Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej

Chrzanów
Oferta opublikowana19.05.2024
Oferta wygasa13.08.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Cel stanowiska:
Zapewnia realizację czynności w zakresie wynikającym z obowiązków właściciela budynku, obiektu budowlanego lub terenu będących we władaniu Oddziału nałożonych Ustawą o ochronie przeciwpożarowej

Wymagania

Wymagania formalne:
Niezbędne:
• wykształcenie średnie lub średnie branżowe i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa - zgodnie z ustawą z dn. 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. 1991 nr 81 poz. 351, z późn. zm.)

Mile widziane:
• wykształcenie wyższe (tytuł zawodowy inżynier pożarnictwa albo tytuł zawodowy inżynier i dyplom ukończenia studiów w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego wydany do dnia 30 września 2019 r. lub studiów na kierunku inżynieria bezpieczeństwa w zakresie bezpieczeństwa pożarowego wydany po dniu 30 września 2019 r.)
• minimum 3 lata pracy związanej z ochroną przeciwpożarową

Wymagania dodatkowe:
• znajomość Ustawy o ochronie przeciwpożarowej
• znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
• znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych
• umiejętność obsługi pakietu MS Office
• orientacja na cel
• orientacja na jakość
• komunikacja
• współpraca
• elastyczność
• nastawienie na rozwój
• negocjowanie i wywieranie wpływu
• podejmowanie decyzji
• rozwiązywanie problemów
• innowacyjność


Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy
• skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie, uprawnienia

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty


Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacyjny obejmował będzie rozmowę kwalifikacyjną badającą kompetencje niezbędne na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
• skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny)

Oferujemy

Szczegóły oferty:
• stabilne zatrudnienie na 0,5 etatu na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych
• system premiowy


Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy
• sprzęt biurowy


Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• konieczność poruszania się po całym obiekcie
• konieczność wykonywania pracy poza biurem
• konieczność odbywania podróży służbowych
• budynek 2-piętrowy z pomieszczeniami sanitarnymi
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze

 

Imiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:

Marek Borowczyk, Oświęcim
Aleksandra Firganek-Tatara, Brzeszcze
Roman Głownia, Bolęcin
Jonasz Szarek, Libiąż

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie