Szukają spedytora i asystenta. Chciałabym aplikować na asystę. Z waszego doświadczenia. Można z czasem awansować na spedytora? Jak przebiega rozmowa kwalifikacyjna?Stresuje się xD Jest test ze znajomosci języka czy rozmowa w danym języku?
Jak się pracuje z ludźmi z Impeks Sp. z o.o.?
Ile jest zmian w Impeks Sp. z o.o.?
Widzę, że w firmie podobno są nowe auta, chociaż zbytnio nie zadowala to aż tak wszystkich, bo jak widać mają tu też inne problemy. Ciekawa jestem jednak w ile samochodów zainwestowali i jakiej marki, faktycznie lepiej się w nich pracuje? I co zrobili ze starymi? Wie ktoś?
Dzień dobry. Przygody życiowe wymusiły zmianę miejsca pracy, dlatego sprawdzam opinie pracowników. Wydaje mi się, że odszukam informacje jak się pracuje w firmach z Góry. Pomóżcie mi i opiszcie jak pracuje się w firmie Impeks? Czy warunki pracy są dobre? Czy jest kantyna z tanimi obiadami? A może firma załatwia posiłki z dofinansowaniem pracodawcy? Nie mam dzieci więc nie gotuje w domu. Pozdrawiam Marcin
Nie chwalcie dnia przed zachodem słońca.Fakt ze są nowe auta wypłacalność na czas. Ale dużo zmieniło się po odejściu byłej kierowniczki. Jest spokojnie i lepiej się wspulpracuje ze Spedycją. Ale zastraszanie pracowników i obciążanie kierowców za byle ryskę na aucie to nie jest zbyt mądre. Macie od tego ubezpieczenie. Duzo można by było pisać ale szkoda nerwów.
A Ty dieduszka nie przesadzaj. Mnie też się po uszach dostało ale nadal pracuje. Nie ma co narzekać. Jak coś spiepszyles to trzeba ponieś konsekwencje i nie narzekać. Jak komuś nie pasuje to zmienić pracę a nie pisac głupot.
Cieszy mnie informacja o wypłacalności Impeksu oraz nowych benefitach ( w postaci samochodów) dla pracowników. Napisałabyś @Dieduszka, w jaki jeszcze sposób motywowani są pracownicy firmy?
Hej @Szofer, każdy z Nas ma inną odporność na stres, a "obrywanie po uszach" może mieć różne formy. Jeżeli szefostwo Impeks odnosi się do pracowników w sposób niegrzeczny, wulgarny- każdy ma prawo zgłosić sprawę do odpowiednich instancji. Czy możesz opowiedzieć mi o przełożonych z którymi pracowałabym bezpośrednio jako Spedytor - jakie jest ich podejście do pracy?
Skąd ta pewność? Myślisz, że by się podszywał i inaczej podpisywał? Czasami zdarzają się dobre opinie ...
1. Prace w systemie 2/1 - 3 kierowców w grupie na 2 auta. Gdy 2 jeździ - 1 ma tydzień wolnego. Rozpoczynasz id otrzymania zlecenia (przeważnie czwartek ) i ruszasz załadowanym autem z bazy z firmy ( ale zdarza się też, że auto czeka w De i jesteś dowożony ok 3h do auta). Wyjazdy w piątek ok 22 lub sobotę rano. Po trasie twoim obowiązkiem jest w piątek załadować auto wg. nowego zlecenia dla następnego kolegi , zatankować , umyć i wyczyścić kabinę tak by kolejny kierowca mógł wyjechać w aucie jak człowiek a nie chlewie. Tankowanie auta w porozumieniu ze spedycja. Ładunki bardzo różnorodne stąd praca bywa wymagająca : elementy ogrodowe , papier, stal, pręty zbrojeniowe, plastik , melamina , art. chemiczne , piwo, soki , makulatura , śmieci , tarcica oraz ładunki niebezpieczne ADR. 2. Zarobki : wbrew pozorom są bardzo proste i klarowne warunki zatrudnienia - wystarczy użyć głowy. Podstawa pensji wpływa 10 dnia miesiąca / delegacje 25 dnia miesiąca. Na wysokość delegacji składają się 2 elementy : dieta dzienna 30e + stawka za przejechany km która jest większa jeśli spalanie auta nie przekracza 28l/100km.(0,06 - 0,07e). Przy 5 tys km daje to 50euro więcej. Praca jest tak układana żeby kierowca nie był stratny na wyjeździe i jeśli nie ma komplikacji które są niezależne od żadnej ze stron jak wypadku drogowe, awaria czy stau to spokojnie można zrobić od 5-6 tys. km. stąd za 1 delegacje można zarobić ok 3200-3500 zł. Wypłata przy pracy w systemie jest różna ponieważ delegacje są rozliczane za miesiąc który się zakończył i tak w 1 miesiacu będzie rozliczona 1 delegacja a w kolejnym 2 , stąd całość pensji w 1 miesiącu oscyluje w granicach ok. 5.7-5.8 tys zł a w kolejnym 8.9-9.0 tys. zl . Pisze "oscyluje" bo są różni kierowcy i różnie pracują , jedni radzą sobie lepiej za zachodzie a inni słabiej . Tak czy inaczej w 2 miesiące spokojnie można zarobić 15 tys co daje średnia miesięczna 7.5 tys lub więcej . I takie pieniądze wpływają na konto nie ma żadnego mataczenia. Naprawdę jesli komus zależy głównie na pensji a nie chce pracować u Niemca - to tu można więcej zarobić niż przy stałej diecie np 50 euro / dzień . 3. Warunki zatrudnienia : od firmy dostajesz wszystko co potrzeba do pracy : odzież robocza , polary , softschelle, koszulki , kamizelki , rękawice itd. Do auta dostajesz kosmetyki do pielęgnacji. Nie robisz za mechanika , ale jeśli w przypadku drobnej awarii wolisz stać jak p... czekając na pomoc zamiast zmienić koło , wymienić żarówkę czy podwiązać przewód w naczepie by rozblokowac hamulce to jesteś i Ty i firma stratni bo nie jedziesz a stoisz. W firmie nie jesteś numerkiem , z każdym możesz się dogadać i kazdy Cię zna . W piątek przy zjazdach chłopaki na warsztacie trochę gonią z myciem itd , co jest zrozumiałe jak zjeżdża tyle aut , każdy w końcu chce iść po pracy do domu ... Firma oferuje ubezpieczenie grupowe z wysoką polisa w atrakcyjnej cenie potrącane z pensji , a dodatkowo assistance w przypadku leczenia za granicą które płacą sama. Kierowcy mogą zaopatrzyć się przed wyjazdem w trasę w kartusze gazowe w hurtowej cenie - bierzesz ile potrzebujesz , potrącenie przy wypłacie . Język nie jest wymagany ale angielski czy niemiecki bardzo pomaga i ułatwia pracę na zachodzie. 4. Odpowiedzialność : niestety ze względu na auta nowe jest odpowiedzialność materialna za uszkodzenia . Jeśli uszkodzenie jest z Twojej winy zapewne dostaniesz obciążenie i w zależności co urwałeś czy połamałes może to zaboleć finansowo .. Flota nowa Man TGX i DAF - regularna wymiana co 3 lata , niektóre auta na gaz CNG co komplikuje pracę w De ze względu na częste tankowanie. Mandaty zagraniczne z fotoradarów które przyjdą na firmę oczywiście płaci kierowca ....przy obecnych systemach bardzo łatwo ustalić kto kierował autem w danym dniu. Firma jest w pełni wypłacalna , ale ze względu na współpracę ze Stelmet jest to praca wymagająca. Jeśli lubisz oprócz jazdy trochę ruchu na naczepie , zabawy na pasach itd. to będziesz robił swoje i będziesz zadowolony. Jeśli liczysz na stały grafik, wożenie szmat ładowanych od tyłu i codzienną pauzę od 15 to długo nie popracujesz bo zwyczajnie będzie ci tu "za ciężko" . Wyjazdy bywają lżejsze i cięższe , czasem bywa nerwowo , ale każdy wyjazd w końcu się kończy i zaczyna wolne . Minusy to napewno wyjazdy stelmetu z wieloma pkt rozładunku - dużo latania, mało km, jednakże firma rekompensuje to dodatkiem od 2 pkt jeśli taka sytuacja wystąpi. Przy systemie jedyna możliwość w roku na urlop dłuższy niż tydzień to taka że każdy kierowca z grupy musi pojechać 3 tygodnie - jak się kierowcy w grupie nie dogadają to lipa i nie będzie all inclusive gdzieś w ciepłym kraju ... Jak komuś jest tu za ciężko lub dostaje za mało to zawsze może iść do Niemca - to jest wolny kraj nikt nikogo nie trzyma na siłę przecież ... Ja póki co zostaje i liczę na dalszą współpracę
Wpis pracodawcy Marka J. 2.500 km w tygodniu +dieta wychodzi około 40 euro dziennie. Na weekend stoisz za 30 euro dzień i tyle.
@Kiero bzdury piszesz Panie ... Jestem kierowcą a nie szefem a 2500 km dzielone przez 7 dni daje nie 40 a 55 euro przy spalaniu Eco. A wielu z nas potrafi wyjeździć dużo więcej ... Jest wiele aspektów dla których praca w tej czy innej firmie będzie lepsza czy gorsza ...nie tylko pieniądze się liczą . A szofer który nie wie co ze sobą zrobić w weekend na parkingu ... OmG
Працюю більше 4 років. Гарні умови праці, а головне: добре відношення, допомога, чіткий графік роботи, вчасно отримую кошти за свою працю. Супер!!!!
Hej @Oleh, po przetłumaczeniu Twojej wypowiedzi zrozumiałam jedynie, że jesteś zadowolony z pracy w Impeks. Czy mówisz po polsku? Chciałabym poznać szczegóły Twojej czteroletniej kariery w firmie- czy Twoim zdaniem Impeks rozwinął się na przełomie tych lat?
Z jakimi odpowiedzialnościami będę musiała się zetknąć na stanowisku Spedytora w Impeksie? ( https://www.impeks.com.pl/pl/oferty-pracy.html) Byłabym wdzięczna za aktualne informację, biorąc pod uwagę, jak wiele zmieniło się we wszystkich firmach od początku pandemii.
Dobra firma pracuje tu 4 ljat
Я не можу писати на польскій мові але працюю тут 4 роки добра фірма нормальна праця добре ставлення все супер
J(usunięte przez administratora) Tabor, muszę przyznać fajny. Rodzinna firma, tak zgadza się, ale już nie prorodzinna. Zjazdy po dwóch tygodniach na tydzień, może czasami się uda.(usunięte przez administratora)
Firma z długim stażem stabilna rynkowo, w pełni terminowo wypłacalna - w przypadku kierowców przelewy co dwa tygodnie na zmianę podstawa/dieta. Wynagrodzenie kierowców jak na polskie realia tej branży dobre, nie odbiega od poziomu wypłat w zachodniej części Polski. Można zarobić fajne pieniążki za wysoką efektywność ale to trochę loteria, gdyż jak wiadomo na to składa się wiele czynników często niezależnych od kierowcy. Na początku trzeba chwilę popracować na innych umowach, aby dojść do tej na czas nieokreślony - może to być dla niektórych uciążliwe, bo ma wpływ na rozwój prywatnych planów, zdolności kredytowe itp. Świeży tabor głównie MAN + Krone (ciągnik + naczepa lub tandem), wymieniany na bieżąco (max 3 lata) w optymalnej ilości 20+, wszyscy pracownicy rozpoznawani z twarzy i nazwiska - nikt nie jest zaszeregowanym numerkiem :) Wozy przypisane do kierowców. Zaawansowane systemy telemetryczne pozwalają rozwiązywać kłopotliwe kwestie jak spalanie auta czy odpowiedzialność za komplikacje w trakcie realizacji przewozu (wina po stronie spedycji, kierowcy czy sytuacji niezależnych itp.) Serwis gwarancyjny wozów na terenie całej Europy, kierowca nie robi za mechanika, aczkolwiek wypadało by wiedzieć co jest co i w razie czego poradzić sobie samodzielnie z takimi podstawowymi sprawami jak kontrola ciśnienia w oponach, wymiana koła, żarówki czy bezpieczników. We własnym zakresie wypada oczywiście dbać o powierzone auto. Szkody spowodowane z winy kierowcy kończą się notami obciążeniowymi i czasami potrafi to zaboleć :) Nie ma problemu z pozyskaniem czegokolwiek potrzebnego do pracy: środki czystości do utrzymania wozu, odzież robocza, wyposażenie naczepy itp. Można nawet skorzystać z firmowego auta w celu zrobienia zakupów w trasę lub załatwienia sprawy na mieście. System pracy kierowcy elastyczny, do uzgodnienia indywidualnie z pracownikiem, mając na uwadze prywatną sytuację (daleki dojazd, częsty pobyt w domu np. rodzina, narodziny potomstwa itd.) - W opcji system ciągły, 4/1, 3/1, 2/1, 1/weekend (trasy zagranica lub kraj), kółka międzyzakładowe i codziennie w domu. Także każdy znajdzie cos dla siebie, oczywiście jeżeli jest wolny wakat :) Praca dla osób różnej płci, rasy, narodowości itd wszyscy są mile widziani ;) Zakres obowiązków kierowcy klarowny, praca w pełnym zakresie wynikających z przepisów - tutaj nikt sie nie nudzi ;) Trasowania we własnym zakresie, oczywiście można się spytać spedycji w razie wątpliwości. Jazda za dnia i w nocy, zdarzają się przewozy ADR, linie kurierskie, wyroby hutnicze, artykuły spożywcze i makulatura - typowe przerzuty. Wyjazd z Polski z wyrobami z drewna lub pelletem (od 1 do kilku zrzutek, każda opłacana), czasami zdarzy się jakiś nowy fracht. Główne kierunki to Niemcy, Benelux i północna Francja. Sporadyczne wyjazdy do Czech lub Austrii. Dużo regularnych relacji, z czasem można się obyć z wykonywaną pracą co pozytywnie wpływa na poprawę własnej efektywności. Znajomość języków obcych się przydaje, ten minimalny niemiecki czy angielski zdecydowanie ułatwia pracę. Jest to rodzinny interes, podejście pracodawcy poprawne. Firma z kompletnym personelem na każdym szczeblu - kierownictwo, księgowość, kadry, spedycja, warsztat no i oczywiście kierowcy :) Organizowane są różne szkolenia mające na celu podniesienie kwalifikacji czy to kierowców czy pracowników w biurze, na koszt pracownika ale często za atrakcyjne pieniądze nieosiągalne w zewnętrznej ofercie. Jeżeli chodzi o minusy to wszystko zależy od indywidualnego podejścia każdego z Nas - jednym coś się może nie podobać, a drugim wręcz przeciwnie. Wszystkie sporne kwestie można bezpośrednio konfrontować z kierownictwem, nie ma żadnej "spychologi" i nic nie jest zamiatane pod dywan, po prostu trzeba mieć trochę odwagi żeby powiedzieć co jest nie tak. Korespondencja między kierowcami, a spedycją jest zawsze rejestrowana za pomocą odpowiedniej platformy komunikacyjnej, więc nie ma mowy o jakiś niejasnościach, przerzucaniu odpowiedzialności za błędy, naginaniu faktów itp. Ogólnie jak ktoś wie co ma robić, jak się kręcić i potrafi dostrzegać plusy, a nie tylko narzekać i rozczeniowo podchodzić do rzeczywistości to sobie poradzi i uzna tą firmę za dobry stabilny wybór, szczególnie w takich niepewnych czasach jak grasująca epidemia. Pozdrawiam!
Sprzęt nowy, kasa na czas. Czego chcieć więcej? Jeśli dalej tak będzie, dociągnę do emerytury ????
Napiszesz coś o warunkach zatrudnienia?
Odradzam wszystkim rasowy (usunięte przez administratora) próbujący dorobic sie na kierowcach.
Bardzo dobra firma lecz wymagająca. Nie każdemu chce się pracować i stąd najwięcej problemów.
Ta firma to jakiś koszmar odradzam. Płacą marne grosze 24euro diety i 0.06e z kilometra i śmieszna podstawa 2450....podstawe wypłacają terminowo ale diety płacą jak chce... Raz 25 a raz później....
@były Z pewnością bardzo dobry pracodawca ,ale nie każdego pracownika bo nie każdy chce dobrze pracować!
Bardzo dobry pracodawca więc nie dziwi mnie, że tak rzadko zamieszczacie tu opinie!
Jak każda firma obiecują ale jest wypłacalna.Zeby wystawić opinię trzeba troszkę popracować.A większość opinii wystawiają osoby które nie pracują w tej firmie tylko słyszeli.Jedyną rzeczą co mi się nie podoba to że powinni płacić za rozladunki.Nie raz jest 6 .7 albo 8 rozladonkow.A tak ogólnie nie ma zle.Pozdrawiam tych palantów co tylko potrafią krytykować
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Impeks Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Impeks Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Impeks Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 5 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!