Poszukiwano osoby na stanowisko Magazynier. Czy ktoś był w firmie Aquick s.c. Marek Zarański Marek Tokarski Tomasz Tetwejer na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy można zarobić 4300 PLN?
Ilu kierowców tu jeździ? Ktoś pisał, że firma jest nawet okej ale, że podobno przy tym wciąż poszukiwani są inni kierowcy. Ja to też widziałem ofertę z początku tamtego roku gdzie na kwotę od 3,8 tys do 5,8 tys poszukiwano dostawców z kat C, z opisu wynikało wtedy, że chodziło o trzech kandydatów. To rozwój czy faktyczna rotacja? Ile aut jest do obsadzenia?
Witam. Ile wynosi wynagrodzenie na stanowisko serwisant dystrybutorów? Czy praca jest 5dni w tygodniu w terenie czy naprawa odbywa się stacjonarnie?
Pytanie moje brzmi ile zarobić można na kat b ,miesięcznie do ręki?
Jedno wielkie nic. Firma płaci grosze, śmieszne pieniądze i to na podstawie umowy zlecenie. Praca ciężka i śmieszna płaca. Nie polecam współpracy. Dziady straszne.
Umowa zlecenie podpisywana jest z pracownikiem na okresie próbnym, żeby łatwo można było ją rozwiązać, nigdy nie wiadomo, czy praca będzie się podobać kandydatowi, a wynagrodzenie uzależnione jest od wyników pracy. Musisz być bardziej wytrwały bo inaczej będzie ciężko znaleźć Ci dobra pracę.
Na początek umowa zlecenie, później umowa o pracę na najniższą krajową, ewentualne dodatkowe pieniądze na umowę zlecenie z inną firmą. Czyste kombinacje.
Czekaj, i ta najniższa krajowa to już wszystko? Nie ma nic do tego oprócz tej umowy z inną firmą?
Wynagrodzenie składa się z dwóch składników: podstawa netto 2360 (na początek) plus premia prowizyjna uzależniona od ilości wywiezionego towaru. Lepiej się ogarniasz w robocie - więcej zarabiasz. Średnio po ok. miesięcznym przyuczeniu chłopaki z B zarabiają na rękę 3400 -3800, z C 3500 - 4200. W miarę nabywania doświadczeń zarobki rosną. do poziomu B 4000-4500, C 5500 - 6500 na rękę. Praca jest ciężka. Ale są też dodatkowe korzyści Wszystkie weekendy wolne, trasy tylko w Warszawie i bliskich okolicach, dla najlepszych z kat. B firma może sfinansować kurs na C i kurs kwalifikacyjny, zadbane samochody, praca na stałych trasach co skraca dzień pracy.
Czy zwracają w firmie kilometrówkę ?
Interesuje mnie praca w firmie, słyszałem dobre opinie, podpowiedzcie czy teraz są jakieś szanse?
Witam, mam na imię Michał i jest to prawdziwe imię a nie Nick i z pewnością ktoś, kto zna firmę troszkę dłużej niż jeden dzień, zna też mnie????. Chciałbym podzielić się na tym forum swoimi doświadczeniami i opowiedzieć o firmie Aquick S.C., ponieważ nie lubię niedomówień oraz opowieści wyssanych z palca. Pracowałem w tej firmie przez 6 lat nieprzerwanie, jako kierowca - dostawca (teraz współpracuję dalej, trochę na innych zasadach ale nie o tym) i rażą mnie wypowiedzi ludzi, którzy byli TYLKO na dniu próbnym lub pracowali KILKA dni a potem wypowiadają się i rozpisują o rzeczach, które mogli, co najwyżej usłyszeć (nie mogli przekonać się o nich na własnej skórze). I tak po kolei, chciałbym odpowiedzieć lub zdementować wypowiedzi kolegów „anonimów”, które na tym forum przeczytałem. Po pierwsze: firma jest od 15 lat na rynku (można to bez trudu znaleźć w sieci), zajmuje się dostawami wody w systemie 3 i 5 galonowym oraz dostawami wody butelkowanej a co za tym idzie, nie trudno się zorientować, że praca będzie dosyć ciężka. Po drugie: nie każdy wytrzymuje TYLKO rok, jestem na to przykładem, znam też kilku fajnych i odpowiedzialnych gości, którzy współpracowali lub współpracują dłużej. Po trzecie: godziny pracy- ja osobiście bez większych problemów kończyłem około godziny 15, czasami później, czasami znacznie wcześniej. To zależy od różnych czynników (np. korki). Po czwarte: „sezon” i największa ilość pracy, to miesiące maj, czerwiec oraz wrzesień i bajką jest aby dobry i rozsądny dostawca, który potrafi zaplanować sobie pracę, kończył tak późno, jak wspomniał niżej kolega „Nieudacznik”. Po piąte: te „szafki”, my bardziej doświadczeni nazywamy „regałami” i takie pojęcie jest używane w firmie. Należy je rano załadować pełnymi butlami, następnie magazynier wstawia je oraz pozostały towar, na paletach na każde auto. Dostawca zabiera również z magazynu przygotowane dla niego, zgodnie z trasą, inne rzeczy takie jak: EB, KB czy MB (skróty typów urządzeń używane w firmie), czy produkty dodatkowe oferowane przez firmę. Nie wiem, gdzie pojawia się tu akt łaski, o którym pisał kolega „Nieudacznik”, jest to po prostu rutynowy proces załadunku. Każdy wie, za co jest odpowiedzialny. Po szóste: nigdy nie miałem problemów z dwutygodniowym urlopem. Jest on kwestią wcześniejszego zaplanowania i dogadania aby kilku dostawców, nie poszło na urlop w jednym czasie. Wiązałoby się to, z dużym obciążeniem i nawałem pracy dla reszty kolegów. Po siódme: mówienie o tym, że cytuję: „ Logista nie ma pojęcia o niczym”, jest dosyć krzywdzące z ust człowieka, który nawet LOGISTYKA nie zna (jego obowiązków i zadań) i nie było współpracy między nimi. Oczywiście pojawiają się zgrzyty i różnice zdań na linii dostawca- logistyk ale wszystko jest kwestią dogadania i współpracy. Nie uważam także aby kierowcy byli źle traktowani. Po ósme: jestem dostawcą z kat. C i moje średnie zarobki, były duuuuuużo wyższe niż napisał niżej kolega „Nieudacznik”. Faktem jest też, że za dzień próbny wypłacane jest 50 zł w przypadku kat. B i nie rozumiem, czemu kolega nie pofatygował się po de facto swoje pieniądze. Mógłby wtedy, przy okazji, rozwiać szereg swoich wątpliwości lub wytknąć zaobserwowane błędy w cztery oczy, jak dorosły i poważny człowiek. Po dziewiąte: do kierowcy istotnie przypisane jest auto, o które powinien dbać. Mówimy tu o umyciu go (są specjalne karty na myjnie) oraz utrzymaniu czystości w szoferce, czy sprawdzenie płynów eksploatacyjnych lub wymiana przepalonych żarówek. Nie widzę w tym nic specjalnie nadzwyczajnego. Zdarza się, że kierowca jedzie autem innym niż jest do niego przypisane. Wynika to z chęci ułatwiania pracy i lepszego wykorzystania auta np. nie ma sensu wysyłania dużych aut bez wyraźnej potrzeby, w rejon ścisłego centrum miasta lub wysyłanie samochodu bez windy rozładunkowej, jeśli może ona w sposób znaczący usprawnić i ułatwić rozładunek u klienta. Kolejnym powodem takiej sytuacji może być np. postój auta w warsztacie (aby kierowca mógł nadal pracować dostaje inne auto). Po dziesiąte: pracodawcy (jest trzech współwłaścicieli- mówię o tym, gdyż po jednym dniu ktoś mógł się nie zdążyć zorientować) zapewniają ubrania firmowe, kartę lunchową w dokładnej wysokości 190 zł (podana niżej kwota przez „Nieudacznika” jest błędna) w formie premii. Wypłata ZAWSZE na czas, każdy weekend wolny, imprezy firmowe. Firma także proponowała najlepszym dostawcom z kat.B, możliwość pokrycia kosztów zrobienia prawa jazdy kat. C (znam takie przypadki z doświadczenia NIE ze słyszenia). Reasumując: proponuję najpierw przekonać się o wszystkim na WŁASNEJ skórze a potem oceniać. Myślę również, że obrażanie oraz operowanie nazwiskami, w dobie RODO, jest dosyć mało roztropne. Niepodparte żadnymi argumentami epitety oraz wyzwiska, nie mają nic wspólnego z konstruktywną krytyką. Polecam też sprawdzić znaczenie słów przed ich użyciem (kolego „Ww”). A dla rozluźnienia proponuję obejrzeć „HEJTERZY”- Abelarda Gizy ????. Pozdrawiam Michał
Możesz napisać wprost, ile wynosi Twoje wynagrodzenie w Aquick? 5000-6500ZŁ/M-C NETTO dostajesz? I czy wiesz, ile wyciągają osoby na kat. B?
Taka super firma a ciagle szukają kierowców do pracy ...Pracowałem troszkę w tej firmie i nie polecam .
Panie Michale, pracował Pan troszkę, to proszę nie wprowadzać ludzi w błąd, trudno się przyznać, że jest się słabym i nie daje się rady, są dostawcy, którzy pracują już ponad 7 lat, są też tacy, którzy awansowali i są z nami ponad 12 lat. Życzę dużo zdrowia i powodzenia.
Bardzo dobra firma! Polecam.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Aquick s.c. Marek Zarański Marek Tokarski Tomasz Tetwejer? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Dobrze wiedzieć, że nie ma sytuacji, gdzie pracownik musi zostać dłużej w pracy. Zastanawiam się, jak kształtuje się poziom wynagrodzenia i stabilność zatrudnienia w tym miejscu pracy? Może zechcesz w tej kwestii coś napisać.
Witam , byłem na dniu próbnym w tej firmie , gość tak wszystko pięknie opowiada przez telefon jak jest super , ekstra itd . Twierdzi że jest to mała firma która funkcjonuje od ponad 20 lat i pracownicy się nie zmienią ! Bzdura ! (usunięte przez administratora) na temat godzin pracy twierdzi że pracuje się maks do 16 jeśli jest są problemu typu korki ale przeważnie po 14 . Pfff z kierowcą zjechaliśmy na firmę o 15:30( (usunięte przez administratora) na wysokich obrotach we 2 !!) plus wyładunek pustych butli które trzeba spaletyzować oraz za streczować więc zakończyliśmy pracę we 2 o 16 godzinie odjeżdżając nie widziałem żadnego kierowcy który by przyjechał. Jak zapytałem właściciela stwierdził że on sobie to uśrednił nagle z ogłoszenia 14-16 wychodzi że wyliczył sobie średnią nie wiem jakim wzorem ;/ bo czasami to i o 19 można zakończyć pracę(podobno w okresie letnim rzadko kiedy wraca się przed 18 Maj-Wrzesień) ,wspomnę że zaczyna się o 5:30 :), również nie wspomniał że są jeszcze jakieś drugie zmiany raz w tygodniu . Kierowcy non stop się zmieniają średnio wytrzymują maks około roku i już nie wytrzymują z wielu przyczyn , magazyn w niczym praktycznie im nie pomaga tylko jak już przerzucą kilka palet to łaskawie podjadą i wrzucą im ten ładunek wózkiem widłowym na auto ( stoją palety z wodą i trzeba rano na mrozie na dworze układać na specjalne szafki ) oraz zmęczona psychicznie Logistą który nie ma pojęcia o niczym i traktuje kierowców jak pomiotło , w tej firmie kierowca jest traktowany jak nikt ..... Forma rozliczeniowa też jest bardzo interesująca są 2 umowy , jedna o pracę na 2000 tyś netto a druga zlecenie która jest wypłacana w formię prowizji 0,70 groszy za 1 butle -Kręcenie na każdym możliwym kroku , za nadgodziny nic nie płaci gdyż twierdzi że tobie powinno zależeć żeby sprzedać jak najwięcej tych butli . Kierowcy twierdzą że jest realne zarobić ok 3500 tyś netto lecz jak sobie policzymy ile godzin się pracuję to za przerzucenie z 3-4 tony dzienne po 11-14 godzin to czy to są dobre pieniądze ? Każdy już sam oceni .Za dzień próbny Pan Marek płaci 50 zł i jeszcze jest z tego bardzo dumny mówią ,, w innych firmach to jeszcze pracownik musi płacić za szkolenie do firmy ,, komuna podobno odeszła więc czasy się zmieniły aktualnie to pracownik narzuca warunki nie pracodawca- Ja tej jałmużny nie byłem godzien wziąć gdyż bałem się że firma może przez to wpaść w stan upadłościowy (WSTYD ) . O urlop w okresie wakacyjnym można pomarzyć jeśli chcesz iść na więcej niż 5 dni .Również dziwną rzeczą jest że kierowca jest odpowiedzialny za stan techniczny danego auta lecz auto nie jest przypisane do kierowcy tzn kierowca jeżdzi praktycznie codziennie innym autem a jest odpowiedzialne za stan techniczny danego pojazdy (ktoś zniszczy a odpowiedzialny ponosi konsekwencje ) nie mogłem tego za bardzo zrozumieć ich polityki .Kierowcy naprawdę fajne chłopy (usunięte przez administratora) jak mrówki Teraz napiszę o plusach bo też było ich kilka wolne weekendy każdy ! Pracodawca daje kartę lunchową można ją wykorzystać w każdej restauracji budżet miesięczny 200 zł , również daje odzież firmową , możliwość bezpłatnie nauki języka angielskiego , podobno też jest opcja dla bardziej potrzebujących zaliczek oraz podobno wypłata zawsze na czas na konto i to by chyba było na tyle . Panie Marku proszę bardziej szanować ludzi kierowcy którzy u was pracują to naprawdę dobre chłopy to będzie miał Pan ich na lata i pomyśleć nad zmianie logisty gdyż dużo ludzi przez niego odchodzi . Ja niestety nie podjąłem się tej pracy gdyż zostałem (usunięte przez administratora) na samym początku , moim zdanie praca jest po to żeby żyć , a nie żyć żeby pracować ! Pozdrawiam Czytelników jak i samego Właściciela żeby moja wypowiedz trochę otworzyła mu oczy gdyż jedynie negatywne opinie często wprowadzają wprowadzają w stan przemyślenia o różnych rzeczach, nie tylko pozytywnego w obrastania w piórka :)
AQUICK - KOMENTARZ PRACODAWCY: Przedstawione opinie pochodzą, jak sądzę, od pracowników nieudaczników. Wielu jest leni, którzy szukają okazji by zarobić i się nie narobić. Potwierdzam jedno - PRACA JEST CIĘŻKA. Wynagrodzenie netto zależne od kategorii prawa jazdy i zaangażowania: 2500 - 4500 zł/ m-c NA RĘKĘ! Umowa o pracę na pełny etat. Normalny wymiar czasu pracy. Wszystkie weekendy wolne. Niezawodna wypłata wynagrodzenia. Wieloletnie okresy zatrudnienia. Wspomniane w opiniach wynagrodzenie 50 zł / dzień dotyczy wyłącznie pierwszego dnia próbnego. Zapraszamy osoby rzetelne, nastawione na długi okres współpracy.
zraniony prawda pracodawca wyzywa pracowników od nieudaczników , zachowanie godne prawdziwego szefa ,
Firma Aquick zajmuje się dostawą wody do firm, domów i mieszkań oraz wynajmem dystrybutorów do wody. Czy ktoś z osób odwiedzających to forum pracuje w tej firmie? Napiszcie proszę, jaka jest atmosfera w pracy i na jakie relacje z przełożonym można tam liczyć? Dodatkowo powiedzcie, czy istnieją tam dodatki do wynagrodzenia i różnego rodzaju szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe pracownika? Zachęcam Was do dyskusji.
naciągacze i wyzyskiwacze ! lepsza praca oraz asortyment w konkurencji .... oraz milsza obsługa
@Robek Zapoznaj się z regulaminem serwisu, zanim napiszesz komentarz. Obrażanie kogokolwiek jest surowo zabronione. Ponadto, z jakiego konkretnie powodu masz taką a nie inną opinię? @Pal kapcia Co rozumiesz przez dwie umowy? Jakiego typu są to umowy? Co do zarobków - zostawmy ten temat, jako że jest to kwestia indywidualna. Czy fakt, że Twoim zdaniem samochody są w takim stanie, jak to opisujesz, został zgłoszony bezpośrednio firmie Aquick? Jeśli tak, to co Ci w tej kwestii powiedziano? Gdybyś mógł się do moich pytań ustosunkować, to będę Ci wdzięczny.
Pracowałem i nie polecam. Nie marnujcie czasu. W ogłoszeniu zarobki od 2800 do 3500 kat.B, tyle że tej górnej granicy NIE DA SIĘ OSIĄGNĄĆ i zarobisz raczej ten dolny pułap. Dwie umowy, lipa... Praca naprawdę BARDZO CIĘŻKA. Pomocnik murarzy na budowie ma lżej i więcej zarobi. Płaca zupełnie nie adekwatna do zarobków. Powinno być od 3500 do 4200 na rękę kat.B. Dużo miejsc bez windy i dymaj na 4 piętro. Ręce wyciągnięte jak u orangutana. Samochody w stanie TRAGICZNYM i bez klimy, także powodzenia w lato. Wygryzione siedzenia, szyby się nie otwierają, a wymagania od firmy WZOROWEJ OPIEKI NAD AUTEM......HA HA HA masakra i nieporozumienie. Wszystko pod kluczem i nadzorem, stos dokumentów do podpisania. Ja pracy się nie boję, ale kiedy dowiedziałem się od chłopaków jakie są realne zarobki i podliczyłem wszystkie za i przeciw, to tyle mnie tam widzieli..... Okolica jest bardzo malownicza, biuro jest nowoczesne i ładnie pachnie. XD
NIE POLECAM. Masz dwie umowy o o prace i zlecenie. Dziwne zasady wynagrodzenia i duzo dzwigania zero pewnosci co do stalej pensji
Każdy nie zadowolony pracownik musi być leserem . .Umowa na pelny etat 1530 pln .. Zgodze sie jedno,praca jest cięzka ..Pozdrawiam .
Niestety muszę się zgodzić z negatywna opinia .. Praca nie jest lekka a proponowane warunki pracy nie dopuszczalne , bardzo duża rotacja pracowników. 50 zł za dzień pracy śmiech na sali ... Logistycznie Tragedia , Nowy pracownik morze jeździć cały dzień w kółko ..Dla zainteresowanych ,SZKODA MARNOWAĆ CZAS ''
Dziadostwo nie polecam pracy w tej firmie oszuści i wykorzystywacze omijajcie szerokim łukiem zarobki tragiczne
Nie polecam firmy, wyzyskiwacze za 10 godzin pracy płacą 50 zł pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Aquick s.c. Marek Zarański Marek Tokarski Tomasz Tetwejer?
Zobacz opinie na temat firmy Aquick s.c. Marek Zarański Marek Tokarski Tomasz Tetwejer tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.