Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji

Lubań
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą  świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo),
- minimum 6 miesięcy  pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent.

Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
-
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja.

Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Termin składania ofert: 06.05.2024 r.                                                                                                                         

Dodatkowe informacje:
- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Wałbrzychu.

miejsce wykonywania pracy:

Inspektorat ZUS w Lubaniu,
ul. Łokietka 13
59-800 Lubań

Oferujemy

Oferujemy:

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach,

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • umowę na czas określony,
  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • rozwój zawodowy,
  • bogaty program szkoleń,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie.

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

 

- sprzęt komputerowy

- sprzęt biurowy

 

- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,

- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,

- konieczność poruszania się po całym obiekcie,

- konieczność odbywania podróży służbowych,

- budynek 1-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,

- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie