Specjalista/-ka ds. obsługi klienta

Legnica
Oferta opublikowana19.03.2024
Oferta wygasa10.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • odpowiadasz za obsługę telefoniczną klienta w zakresie wynajmu,
  • odpowiadasz za obsługę mailową klienta w zakresie wynajmu,
  • odpowiadasz za kontakt z klientem w zakresie wynajmu innymi kanałami komunikacji,
  • wprowadzasz rezerwację od klienta do systemu operacyjnego,
  • aktualizujesz statusy wynajmów w systemie w zakresie danych dotyczących rezerwacji,
  • wysyłasz do klientów fv proforma i linki do płatności online,
  • umawiasz telefonicznie z klientem wydania i zwroty pojazdów.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość obsługi komputera i programów pakietu Office,
  • samodzielność i zdolności organizacyjne.

To oferujemy

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale, dającą możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w obszarze sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń i premii uzależniony od osiągniętych wyników.

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Firmowa drużyna sportowa
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie