Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

Zgierz
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • znajomość przepisów KPA
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli jesteś osobą:

  • zorientowaną na komunikację, klienta, cel i jakość
  • elastyczną i nastawioną na rozwój
  • potrafiącą współpracować, rozwiązywać problemy oraz radzić sobie w sytuacjach trudnych

zachęcamy do składania dokumentów.

 

Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr 99/2024
  • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe

które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

 

Dodatkowe informacje:

  • poszukujemy 3 kandydatów na stanowisko
  • proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • otrzymanych dokumentów nie zwracamy

miejsce wykonywania pracy:

Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 4

ul. Chopina 5

95-100 Zgierz

Oferujemy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

 

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiążą się sporadycznie z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 1-piętrowy
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika

Ogłoszenie listy kandydatów

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:

Agata Maszka, Łódź

Dawid Woźniak, Zgierz

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie