Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania, sprzętu komputerowego ,urządzeń peryferyjnych oraz sieci komputerowych,
wspierać pracowników sklepów w codziennej pracy z wykorzystaniem narzędzi IT,
dbać o terminową realizację zadań w podległych kolejkach zgłoszeń.
Wymagania
posiadają doświadczenie na podobnym stanowisku,
mają wykształcenie wyższe (Informatyka bądź pokrewne),
są komunikatywne, odpowiedzialne i potrafią pracować w zespole.
Oferujemy
pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
prywatną opiekę medyczną,
możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/MedicoverSport,
możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych,
innowacyjne środowisko pracy,
dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC, eobuwie.pl, MODIVO oraz HalfPrice.
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!