Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom zgłaszającym się do terenowej jednostki organizacyjnej oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie
Mile widziane:
• wykształcenie wyższe
• doświadczenie w obsłudze klientów w tym osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
• podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
• podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
• umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
• komunikatywną
• potrafiącą współpracować
• zorientowaną na jakość
• nastawioną na rozwój
• posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów.
Zachęcamy do składania dokumentów
Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
• skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')
Dodatkowe informacje:
• poszukujemy 1 pracownika
• oferty niekompletne, wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
• skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
• proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną
• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy,
• sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
• wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
• konieczność poruszania się po całym obiekcie,
• konieczność odbywania podróży służbowych,
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
• wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
• przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
• drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.