Stanowisko ds. planowania i kontroli realizacji planów (zastępstwo)

Łódź
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia koordynację zadań dotyczących sporządzania planu finansowego TJO w zakresie przychodów i kosztów działalności bieżącej oraz realizację zadań w zakresie analizy stopnia realizacji planu finansowego TJO, oceny możliwości finansowania zakupów i umów realizowanych przez TJO w zamach zatwierdzonego planu finansowego TJO oraz alokacji i rozliczania kosztów w module kontrolingowym.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok stażu pracy ogółem

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja, zarządzanie, planowanie finansowe, kontroling)
  • minimum 2 lata pracy związanej z rachunkowością, planowaniem i kontrolingiem

 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • mile widziana znajomość obsługi programu SAP

 

Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na komunikację, cel i jakość
  • elastyczną i nastawioną na rozwój
  • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych

zachęcamy do składania dokumentów.

 

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 62/2024
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Dodatkowe informacje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony - zastępstwa
  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 16-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie

Ogłoszenie wyników naboru

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:

Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.

Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:

Brak odpowiednich kandydatów na stanowisko.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie