Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, zarządzanie, ubezpieczenia społeczne)
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie prowadzenia postępowań, terminów wydawania decyzji, postanowień itd.
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert: 19.03.2024 r.
Dodatkowe informacje:
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Świdnicy
ul. Saperów 29
58-100 Świdnica
Oferujemy:
Jeśli jesteś osobą:
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów:
Anna Baltadzis, Świebodzice
Paulina Grajek, Świdnica
Piotr Janik, Walim
Agnieszka Janik Świdnica
Agnieszka Jędrasik-Zabój, Świdnica
Joanna Kaczkowska, Świdnica
Kamila Kilarska, Grodziszcze
Kamila Kuźniecow, Świdnica
Małgorzata Łuksin, Świdnica
Iwona Mazurska, Świdnica
Marcelina Niedźwiedzka, Świdnica
KAMILA NOWACKA, Świdnica
Krzysztof Ochudło, Wałbrzych
Barbara Perdek, Dzierżoniów
Monika Pietrzak, Kamienna Góra
Marta Rajter-Ciesielska, Świdnica
Agnieszka Smolarek ,Świdnica
Daria Sobanska, Świebodzice
Magdalena Stankiewicz, Świdnica
Agnieszka Szegda-Kregel, Strzegom
Katarzyna Szpil, Marcinowice
Małgorzata Szumska, Świdnica
Barbara Woźniak, Wałbrzych
Joanna Zapart, Świdnica
Ewa Żolnierowicz, Świdnica
Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania zatrudnionych kandydatów
Uzasadnienie wyboru lub uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata
Kandydatka zaprezentowała motywację do pracy na przedmiotowym stanowisku. Badane kompetencje, wiedza na temat ZUS oraz osobowość kandydatki wykazały, że komisja kwalifikacyjna pozytywnie oceniła kandydatkę.