Szczerze nie polecam . Brak możliwości umowy zlecenie ( śmieszne tłumaczenie że człowiek chodzi często na przerwy gdzie grupa (usunięte przez administratora)chodzi co chwilę na przerwę) brak szacunku do dobrych pracowników najlepsi są koło 20 którzy się rządzą stosują (usunięte przez administratora) a szef nic nie robi z tym .. generalnie samowolka szef nie panuje
Chodziło o brak Możliwości umowy o pracę . Dostaja ją głównie (usunięte przez administratora) czy osoby które stosują (usunięte przez administratora) Nie miałam sprzedaży jednak i tak woleli osoby którym nie chce się pracować , chodzą co chwilę na fajka i jak nie chce im się iść do klienta to jest foch że ja nie mogłam . Na początku było fajnie jednak później zaczęło się robić nieciekawie i zaczął przejawiać się (usunięte przez administratora)
Hej. Jak to jest z tym doświadczeniem wśród telefonicznych doradców. Czy faktycznie tak jak było teraz w ogłoszeniu minimum 3 lata musi być i bez tego nie przejdę dalej? zastanawiam się czy jest to jakoś do przeskoczenia, bo pracy potrzebuje, dwa lata mam nabite ale jak widać trochę mi brakuje
Czemu firma działa bez szalu? To ile tu zarabiacie? Jak spędziliście święta? Czy była wigilia pracownicza albo jakieś paczki? Atmosfera mnie interesuje, do jakiego stopnia zespół jest teraz zgrany?
Zależy od zespołu młodsi od obsługi klienta są ok jeśli się podlizujesz i ich wyręczasz ;) a jak nie to nie zawsze Gdybym miał wtedy umowę o pracę to zgłosiłbym (usunięte przez administratora) ale chyba szef specjalnie nie daje bo wie co się dzieje no i oszczędza na wakacje
Hejka. A jaka teraz atmosfera, w porównaniu do tego co piszecie, występuje w IT? interesuje mnie wstępnie oferta dla Administratora sieci i systemów IT, właśnie go poszukują, tylko nie wiem na jaką stawkę. Możecie w pierwszej kolejności podać mi podstawę?
Szczerze nie polecam . Brak możliwości umowy zlecenie ( śmieszne tłumaczenie że człowiek chodzi często na przerwy gdzie grupa (usunięte przez administratora)chodzi co chwilę na przerwę) brak szacunku do dobrych pracowników najlepsi są koło 20 którzy się rządzą stosują (usunięte przez administratora) a szef nic nie robi z tym .. generalnie samowolka szef nie panuje
A jaka jest dalsza część tego wyjaśnienia, że nie można na zlecenie, bo się dzieje na przerwę? Tu i tak wyrabiasz swój wynik czy jednak po prostu godzinówka mimo wszystko się wlicza? Zazwyczaj widuje system z normami, tu ich nie ma?
Chodziło o brak Możliwości umowy o pracę . Dostaja ją głównie (usunięte przez administratora) czy osoby które stosują (usunięte przez administratora) Nie miałam sprzedaży jednak i tak woleli osoby którym nie chce się pracować , chodzą co chwilę na fajka i jak nie chce im się iść do klienta to jest foch że ja nie mogłam . Na początku było fajnie jednak później zaczęło się robić nieciekawie i zaczął przejawiać się (usunięte przez administratora)
Poprosiłęm o przeniesienie rozmowy rekrutacyjnej na inny termin i cisza... Brak zainteresowania ze strony pracodawcy. Niestety bardzo nieprofesjonalne zachowanie.
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ktoś pisał o nieograniczonych godzinach na trybie zdalnym czy do dziś jeszcze jakieś nowinki weszły, o których nikt na forum nie pisał? Nie widzę opinii od dłuższego czasu, wiec się zastanawiam. Firma aktywnie działa?
Firma oferuje przyzwoite wynagrodzenie i dobre warunki pracy. Nie wiem, skąd opinia o dwóch dniach pracy na home office w miesiącu, ponieważ większość pracowników właściwie pracuje w regularnym modelu hybrydowym i nie stanowi żadnego problemu, żeby w taki sposób umówić się z przełożonym. Rzadko też ktokolwiek zostaje w pracy po godzinach. Można wybrać, czy pracuje się w g. 8-16 czy 9-17, to zależy od decyzji samego pracownika. Zespół obsługujący klientów jest zaangażowany i świetnie przeszkolony, więc sądzę, że także od tej strony firma jest postrzegana pozytywnie.
@Kof chyba mówisz o innej firmie. Dwa dni pracy zdalne w miesiącu, bo prezes nie ma za zaufania nawet do pracowników, którzy pracują w EuroCert od kilku lat.
Chyba Ty mówisz o innej firmie, bo ja właśnie odpisuję Ci z home office, na którym jestem w każdym TYGODNIU przez dwa dni.
Oczywiście, że nie tylko ja. Szefostwo jest elastyczne nawet w przypadku nagłym, kiedy np zachoruje Ci dziecko, ale chcesz pracować zamiast iść na zwolnienie i pracujesz zdalnie. Nie słyszałam o tym, żeby którykolwiek szef działu odmówił pracy zdalnej w takim momencie. Nie mam pojęcia, skąd tyle negatywnych emocji. To naprawdę chyba najporzadniej traktująca pracownika firma, w jakiej byłam zatrudniona.
A to teraz ciekawe, że taka rozbieżność się pojawiła. :/ No Twój wariant jakoś bardziej by mi się podobał tak szczere. A nie było tu w przeszłości jakiś dość niewygodnych sytuacji, dla niektórych z pracowników, które mogłyby właśnie dać taki efekt w postaci tych negatywnych odczuć?
@Barbara - nie podczas mojej pracy w tej firmie. Niemniej wiem, że jeszcze przed moim przyjściem odeszła osoba, z którą z jakichś względów nie przedłużono współpracy (czy wręcz zwolniono - nie jestem aż tak bardzo na bieżąco) i trafiłam (z bardzo dużym prawdopodobienstwem) na jej negatywne komentarze tutaj i nie tylko tutaj. To niestety się często zdarza, że rozżalony ex pracownik próbuje zaszkodzić byłemu pracodawcy i mam wrażenie, że mamy do czyienia właśnie z taką sytuacją.
Dasz znać ile konkretnie wynosi wynagrodzenie? Jest jakiś system premiowy? Jeśli tak to jak on wygląda?
@Edyta - nie mam wglądu w wynagrodzenia Działu Sprzedaży, a - jak w każdej firmie - wszystko zależy od doświadczenia w tym obszarze, dodatkowo w danej branży. System premiowy natomiast działa jak najbardzej.
No i co Kof? Teraz już nie musisz kłamać z pracą zdalną, bo masz dowolną ilość bezpłatnych dni zdalnych.
W ramach zaproszenia na drugi etap rekrutacji na stanowisko handlowe zostałem poproszony o przygotowanie listy 50 (!) potencjalnych klientów i wskazanie osób kontaktowych lub stanowisk, z którymi chciałbym rozmawiać. Podczas pierwszej rozmowy standardowo omawianie CV, rozmowa o doświadczeniu, wcześniejszej sprzedaży i specyfice obsługiwanych klientów, więc bez problemu można było ocenić, czy kandydat potrafi dowozić tematy. Jak dla mnie zwykłe (usunięte przez administratora) i sposób na darmowe wygenerowanie leadów (liczba kandydatów x 50 klientów = całkiem pokaźna baza). Co innego przykłady i pomysły na sprzedaż do konkretnych branż, a co innego wykorzystywanie zainteresowanych podjęciem pracy do wykonania czyjejś roboty. Czy to w firmie powszechna praktyka, czy kogoś poniosła fantazja? Skoro na etapie rekrutacji wychodzą takie kwiatki, to co byłoby dalej? Wolałem nie sprawdzać, dlatego zrezygnowałem z dalszej rekrutacji, ale niech każdy oceni sam. Pewnie sporo osób się na to złapie, a firma zgarnie gotowce za darmo, które ktoś otrzyma potem do obrobienia
Jestem pracownikiem, ale firmy partnerskiej. Od paru dni Eurocert ma problemy z komunikacją. Cóż, mamy inne źródła dochodów, więc możemy im podziękować za współpracę. Firma partnerska to nie ściereczka do podłogi
Eurocert zmienia oprogramowanie do wydawania podpisów, dotychczasowa aplikacja ma przestać działać, ma być uruchomiony specjalny dedykowany portal. 17 marca dostaliśmy maila, że będzie webinar w tej sprawie, z dokładnym szkoleniem. 31 marca w godzinach wieczornych dostałam maila, że webinar się odbył [linka do niego nie dostałam], nagranie i potrzebne materiały są dostępne tu i tu na platformie dla partnerów. Oczywiście trzeba się zarejestrować na tym nowym portalu - rejestruję się i co? Mam panel klienta, nie partnera/weryfikatora, a towarzystwo w Eurocert nabiera wody w usta i zaczyna mnie traktować nie jako weryfikatora, tylko jakąś durną panienkę, która sobie coś wymyśliła. Zero odpowiedzi na pytania, tylko wysyłanie materiałów po raz kolejny - znaczy rozmawiam z botem, ze ścianą, czy z debilami, którzy nie rozumieją słowa pisanego. Przed chwilą wysłałam im, że moja umowa jako weryfikatora zostaje zerwana w trybie natychmiastowym. Wersję papierową i wypowiedzenie umowy przez naszą firmę dostaną pocztą. Do widzenia bando pajaców.
Co.XD Ale oni byli świadomi komu to robią czy teraz po wysłaniu zerwania umowy się skumali? Bo to właściwie tak wygląda jakby nie wiedzieli z kim mają do czynienia. Czyli do teraz przyjęli z pokorą to zerwanie i temat poszedł pod dywan czy jeszcze jakoś się dogadywaliście jednak?
Właśnie dziś odkryłam, że mimo przyjęcia do wiadomości, że rozwiązujemy umowę, ja mam dostęp do możliwości wystawiania certyfikatów. Może włączyli jak dostali pismo? (usunięte przez administratora)do kwadratu, bo dalej wygląda, jakby nie kumali o co chodzi - jakby istniała jakaś "alternatywna" wersja mojej osoby. W każdym razie wychodzi, że mało poważna firma.
Usunęli mi w końcu możliwość wystawiania certyfikatów, mam tylko panel klienta. Tylko trzeba było napisać kolejnego mało przyjemnego maila. Ci ludzie najwyraźniej kumają tylko argument siły - pała przez łepetynę, rozumienie słowa pisanego nie jest ich mocną stroną. Cóż, po dotychczasowych doświadczeniach, jakoś nawet nie mam ochoty kupowania u nich podpisu...
Ale skoro po jednym dniu się tak stało to oni może mieli problemy z panelem po prostu pod kątem informatycznym? No bo na to mi to wygląda innego wyjaśnienia raczej nie widzę. W sumie minął miesiąc i pewnie już po wszystkim, ale w razie czego jeszcze dopytam z ciekawości, jak tam sytuacja w Twoim przypadku się zakończyła? ;)
Eurocert ma jeden punkt sprzedaży mniej na mapie Polski. :) Dlatego mogę napisać - jak chcesz pracować dla Eurocert jako firma partnerska dwa razy się zastanów. Nie oceniam jak traktują pracowników na umowie, oceniam jak traktują sprzedaż poprzez firmy partnerskiej - wyjątkowo negatywnie. Szkoda, że w ocenie nie można dać punktów ujemnych, po tym jak zostałam potraktowana.
Firma partnerska odpowiada za swoich pracowników sama. EuroCert nie stanowi wobec niej pracodawcy, zatem GoWork to nie jest miejsce na takie opinie.
To prawda, ale czy przypadkiem sama w sobie opinia nie pokazuje ogólnego stosunku firmy co do swojego otoczenia? Bo to też chyba może być istotne z perspektywy pracownika, żeby ten wiedział ewentualnie co firma robi i jakie są tego skutki?
Sorry ale opowiadasz głupoty. Eurocert kontaktuje się również z pracownikami firmy partnerskiej, bo to nie firma partnerska wystawia certyfikat wg zlecenia Eurocert tylko konkretny pracownik. A z tym jak się przekonałam, jest różnie. Jak się traktuje pracownika firmy partnerskiej jak jakąś przygłupawą panienkę, która sobie coś wymyśliła, to się ma jeden punkt sprzedaży mniej. Najwyraźniej cię razi, że ktoś może mieć złe doświadczenia z firmą, którą wychwalasz pod niebiosa. Płacą za to?
Do kolesia najwyraźniej nie dociera, że jest jeszcze sieć sprzedaży poprzez punkty partnerskie. Jak będą źle traktować pracowników tych punktów, to za chwilę zostanie im tylko centrala w Warszawie i "Kof" będzie zasuwał na okrągły zegar, piejąc z zachwytu jaka to świetna firma :))
Pracownik firmy partnerskiej tak samo ma dostęp do oprogramowania Eurocert do wystawiania podpisów i wysyła certyfikat do zatwierdzenia do Centrali. Więc o czym koleś piszesz? Przeczytaj o czym napisałam na początku, dopiero potem zabieraj głos. Dla mnie żałosne jest zachęcanie firm do współpracy przy sprzedaży, a potem traktowanie ich "per noga". Bez odbioru, bo szkoda mi klawiatury na pogawędki z botem.
Przeczytaj sobie nagłówek. Na gowork mogą się również wypowiadać klienci. Zatkało kakao, płatny trolu?
Coś ktoś napisze mi o samochodach służbowych? Norma w 2015 roku, w 2022 chyba mogła się tylko rozwinąć tj, pójść w stronę wyższej klasy ;) Jest możliwość prywatnego użytku?
Od wielu lat nic się w tym temacie nie zmieniło. Samochód służbowy ma prezes i jego prawa (właściwie lewa) ręka (usunięte przez administratora) Managerowie nie mogli się doprosić samochodów i finalnie odeszli z pracy.
No ale jednak samochód to spory wydatek chyba, ilu tych managerów w sumie było, bo ciekawa jestem ile aut musieliby kolejnych ogarnąć? I tylko z powodu samochodu odeszli?
@Barbara jak pracowałem w EuroCert było dwóch managerów - od sieci partnerskiej i od sprzedaży/administracji. Ten pierwszy rozbudował sieć w 2 lata do 300 firm, które sprzedawały usługi - a samochodu i tak się nie doczekał. Drugi używał go tylko do jazdy do domu, bo spotkań handlowych nie robił. Handlowcy nie mieli samochodów do spotkań z klientami. Podejrzewam, że odejścia pracowników wynikają z niskiego wynagrodzenia (pracownicy z obsługi) i totalnego chaosu w zarządzaniu jakimkolwiek projektem (managerowie). W efekcie firma nie jest w stanie czegokolwiek zrobić dobrze co wywołuje niezadowolenie klientów.
Model home office lub hybrydowy jest w firmie praktykowany?
Rozmowa w najlepszej atmosferze jakiej kiedykolwiek byłem. Ale czy atmosfera jest taka w całej firmie?? Niby gonitwy sprzedażowej nie ma ale czy to tylko puste słowa?? Jak wygląda to z perspektywy aktualnych pracowników?? Aktualnie miałem tylko rozmowę telefoniczną z Panią. Czeka mnie spotkanie z Prezesem w przyszłym tygodniu.
Po rozmowie rekrutacyjnej w siedzibie firmy, która przebiegła bardzo płynnie i w pozytywnej atmosferze, oraz ustaleniu wstępnych warunków współpracy dostałem informację że decyzje dostanę nawet tego samego dnia, a najpóźniej do końca przyszłego tygodnia(rozmowa odbywała się w piątek). Na tym kontakt się zakończył, nie usłyszałem żadnej decyzji i nikt się ze mną po rozmowie nie skontaktował, co okazuje duży brak szacunku do czyjegoś czasu.
Trzeba ciężko pracować, ale firma rozwojowa i dobrze płacą oraz są samochody służbowe.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, stanowisko Auditor Wiodący. Mam niezbędne szkolenia, ale może uda mi się dowiedzieć czegoś więcej - czego mogę się spodziewać? Jak wygląda praca w tej firmie? Warto?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Certyfikacji EuroCert?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Certyfikacji EuroCert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Certyfikacji EuroCert?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Certyfikacji EuroCert?
Kandydaci do pracy w Centrum Certyfikacji EuroCert napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.