Starszy referent

Strzelin
Oferta opublikowana12.04.2024
Oferta wygasa11.07.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Zespół ds. Teleinformatyki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonuje rejestracji w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji i innych aplikacjach.
  • Analiza i modyfikacja danych w zbiorach informatycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami.
  • Rejestracja operacyjna na stanowisku ODN.
  • Obsługa elektornicznego dziennika korespondencji , w zakresie Zespołu ds. Teleinformatyki.
  • Sporządzanie pism na potrzeby Zespołu ds. Teleinformatyki.
  • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji w zakresie Zespołu ds. Teleinformatyki.
  • W zastępstwie wprowadzanie mandatów karnych do systemu PUE Mandaty.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-26
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
    ul. Wolności 15
    57-100 Strzelin

Warunki pracy

Praca przez 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Praca statyczna - przy monitorze ekranowym. Praca zarówno statyczna i dynamiczna na terenie urzędu i podległego  PP Wiązów.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie