Dlaczego ten serwis jeszcze funkcjonuje ? :) Dlaczego nie weryfikuje opini i prawdziwości informacji ? :) Czemu nie pozwala wypowiadac się pracodawcą ?
Dobrze się wam pracuje w salonie kosmetycznym Monroe? Przy okazji, oprócz tego, czy warto tam iść do pracy, chciałabym spytać, czy prowadzą szkolenia dla nowych osób czy trzeba wszystko umieć. Może jakiś pracownik będzie czytał forum i akurat będzie mógł napisać komentarz. Z góry dziękuję za każdą informację i bardzo pozdrawiam.
Za szkolenia oczywiście nie płacą, zmarnowałam 2 tygodnie prywatnego czasu! Dodatkowo każą ci pobrać darmowa wersje programu na którym pracują i masz uczyć się w domu.. śmiech na sali!
Pani Kasiu współpracujemy tylko i wyłącznie z osobami, które mają doświadczenie na danym stanowisku, jeśli mamy za to płacić :) Jeśli kandydat nie ma umiejętności ani doświadczenia to powinien iść na np. praktykę lub staż ( w takiej formie można przyuczyć się do zawodu) ambitnymi , oczywiście dajemy też szansę osobom, które po prostu chcą :) ale chcącym się rozwijać, ambitnym ... jeśli chodzi o zapoznanie się np. z programem do rezerwacji online Versum - to jest to bardzo prosty program i są szkolenia online ktore proponujemy i trwaja zazwyczaj godzine, wiec 2 tygodnie pobierania wersji probnej i jak widac ktore nic nie daly ( skoro Pani nie pracuje ) mysle, ze ma Pani racje ze bylo zmarnowanym czasem.... Nikt nie pracuje w naszej firmie za darmo :) i każdy pracownik o tym najlepiej wie, życze powodzenia i znalezienia wymarzonej posady :)
Pani Maju tak jak pisałam szukamy osob z doświdczeniem w pracy, jesli ktoś chce sie przyuczyć to są od tego praktyki lub staże - zawsze potrzebujemy cudownych specjalistów w danej dziedzinie , staramy się w każdym wyszukiwać specjalizacji i w tym kierunku kształcić dalej i pomagać się rozwijać :)
Niestety nie każda firmę stać na szkolenie pracowników tym bardziej, że ci niedługo po zakończeniu szukają innej pracy.
Stać czy nie stać, to jest nie zgodne z prawem pracy to po pierwsze, a po drugie taki przyszły pracownik na okresie próbnym nie powinien w ogóle przebywać w salonie bez podpisanej wcześniej umowy!!! I tu już mamy złamane 2 prawa...
a pracownika stać na prace za darmo???Poważna jesteś??? Kto tu prowadzi biznes pracownik czy pracodawca? Jo nie stać niech nie zatrudnia.
Czytam i nie wierzę... Właściciel nie ma żeby zapłacić pracownikowi? Smiech na sali... serio. Gdyby właściciel podchodził do sprawy uczciwie i umowa była podpisana odruzu to nikt nie odchodziłby po szkoleniu.... widocznie ewidentnie jest coś nie tak ale widać to po dużej rotacji pracowników
Akurat Pani Karolino u nas jest bardzo dużo szkoleń , nie było chyba pracownika który minimum z 1 nie skorzystał, każdy pracownik poznaje nowe sprzęty , ich obsługe zdobywa nowe doświadczenia, pozatym środki, które pozyskuje firma w wiekszości idą na szkolenia pracowników i inwestycje w nowe sprzęty , takie informacje są ogolnodostępe , dla osob ktore wiedza gdzie szukac takze nie jest to tajemnica :)
Rozumiem, że pisze Pani prywatną opinie, a nie o konkretnej firmie i pracodawcy ;) Umowy sa podpisywane zawsze przed przystapieniem do pracy oraz inne niezbedne dokumenty o czym wielu pracownikow dopiero u nas sie dowiaduje ze tak powinno być ;) Żaden pracownik nie jest niewolnikiem i ma prawo odejsc kiedy chce, akurat z pensją jeszcze nigdy nawet nie bylo opoznienia przez 8 lat (nawet w pandemii) :) zus potwierdzi i księgowa. MIłego dnia Kochani ;)
Kto łamie prawo? To są bardzo mocne oskarzenia , które powinny mieć konsekwencje prawne, dlatego uważam ze serwis powinien bezwglednie pobierac imie i nazwisko i weryfikowac wpisy :)
Jeśli ktoś ma przyjemność z oczerniania to zawsze znajdzie powód. Ogólnie to normalna i spokojna firma a dla mnie dobry pracodawca.
Bardzo byłoby dobrze, gdyby serwis, jeśli by był faktycznie profesjonalny , wprowadził weryfikacje osób, sprawdzenie tożsamości, które się wypowaidają i aby osoby przedstawiały się z imienia i nazwiska( brak odwagi, lub fikcja) dla osób mądrych proszę przed czytaniem bzdur najpier pomyśleć ;)) , niestety w tych czasach przykre jest, jak osoby czuja sie anonimowe, bezkarne, może wtedy było by mniej fikcyjnych, konkurencyjnych opinii, bo braliby za to wszyyscy ludzie prawną odpowiedzialność . A na ten moment to jest tylko komentowanie, poprawianie rankingu strony za darmo... niestety kosztem innych, takie praktyki uważam powinny być stanowczo karane. Ale w sieci można przecież wszytsko. Miłęgo dnia i więcej w tym serwisie się nie wypowiem, choćby były dalsze prowokacje. Błagam zacznijcie wszyscy troszkę myśleć...
Witam, z Salonem Monroe jestem zawiązana od ponad 4 lat. Odkąd zaczęłam tam pracę odbyłam szereg szkoleń, finansowanych przez właścicielkę Barbarę Kołodziejczyk. Zabiegi laserowe, makijaż permanentny, karboksyterapia, endermologia, Sleek Brows 3D, mezoterapia igłowa, eksfoljacja kwasami, to tylko kilka spośród wielu zabiegów, których miałam możliwość nauczyć się będąc pracownikiem salonu. Poza tym regularnie uczestniczymy w pokazach, targach oraz kongresach kosmetologicznych. Barbara jest pracodawcą, któremu zależy by stale podnosić kwalifikacje swoje i swojego teamu. Pracowników Monroe traktuje jak równych sobie, licząc się z naszym zdaniem i biorąc pod uwagę nasze sugestie i potrzeby w kwestii życia salonu. Jest młodym, pełnym pasji, energicznym, wykwalifikowanym i mądrym pracodawcą, jakich teraz mało. Jeśli chodzi o sprawy formalne to wynagrodzenie, adekwatne do wykonywanej pracy, jest wypłacane na czas, uregulowany stosunek pracy, ubezpieczenie grupowe, wigilie pracownicze, premie świąteczne etc. Pozdrawiam i zachęcam do współpracy!
właścielko przestań sobie sama opinie pisać bo to jak na dłoni widać na tym portalu... ale śmieszne....
Tak i pisze to osoba z którą każdy nowy pracownik ma problem. Złośliwość, wywyższanie się, krytykowanie pracy innych. Bez przyczyny ta osoba nie ma za każdym razem sporu z każdą nową osobą. Koleżanka właścicielki.... Żal to czytać.
Katarzyna pracuje w Monroe od 6 lat , jest bardzo profesjonalna w tym co robi, wymaga tego od siebie i innych, nie obraza nikogo, ani nie krytukuje, uczy i cierpliwie słucha. Jeśli ktoś jest chętny do uwag i nie obraża się na konstruktywną krytykę ( co bardzo sobie cenie) napewno nie odniesie takie wrażęnia :) Wszyscy moi pracownicy po czasie są moimi znajomymi , wkoncu wpedzamy wiekszosc czasu razem w pracy :)
Jakiś czas temu byłam na rozmowie o prace w tej firmie, wszytsko ładnie pięknie natomiast szkolenie..... za darmo. sama musisz się przyuczyć przez conajmniej dwa tygodnie zeby ogarnąc prace w tym miejscu bo rzeczy do nauczenia jest ogrom. Pracodawca nie płaci za to że przychodzisz do pracy siedzisz cały dzien i obsługujesz klientów bo to w Twoim interesie jest że masz się nauczyć ZA DARMO, ja rozumiem dzien lub dwa ale nie tyle czasu. Na rozmowie usłyszałam też że właścicielka nie wyobraża sobie że pracownik przychodzi do pracy na wyznaczoną godzine i o godzinie zakończenia pracy wychodzi.... powiem szczerze ze to było dla mnie zaskoczenie ponieważ skoro mam płacone za okreslone godziny dlaczego mam przychodzic wczesniej i sprzątac i podobnie z zostawaniem po pracy.... Ogólnie słyszalam opinie o tym miejscu dlatego podchodziłam z dystansem.....Po rozmowie z kilkoma osobami ktorych znajome pracowały w tym miejscu nie wyobrażam sobie tam pracy, ale to już nie moje doświadczenia wiec nie pisze o tym. Druga rzecz na kielcach już trochę się mowi o tym miejscu w negatywnych slowach i myslę ze nie bez powodu. Słyszałam też opnie o niewypłacaniu całości pensji jezeli było sie na umowie zlecenie. Zazwyczaj jest to szybkie pozbycie sie osoby z salonu.... troche daje do myslenia. Jeszcze jedno.... dziwne ze w ogłoszeniu o prace właścicielka nie podaje już nazwy firmy.... czyżby za duzo razy pracownicy byli wymieniani? ...
Szanowna Pani , skoro Pani u nas nie pracuje, myśle, że nie powinna się Pani wypowiadać na temat pracy w tym miejscu. Rozumie, że osoby, których nie zatrudniłam, bądź z którymi zakończyłam współpracę mogą czuś się w jakiś sposób rozczarowane lub pokrzywdzone, myśle, żę to normalne uczucie. Najczęściej jeśli kończy się współprace to jest tego jakiś powód. Widzę, żę ludzie lubią tu pisać i czytać takżę powzwolę sobie na wypowiedź. Salon istnieje od ponad 7 lat, zatrudniamy tylko i wyłącznie specjalistów, to prawda , ze mam wysokie wymagania, od siebie też dużo wymagam, szukam ludzi chętnych i gotowych do pracy i bardzo ambitnych, któzy chcą się rozwijać, jeśli na początku inf np. że trzeba być wczesniej komus nie odpowiada, to daje mi to do myslenia. Niekt nie chciał by przyjść na godzinę 9.00 do Salonu i np. spotkac sie w drzwiach z Kosmetologiem , który dopiero do pracy wchodzi, otwiera salon i przebiera w rzeczy do pracy. To bardzo nie profesjonalne, dlatego wymagam od pracowników na umówioną godzinę, aby byli faktycznie przygotowani do pracy , mysle, żę w kazdym profesjonalnym miejscu tak jest i każda mądra osoba się z tym zgodzi. Tak samo po zakończeniu usługi tak bywa, żę trzeba posprzątać swoje stanowiska pracy i nie ulega wątpliwości, że tak pracuje się w gabinetach i każdy po sobie sprzata. Co do wyjaśnienia kwestii rotacji pracowników :) Poszukuje i zawsze to podkreslam osob na dlugofalowa wspolprace , w nasz sytsem pracy trzeba się wdrozyć, trzeba chciec pracować, uczyc się rozwijać, a takze umieć utrzymać relacje i kontakt z naszym klientem, nasi klienci są bardzo wymagający i przyzwyczajeni do wysokiego standardu obsługi. Osoby, które mają doświadczenie w pracy w usługach napewno wiedzą o czym piszę. Osoby, które starają się o prace u nas bez większego doświadczenia potrzebują nauki, a najlepiej stażu. W kosmetyce najpierw należy zrobić praktyki, potem odbyc staż , który przygotuje do pracy w salonie, aby moc pracować na samodzielnym stanowisku, ponieważ mamy bardzo odpowiedzialną pracę. W tym momencie zatrudniam personel już od kilku dobrych lat także osoby wspołpracujace ze mna chyba najlepiej wiedza jak jest :) Na ten moment mam pracowników już na umowach o prace na czas nieokreslony. Tworzymy wspolnie to piekne miejsce , nikt za darmo nie pracuje, szkoleń także robie dużo, natomiast bardzo rozważnie ... Szkolimy się miedzy sobą, pomagamy sobie na wzajem, szkole dziewczyny z obslugi masyzn i sprzętów, bardzo dużo inwestowałam w szkolenia swoich pracowników, dlatego m.in są super specjalistami. To tak po krótce , jeśli któś ma czas czytać takie posty i opinie, powodzenia
Przepraszam, za literówki jednak pisanie szybkich teksow w czasie bardzo krótkiej przerwy w pracy tak skutkuje
Jakie nastroje w firmie? Sytuacja nie jest łatwa bo czas dla branży bardzo trudny.
Witam, w salonie pracuje od niedawna, ale od początku dało się poznać, że panuje w nim super atmosfera miedzy pracownikami. Szefowa (usunięte przez administratora) jest bardzo wykfalifikowaną osobą i zawsze sluży pomocą i dobrą radą. Każdy pracownik ma umowe, wypłata jest zawsze na czas a dodatkowo docenione jesteśmy super premią. Pozdrawiam i Polecam prace w salonie kosmetycznym Monroe.
Ciesze się, że jesteś zadowolona z pracy w firmie Salon Kosmetyczny Monroe. Będziesz tak uprzejma i podzielisz się z nami tym, jak szczegółowo wygląda wynagrodzenie za pracę w tym miejscu? Wspomniałaś o super premii, dlatego ciekawi mnie, co należy zrobić, aby móc ją otrzymać? Opisz proszę, jak to wygląda.
właścielko przestań sobie sama opinie pisać bo to jak na dłoni widać na tym portalu... ale śmieszne....
Witam, w salonie Monroe pracuje od 2,5 roku. Już od pierwszych miesięcy współpracy przeszłam szkolenia w całości finansowane przez pracodawcę. Co roku Pani (usunięte przez administratora) stara się wysłać każdego pracownika na szkolenia i co najważniejsze na te szkolenia które daną osobę interesują. Każdy pracownik ma swoją dziedzinę, w której się specjalizuje i Pani(usunięte przez administratora) pomaga mu się w tym kierunku rozwijać, dba o to aby zespół cały czas podnosił swoje kwalifikację. W salonie panuje koleżeńska atmosfera, zespół jest zgrany i pomocny. Wynagrodzenie jest adekwatne do wykonywanej pracy, zawsze na czas, premie. Cieszę się, że należę do tak wspaniałego zespołu prowadzonego przez wykwalifikowanego, mądrego pracodawcę jakim jest (usunięte przez administratora) Pozdrawiam
właścielko przestań sobie sama opinie pisać bo to jak na dłoni widać na tym portalu... ale śmieszne....
Witam, o to jak wygląda to z punktu widzenia pracownika, firma funkcjonuję i to na prawdę świetnie, pracujemy na Umowach, Pieniądze/Wypłata zawsze na Czas, Szkolimy Się/Doszkalamy, Atmosfera w Pracy Świetna Jesteśmy Super Teamem (pracowałam w wielu firmach i nigdzie nie było tak zadowalającej atmosfery w pracy). Jeśli chodzi o Szefową Barbarę Kołodziejczyk przede wszystkim jest wykwalifikowana, ma ogromną wiedzę jeśli chodzi o dziedzine Kosmetyki, dużo się od Niej uczymy ! Zawsze pomoże, zrozumie, bardzo sympatyczna osoba. Pozdrawiam Obecny Pracownik Salonu Monroe.
Może jednak przesadzacie z tym narzekaniem?
Aa kto wypowie się jak przebiega współpraca od strony pracownika? Jaka jest atmosfera wśród pracowników Monroe? Czy polecacie? Wasze opinie będą cenne dla innych użytkowników forum. Im więcej tym lepiej.
Tak przebiega praca od strony pracownika, że zanim tym pracownikiem w ogóle tam zostaniesz na umowę musisz (usunięte przez administratora) na początku 2 tyg za darmo bez umowy " aby się wykazać i spodobać ". Jeśli tak nie jest odpadasz. Pensja niska niewspółmierna do Twoich starań i kompetencji, nie ma szkoleń a nawet jak się pojawią to najlepiej abyś sobie sama za nie zapłaciła. Atmosfera tez niezbyt przyjazna.
@Pola, proszę Cię o niepisanie obraźliwych słów, ponieważ łamią one regulamin serwisu gowork. Jeśli posiadasz aktualne wieści dotyczące warunków pracy oraz kwestii rozwoju firmy Salon Kosmetyczny Monroe, to zachęcam Cię do kolejnego wpisu w tym temacie. Nowe informacje na temat tego pracodawcy będą tu bardzo pomocne dla innych.
Czy firma normalnie funkcjonuje? Coś się dowiemy więcej od pracowników?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Salon Kosmetyczny Monroe Barbara Kołodziejczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Salon Kosmetyczny Monroe Barbara Kołodziejczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon Kosmetyczny Monroe Barbara Kołodziejczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!