Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Białe Błota
Oferta opublikowana12.04.2024
Oferta wygasa07.07.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Twój zakres obowiązków

Twoją rolą będzie wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów z segmentu B2B, korzystając ze wszystkich dostępnych form kontaktu (telefon, email, spotkanie), w ramach współpracy z Klientem będziesz odpowiadać za kompleksową obsługę oraz budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji.

Nasze wymagania

  • cechujesz się wysoką kulturą osobistą i odpowiedzialnością biznesową,
  • posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • masz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta B2B lub chęć do zdobycia nowych umiejętności,
  • posiadasz prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
  • potrafisz się zaangażować i poszukujesz wieloletniej współpracy,
  • cechuje Cię umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnej,
  • potrafisz konsekwentnie i z uporem dążyć do celu,
  • lubisz wyzwania, a nauka nowych technologii produkcyjnych nie sprawia Ci trudności.
  • Jeżeli czujesz, że spełniasz powyższe wymagania – koniecznie zgłoś się do nas i dołącz do naszego zespołu.

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • stabilną pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus zmienne wynikające z osiąganych rezultatów,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pomoc w organizowaniu sprzedaży (wsparcie, pomysły, brak utrudniających procedur),
  • systematyczne szkolenia,
  • ciekawe wyzwania w obszarze materiałów samoprzylepnych,
  • możliwość wniesienia osobistego wkładu w rozwój Spółki.

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Parking dla pracowników
Paczki świąteczne
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie