Kinga 29.07.2018 12:07

Witam , sprawdziliśmy wszystkie środowe powroty 25 lipca i wszystkie nasze busy wracały do Polski południem Holandii. Na listach kierowców nie mamy miejscowości Hilversum, ani nawet odleglejszych okolic tego miasta. Prosze sprawdzić dokładnie z kim Pani jechała, zanim zacznie pisać Pani wierutne kłamstwa na temat naszej firmy.

Kinga
@Km-tour 01.08.2018 12:49

Nie wiem z kim jechałam, ale zamawiałam busa u KM Tour. Może przekazujecie sobie klientów, nie wnikam i nie interesuje mnie to. Dzwoniłam do KM Tour, nie do innej firmy i wypełniałam formularz na waszej stronie internetowej. Widocznie nie macie pojęcia kto z wami jedzie i kiedy. Brawo. Coraz lepiej.

Km-tour
@Kinga 02.08.2018 10:57

Bezczelności z Pani strony już wystarczy, nie wie Pani , ani u kogo zamawia, ani z kim jedzie. Wiec niech Pani głupot na nasz temat nie wypisuje.

Kinga
@Km-tour 02.08.2018 13:35

Żenada. Ja dobrze wiem gdzie dzwoniłam i gdzie zamawiałam busa. W takim razie to powinno być gdzieś zgłoszone. Jeśli dzwonię do KM Tour a wy wysyłacie po mnie inną firmę, bo jest wam nie po drodze i sprzedajecie moje dane a potem jeszcze udajecie że o niczym nie wiecie to to jest szczyt bezczelności. Jeśli uważacie że mówię nieprawdę zgłoście to na policję, z przyjemnością przedstawię billingi rozmów. Ostrzegam wszystkich, ta firma kręci na potęgę i obraża ludzi. Teraz już wiem czemu moi znajomi złapali się za głowy jak im powiedziałam z kim jadę do Polski. Nigdy więcej. Proszę już nie odpowiadać bo szkoda mi czasu na czytanie tych łgarstw.

Km-tour
@Kinga 02.08.2018 15:43

Proszę nie kłamać po raz kolejny. Tylko taki komentarz możemy dopisać do kolejnych Pani kłamstw. Na policję ? Nie . Ale Sąd mogłby się tym zainteresować. I ani razu nikt Pani nie obraził. A pisząc,że kłamstwa , stwierdzamy tylko fakt.

Kinga
@Km-tour 04.08.2018 11:46

Czyli kłamstwem jest że zamawiałam busa u KM Tour a przyjechał bus innej firmy o czym nie zostałam poinformowana i na co nie wyrażałam zgody? Takie są fakty więc albo kłamiecie albo nie macie pojęcia co się dzieje w waszej firmie. Oj, jaka szkoda, że to nie fb, gdzie można usuwać niewygodne komentarze, nieprawdaż? Tu ludzie piszą prawdę, a wy próbujecie się nieudolnie bronić...

Km tour
@Kinga 04.08.2018 21:07

Pani jest strasznie zarozumiałą i zawzięta osobą. Powtarzam jeszcze raz, proszę odszukać firmę, z ktorą Pani jechała i nie wypisywać tych steków bzdur na nasz temat.

Kinga
@Km tour 07.08.2018 11:00

Proszę mi odpowiedzieć. Czy nieprawdą jest, że zamawiałam u Państwa busa, a Państwo przyjęli zamówienie? Czy nieprawdą jest, że podesłaliście po mnie busa innej firmy, o czym nie zostałam wcześniej poinformowana?

Kasia

Miły kontakt z biurem, konkretne informacje. Cała podróż w porządku i na miescu na czas . Podziąkowania dla kierowcy Jarka. Pozdrawiam.

Km-tour
@Kasia 08.08.2018 14:21

Dziękujemy za słowa uznania. Pozdrawiamy.

Grażyna

Korzystam z uslug tej firmy przeszlo 3 lata i moge powiedziec ze to jest najlepszy przewoznik.Polecam wszystkim.

Km-tour
@Grażyna 02.08.2018 13:41

Dziękujemy za miłą ocenę. Pozdrawiamy.

Robert

Polecam wszystkim zainteresowanym - korzystaliśmy wiele razy i za kazdym razem pełna satysfakcja.

Bartek

Jak dla mnie bomba. jakieś 13 godzin i jestem a Śląsku. Będę jezdził. Pozdrawiam.

Xxx

Podobnie jak inni - bus nie przyjechał, brak odbieranych telefonów (dzwoniłam z trzech różnych numerów). Śmieszne, gdyż rok wcześniej jechałam z nimi, wszystko było w porządku i tym bardziej nie spodziewałam się czegoś takiego, szczególnie, że pani przyjmująca zgłoszenie pytała czy numer telefonu bez zmian i dzień przed wyjazdem dzwoniła potwierdzając rezerwację i przyjazd busa.

Gość

Kierowca nie przyjeżdża, nie ma kontakt z kierowcą ani z biurem. Szczyt bezczelność. Szukam busa na własną ręke jeśli nie dojadę na czas i stracę pracę napewno pociągnie ta firmę do odpowiedzialność cywilni prawnej...

anonymous

Witam mam zgoła odmienne zdanie na temat tej firmy jak dla mnie jedna z lepszych i bardzo profesjonalnie podchodzą do spraw , kontakt z firmą bardzo dobry . Widocznie kolega spalił za dużo trawy i urwal mu sie kontakt z żeczywistoscią, niestety są i tacy . Ja firme KM-TOUR polecam dla mnie to dobrze zorganizowany zespół z Haarlem do katowic jechalem 11 godzin Pozdrawiam Radek

Adam
@anonymous 31.05.2018 15:22

Wiem co mówię do tej pory też miałem takie zdanie o KM . Jeździła rodzina , znajomi i przyjaciele ale po ostatniej jeździe każdy zrezygnował . To jest biznes , a nie nocny transport ziemniaków do Polski . A trawy nie palę dwa razy się zastanów zanim mnie obrazisz pajacu ;) nie pozdrawiam

Km-tour
@Adam 03.06.2018 09:18

Zawziętość Pana jak widać nie zna granic. To właśnie Pan obraża druga osobe nazywając ją pajacem. W stosunku do Pana nie został użyty żaden obraźliwy epitet.

Adam
@Km-tour 04.06.2018 22:45

Jak by pani zareagowała siedząc w busie prawie 20H ? Inne określenia niż pajac ? Zmarły by z grobu wstał . A wy jak zwykle macie swoje teorie i swoje racje . Śmieszne i żałosne .

zadowolona pasażerka
@Adam 03.06.2018 09:18

Przecież z tego co widzę, to wszystkich obrażasz, wyzywasz Panie Adamie ludzi od cytuje : pajaców, że są żałośni. Tak się poniżać za 5 euro. Wstyd Panie Adamie, oj wstyd. Trochę godności, niech Pan wyśle numer konta przeleję Panu z 15 euro. Bo godności u Pana za grosz nie ma

Adam
@zadowolona pasażerka 03.07.2018 16:47

Jak ktoś gada bzdury na mój temat , to wcale nie dziwne , gościu nie znasz mnie a pieprzysz głupoty o paleniu trawy . A jeśli chodzi o sytuację zaistniałą w KM zdania nie zmienię i uważam że tylko winny się tłumaczy , a 15 € proszę sobie wsadzić w cztery litery , na godzinę mam więcej . Do własnej działalności nie wystarczą pieniądze trzeba traktować klientów profesjonalnie , a z waszej strony zupełny jej brak . A dla mnie wystarczającą nagrodą będzie że już nikt z bliskich mi osób nie przekroczy progu waszych aut . Nie pozdrawiam

anonim

(usunięte przez administratora)

Km-tour

Witam, piszecie Państwo we troje opisując tą samą sytuację, wyjazd około godziny 19.00 z Dolnego Śląska. Jesteśmy doskonale zorientowani w tej kwestii. Kierowca wydzwaniał do Was na 2 podane przez Was numery telefonów od godziny 18.30 do 19.30. Sygnał jest, ale żadnego odzewu. Nikt nie odbiera. W związku z tym dzwoni do nas z informacją. Próbujemy się również kontaktować. Po kilkunastu próbach, kierowca jedzie dalej. Państwo dzwonią po 20.00 z zapytaniem o busa, który już w tym momencie zbliża się do granicy polsko-niemieckiej. a potem już wydzwaniacie prawie całą noc, że nie zostaliście zabrani. Zanim zaczniecie obgadywać firmę, zacznijcie najpierw od swojej nieodpowiedzialności.

Adam
@Km-tour 22.06.2018 13:36

Jak zwykle próbujcie zwalić winę jak w moim przypadku , polecam faktycznie zmienić rodzaj transportu na ziemniaki . Jesteście do niczego w każdym tego słowa znaczeniu

anonim

(usunięte przez administratora)

Km-tour

Witam, piszecie Państwo we troje opisując tą samą sytuację, wyjazd około godziny 19.00 z Dolnego Śląska. Jesteśmy doskonale zorientowani w tej kwestii. Kierowca wydzwaniał do Was na 2 podane przez Was numery telefonów od godziny 18.30 do 19.30. Sygnał jest, ale żadnego odzewu. Nikt nie odbiera. W związku z tym dzwoni do nas z informacją. Próbujemy się również kontaktować. Po kilkunastu próbach, kierowca jedzie dalej. Państwo dzwonią po 20.00 z zapytaniem o busa, który już w tym momencie zbliża się do granicy polsko-niemieckiej. a potem już wydzwaniacie prawie całą noc, że nie zostaliście zabrani. Zanim zaczniecie obgadywać firmę, zacznijcie najpierw od swojej nieodpowiedzialności.

Ada

Niestety kontakt z firmą znikomy, po wcześniejszym kilkakrotnym potwierdzeniu rezerwacji kierowca nie przyjechał, wszystkie numery kontaktowe zajęte. Nieprofesjonalne podejście do klienta, jestem wraz ze znajomymi bardzo rozczarowana zwrotem akcji. Nie pozdrawiam.

Km-tour
@Ada 19.06.2018 09:33

Witam, piszecie Państwo we troje opisując tą samą sytuację, wyjazd około godziny 19.00 z Dolnego Śląska. Jesteśmy doskonale zorientowani w tej kwestii. Kierowca wydzwaniał do Was na 2 podane przez Was numery telefonów od godziny 18.30 do 19.30. Sygnał jest, ale żadnego odzewu. Nikt nie odbiera. W związku z tym dzwoni do nas z informacją. Próbujemy się również kontaktować. Po kilkunastu próbach, kierowca jedzie dalej. Państwo dzwonią po 20.00 z zapytaniem o busa, który już w tym momencie zbliża się do granicy polsko-niemieckiej. a potem już wydzwaniacie prawie całą noc, że nie zostaliście zabrani. Zanim zaczniecie obgadywać firmę, zacznijcie najpierw od swojej nieodpowiedzialności.

Adam

Co tu dużo mówić firma porażka auta bez przeglądów sam przekonałem się po 19 H w aucie . Jako klient jeździłem z kierowcą robić przeglądy zero profesjonalizmu . A na pytanie o rekompensatę zaproponowano mi 5 € zniżki śmiech na sali . Zacznijcie kurczaki wozić a nie ludzi ! Nie pozdrawiam

Adam
@Km-tour 15.05.2018 20:33

Szkoda wdawać się w zbędne polemiki , tylko winny się tłumaczy , podtrzymuję co wcześniej napisałem . I nie pozdrawiam

Km-tour
@Adam 16.05.2018 18:29

Witam Pana ponownie, sam Pan widzi, że nie ma żadnych argumentów na poparcie swoich słów. Nie tłumaczymy się, tylko wyjaśniamy jak naprawdę wyglądała cała zaistniała sytuacja. Przez Pana przemawia tylko zupełnie nieuzasadniona wściekłość, że nie dopiął Pan celu, bo nie ulegliśmy Pana telefonicznym szantażom. Pozdrawiam.

Zostaw opinię o Km-Tour Adriana Zawistowska - Częstochowa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Km-Tour Adriana Zawistowska