Praca biurowa przy użyciu komputera, praca poza siedzibą urzędu - przeprowadzenie oględzin na terenie powiatu nowosądeckiego, stanowisko pracy wyposażone w niezbędny sprzęt biurowy i komputerowy, siedziba Inspektoratu niedostępna dla osób niepełnosprawnych z wyjatkiem dziennika podawczego.
Życiorys, list motywacyjny, oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, a oświadczenia zaopatrzone dodatkowo datą ich sporządzenia. Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie bądź drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w sekretariacie PINB w Nowym Sączu. Oferty kandydatów nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia procedury naboru ulegają zniszczeniu (nie odsyłamy dokumentów listownie). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (18) 547-51-60/ 547-51-70. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "oferta pracy w PINB".