Stanowisko ds. rozliczeń

Wałbrzych
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń

 

Wymagania

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe

Mile widziane:
- minimum 1 rok doświadczenia z ubezpieczeniami społecznymi
- wykształcenie wyższe zawodowe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)

 

 

Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.
- znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- komunikacja.

 

Wymagane dokumenty:

- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".

 

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

Termin składania ofert: 10.05.2024 r.

 

 

Dodatkowe informacje:

 

- oferta dotyczy 2 stanowisk pracy,

- nadesłanych dokumentów nie zwracamy,

- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,

- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,

- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,

- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Wałbrzychu,

 

miejsce wykonywania pracy:

Oddział ZUS w Wałbrzychu

ul. Kasztanowa 1

58-390 Wałbrzych

 

Oferujemy

Oferujemy:

 

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną i lubiącą współpracę,
  • zorientowaną na klienta,
  • zorientowaną na cel i jakość,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach,

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • rozwój zawodowy,
  • bogaty program szkoleń,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie.

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy

Warunki wykonywania pracy:

- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,

- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

- konieczność odbywania podróży służbowych,

- konieczność poruszania się po całym obiekcie,

- budynek 3-piętrowy z windą z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze,

- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,

- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,

- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,

- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie