Intec Personal

Wrocław

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 11 ocen.

Opinie o Intec Personal

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Intec Personal

ZIKI

NIE WARTO ODRADZAM KAŻDEMU SPAWACZOWI OSZUSTWO KŁAMSTWO I UWAŻAĆ TRZEBA NA GÓWNIARSTWO BO TO SPRZEDAWCZYKI

p.r

pewno w piciu i jedzeniu byles dobry...........i przy robocie za duzo krzyczales ze chcialbys miec lepsze warunki pracy skoro jestes dobry w swoim fachu to sprubuj zalozyc sam firme, znalem bardzo duzo ludzi ktozy wyzej nosili tak glowy z ide...ide alny nikt nie jest i pewno trzymales zeischnungen do gory nogami albo przy montazu klimy wylatywaly ci nity i wkladales wentylacje bez uszczelek .. nigdy sie tak samonieocenialem wytrzymaj 2 lata w ideale to wtedy pogadamy .... tam jest dopiero sztuka przetrwania pozdrawiam moich bylych kolegow ...

Kola

nie polecam! do miejsca pracy przejechalem ponad 1000 km,znam j.niemiecki i jestem dobry w swoim fachu, obiecano mi prace na dlugie miesiace a przepracowalem tydzien i musialem wrocic do Polski bo wiecej pracy nie bylo! do momentu zatrudnienia przez pana Mirka nie mialem problemow w innych firmach. lepiej omijac!

Welder

Koledzy spawacze i monterzy szczerze odradzam tę firmę, bez emocji i złości kilka suchych faktów: 1/ Obiecano mi że kwota netto nie będzie niższa niż ok 8 Euro + dieta to nie wydawało się tak źle. Ale było to słowo pewnego rasowego kłamcy więc do kogo mogę mieć pretensję - do siebie bo załatwili mi 6 grupę podatkową - odsyłam do google. 2/ Pamiętajcie że dieta tylko za przepracowany dzień czyli np. przy standardowym tygodniu - 5 x 40 E = 200 Euro - ( paliwo powiedzmy te 30 E + noclegi 20-25 Euro x 7 dni = 170 E ) Pamiętajcie że ta tzw dieta płacona w następnym tygodniu czyli stale tydzień za tygodniem sponsorujecie ich biznes. już pomijam że musicie mieć sprawne autko najlepiej nowe bo jak trzeba dokupić płynu czy olej... to nie jest żadna dieta tylko zaliczka na paliwo i noclegi. nie wiem czy to jest legalne. niebawem będę to wiedział bo znajomi prawnicy z FB pomogą - to dam znać 3/ Kilometrówkę samochodem obliczają tylko w sobie znany sposób i uwaga dowiecie się o tym dopiero na sam koniec kiedy na ostatnią wypłacę zobaczycie kilka stówek. 4/ Nigdy nie wiecie jak długo i gdzie będziecie pracować - często będziecie świecić oczami przed Wynajmującym wam mieszkanie bo oni kłamią najczęściej że na cały tydzień rezerwują, żeby mieć problem z głowy a wy przyjeżdżacie np na 3 dni - to jest bardzo częsta praktyka i bardzo nieprzyjemna atmosfera na początek. A Właściciele zazwyczaj chcą za cały tydzień z góry - uwaga na to. 5/ Jeżeli chcecie elegancko jak ludzie zakończyć współpracę bez ucieczek to robią wszystko żebyście nie rozwiązali umowy zgodnie z jej zapisami, nie odbierają telefonów, nie odpisują na e-maile. Generalnie JA bardzo się zawiodłem i nie polecam. Ale to tylko i wyłącznie moja opinia. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

131mig

Panie "pawsel " i dojechał Pan do tej kliniki? bo po tekście wnioskuję, że naprawdę potrzebuje pan tej wizyty.

pawsel

przestrzegam! o pracy ideale job erfurt koln lub inne odzialy! w ciagu 2 lat ktorych pracowalem dla ideale jobs erfurt disposition sz.p. anja lenzer ktora w ciagu 2 lat probowala mnie sie pozbyc i wysylala kundigung bez zwolnienie z pracy bez podania przyczyny , za 2 razem glupi bylem moglem pozwac ich do sadu pracy w erfurcie mialem wtedy wygrane na 1000% ,otoz wysylala mnie do hotelu i miejsca pracy zamieszkania 100 km w 1 strone zalatwiala hotele na 1 dziena praca byla na 2 tygodnie dobrze ze znalem j.niemiecki potrafilem sie wbic w okresie swiatecznym w grudniu gdzie rezerwacje byly juz zazjete 3 tygodnie przed nie bylo zadnych wolnych miejsc w innych hotelach i pensjonatach zla organizacja pracy przez ta byla kierowniczke biuro wyzywalo mnie smieli sie o znowu jedziesz ,klijent mnie nie puszczal a same biuro mnie odmeldowywalo gdzie indziej ,wczesniej w oktober fest w munchen monachium spalem w kontenerze bo kumpel z samochodem robil wszystko aby go zwolnili pojechal do polski nie zostawilem miejsca pracy az do jego przyjazdu ,nic dla mnie nie zalatwiala wszystko sam ogarnialem raz wyslala mi pieniazki przez westen union na polske a nie na niemcy wszystko po to abym stracil swje pieniazki, zjezdzalem raz do roku na urlop wypisywalem wniosek 3 miesiace naprzod aby mnie puscili do domu bo tesknilem za rodzina i 2 letnim dzieckiem oddawalem serce dla tej firmy i duzo dobrej roboty odwalilem dla nich .klijenci mnie chcieli i to bede pamietal i dobrze wspominal . w ostatnie miesiace kiedy mialem wypadek bo bylo bardzo slizgo wyjezdzalem 3.30 przyjezdzalem na 6 do pracy o 10 bylem w domu w grudniu 2015 zglosilem telefonicznie do erfurtu do sz.p anji lenzer ze jade do kliniki w damschtadt bo mnie boli glowa po wypadku w odpowiedzi uslyszalem ze jak pojade to otrzymam zwolnienie w trybie natychmiastowym bo musze byc w poniedzialek z powrotem w luftung wartung w grunberg w pracy lub sam mam wyslac swoje wypowiedzenie umowy o prace bo jak nie to nie otrzymam swoich zarobionych pieniazkow zdziwilo mnie to bardzo pomyslalem sobie na jakiej umowie pracuje na bylem wtedy na czasie nieokreslonym w piatek klinika mnie przyjela wsobote wyslalem wszystkie swoje zaswiadczenia do biura w erfurcie droga elektroniczna ,faxem z potwierdzeniem odbioru. plus list polecony kwitek ze zwolnienia do aok thuringen .niestety w poniedzialek juz otrzymalem kundigung i zrezygnowalem wyjazdow dla tej oszukanczej firmy .pamietajcie ze liczy sie data stempla pocztowego otzrymania listu poleconego a nie data wpisu od kiedy sie go otrzymalo,, a otrzymalem zwolnienie bez podania przyczyny i najlepsze bedac juz na zwolnieniu chorobowym!!nie polecam tej firmy ideale jobs gmbh. dzieki anji lenzer ktora mnie zwolnila bez podania przyczyny teraz pracuje w firmie i.n.t.e.c dzieki niej ktorej mozna zaufac ,systematycznie prowadzi zjazdy do polski pomoc kordynatora ladne pieniazki do zarobienia i zadowolenie z pracy .A najlepszym Kierownikiem jest sz.p(usunięte przez administratora) ktory duzo mi pomogł i nigdy nie zapomne co on dla mnie zrobił... z powazaniem (usunięte przez administratora) Człuchów

pawel r

nie wierze pan miroslaw sluchocki z intec personal mozna zaufac duzo mi pomogl znam z ideala jobs pozdrawiam

Zostaw opinię o Intec Personal - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Intec Personal