Starszy Specjalista ds. BHP

Ślęza
Oferta opublikowana14.05.2024
Oferta wygasa08.08.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie zgodności działań z wymogami prawnymi w zakresie BHP
  • Tworzenie dokumentacji BHP, w tym regulaminów, instrukcji oraz przygotowywanie sprawozdań i analiz zgodnie z obowiązującymi przepisami i potrzebami Organizacji
  • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań/usprawnień związanych z poprawą bezpieczeństwa i higieny pracy oraz propagowaniem kultury bezpieczeństwa wśród pracowników
  • Przeprowadzenie oceny i aktualizacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
  • Przeprowadzanie wewnętrznych audytów BHP w siedzibie, a także placówkach Audiofon na terenie całej Polski oraz koordynacja działań naprawczych wynikających z przeprowadzonych kontroli BHP
  • Bieżące informowanie osób kierujących pracownikami o stwierdzanych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych, nadzorowanie przeprowadzania szkoleń okresowych dla pracowników oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej
  • Sporządzanie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy oraz definiowanie wniosków i zaleceń profilaktycznych adekwatnych do ustalonych przyczyn wypadków
  • Opracowywanie rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • Udział w działaniach związanych z otwarciem nowych placówek

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora / Specjalisty ds. BHP - min 3 lata pracy w firmie zatrudniającej powyżej 600 osób
  • Praktyczna znajomość wymagań Kodeksu Pracy i przepisów wykonawczych oraz przepisów BHP i ppoż
  • Dobra znajomość pakietu MS Office z naciskiem na MS Excel
  • Czynne prawo jazdy kat. B. oraz gotowość do częstych podróży służbowych
  • Aktualne szkolenia dla służby BHP
  • Samodzielność w działaniu, sumienność
  • Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Uprawnienia inspektora ds. ppoż.

To oferujemy

  • bezpieczeństwo i stabilizację zatrudnienia (umowa o pracę, praca w rodzinnej firmie z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży)
  • korzystanie z bogatego pakietu benefitów, Karty Multisport, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowania do urlopu, dofinansowania do opieki nad dziećmi, bonów świątecznych)
  • udział w realizacji naszej misji, jaką jest pomoc osobom niedosłyszącym: Pomagamy słyszeć lepiej!
  • świetną atmosferę, którą tworzą ludzie pełni pasji
  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku, w weekendy wszyscy odpoczywamy!

Benefity

Spotkania integracyjne
Ubezpieczenie na życie
Komputer do użytku prywatnego
Dofinansowanie bletów do kina, teatru
Inicjatywy dobroczynne
Dodatkowe świadczenia socjalne
Dofinansowanie wakacji dzeci
Służbowy telefon do użytku prywatnego
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie wypoczynku
Program poleceń pracowników
Służbowy samochód do użytku prywatnego
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie