Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia koordynację zadań dotyczących sporządzania planu finansowego TJO w zakresie przychodów i kosztów działalności bieżącej oraz realizację zadań w zakresie analizy stopnia realizacji planu finansowego TJO, oceny możliwości finansowania zakupów i umów realizowanych przez TJO w zamach zatwierdzonego planu finansowego TJO oraz alokacji i rozliczania kosztów w module kontrolingowym.
Wymagania niezbędne:
Mile widziane:
Wymagania dodatkowe:
Jeśli jesteś osobą:
zachęcamy do składania dokumentów.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:
które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy:
Ogłoszenie wyników naboru
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.
Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata:
Brak odpowiednich kandydatów na stanowisko.