Zastępca kierownika oddziału

Łódź
Oferta opublikowana05.02.2024
Oferta wygasa05.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału do spraw
w Biurze Kadr, Płac i Budżetu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zastępowanie Kierownika Oddziału w kierowaniu i koordynowaniu pracy w Oddziale, nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez pracowników oddziału
  • nadzór nad opracowywaniem materiałów planistycznych w układzie tradycyjnym i zadaniowym na poziomie dysponenta III stopnia oraz nad planowaniem i opracowywaniem projektów planów finansowych w zakresie nadzorowanym przez Oddział w szczegółowości podziałek klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym
  • nadzorowanie pracy związanej z prowadzeniem ewidencji księgowej w zakresie wydatków budżetowych i pozabudżetowych oraz sporządzaniem jednostkowych sprawozdań budżetowych, statystycznych oraz finansowych państwowej jednostki budżetowej w zakresie wydatków budżetowych i pozabudżetowych, w tym informacji z wykonania budżetu w układzie zadaniowym
  • dokonywanie wstępnej kontroli przedkładanych dokumentów dotyczących operacji finansowych
  • realizacja wydatków budżetowych określonych w planach finansowych poszczególnych wydziałów merytorycznych oraz zadań pozabudżetowych
  • nadzór nad rytmicznością wykonania planu wydatków budżetowych
  • przygotowywanie wystąpień lub materiałów do wystąpień do ministerstwa właściwego w sprawach dot. między innymi przydzielenia dodatkowych środków finansowych z rezerw celowych lub rezerwy ogólnej budżetu państwa w zakresie nadzorowanych zadań, mających na celu zabezpieczenie prawidłowej ich realizacji.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego praca/staż w obszarze finansowo-księgowym
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów określających zasady opracowywania budżetu państwa. Znajomość obsługi programów komputerowych finansowo – księgowych, Informatycznym Systemu Obsługi Budżetu Państwa, systemów bankowości elektronicznej
  • umiejętność analizowania, oceniania i wnioskowania, zdolność argumentowania i przekonywania do swojego zdania. Umiejętność dobrej organizacji pracy zespołu. Odporność na czynniki stresogenne, komunikatywność, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone do realizacji zadania.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • przeszkolenie w zakresie przepisów dotyczących ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,  kurs księgowości lub kurs księgowości budżetowej.
  • umiejętność motywowania pracowników do efektywnego wykonywania zadań oraz zdolność przekazywania wiedzy

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-02-15
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Punkt Obsługi Klienta bud. C
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
    z dopiskiem Oferta pracy nr 133269

Warunki pracy

czynniki uciążliwe: zagrożenie korupcją


Kontakty zewnętrzne: kilka razy w roku: kontakty telefoniczne z wierzycielami z tytułu realizowanych wyroków


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 6 100-6 500 zł plus dodatek stażowy


Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2022 r., poz.1691 ze zm.).


Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.


W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.


Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52


„W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie