Oferta opublikowana28.02.2024
Oferta wygasa29.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Radziejowie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent do spraw ds. księgowości
Dział Księgowość

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (WNiP).
  • Inwentaryzowanie majątku jednostki.
  • Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
  • Merytoryczne opisywanie faktur zakupowych.
  • Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów księgowych zewnętrznych.
  • Uzgadnianie obrotów i sald kont księgowych (syntetycznych i analitycznych).
  • Ewidencjonowanie zadekretowanych dowodów księgowych w systemie finansowo-księgowym.
  • Monitorowanie rozrachunków z kontrahentami i wyjaśnienie rozbieżności.
  • Sporządzanie list płac pracowników i zleceniobiorców wraz z obsługą w programie Płatnik.
  • Obliczanie zgodnie z cennikiem dochodów inspektorów PIW Radziejów i zleceniobiorców.
  • Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami rachunkowości oraz instrukcji kasowej.
  • Właściwe gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji wynikającej z zakresu obowiązków.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • Znajomość przepisów ustaw: o finansach pubicznych, ordynacja podatkowa, kodeks postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-10
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    W formie papierowej na adres: ul. Brzeska 56, 88-200 Radziejów lub mailowo : sekretariat@piwradziejow.pl

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno- biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Inspektoratu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych ). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświeteniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie