Referent

Sucha Beskidzka
Oferta opublikowana23.02.2024
Oferta wygasa23.05.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
w Wydziale Kryminalnym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełnienie funkcji lokalnego administratora aplikacji systemu Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych (ERCDŚ)
  • wprowadzanie danych zawartych na formularzach statystycznych KSIP w obszarze rejestracji procesowych postępowań, osób do systemu KSIP zgodnie z Zarządzeniem nr 70 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 grudnia 2019 roku
  • prowadzenie rejestrów dochodzeniowo – śledczych
  • przyjmowanie sprawdzonych pod względem formalnym i merytorycznym druków statystycznych KSIP od funkcjonariuszy KPP Sucha Beskidzka;
  • modyfikacja rejestracji procesowych w systemie KSIP poprzez uzupełnianie brakujących sygnatur „Ds” udostępnionych z Prokuratury Rejonowej w Suchej Beskidzkiej
  • modyfikowanie i korygowanie błędnych rekordów w rejestracjach procesowych w systemie KSIP w oparciu o analizę KWP w Krakowie
  • wprowadzanie danych do ERCDŚ w obszarze rejestracji, zakończenia i modyfikacji dochodzeń i postępowań sprawdzających oraz bieżąca analiza danych w celu zapewnienia zgodności z programem KSIP
  • dokonywanie analiz oraz wstępnego podsumowania danego okresu z uwzględnieniem danych statystycznych
  • sprawdzanie i rejestrowanie w systemie KSIP w obszarze poufne
  • obsługa systemu analitycznego
  • dokonywanie okresowych analiz i weryfikacji oraz wstępnego podsumowania danego okresu z uwzględnieniem danych statystycznych
  • prowadzenie archiwum i dokumentacji archiwalnej Wydziału Kryminalnego KPP w Suchej Beskidzkiej
  • prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego pod nieobecność sekretarki wynikającej z urlopów, absencji chorobowej i innych okoliczności uniemożliwiających jej wykonywanie obowiązków

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji przy obsłudze rejestracji formularzy statystycznych ksip
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów zarządzenia nr 70 KGP z dnia 2 grudnia 2019 roku
  • bardzo dobra znajomość komputera w zakresie programu: EXEL,KSIP, ERCDŚ, SESPOL, INTRADOK
  • komunikatywność, dokładność, otwarty stosunek do klienta, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji przy obsłudze rejestracji formularzy statystycznych KSIP
  • wykształcenie: średnie wykształcenie średnie profilowane lub wyższe zawodowe w administracji

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • oświadczenie że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów;
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na prowadzenie postepowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 756)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-08
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej
    ul. Mickiewicza 42
    34-200 Sucha Beskidzka
    (Sekretariat , pok. 100)
    W kopertach z dopiskiem „ Nabór na stanowisko referenta KSC”

Warunki pracy

Praca wykonywana jest w systemie jednozmianowym w budynku Komendy Powiatowej Policji w Suchej Beskidzkiej przy ul. Mickiewicza 42; praca o różnym stopniu skomplikowania oraz odpowiedzialności. Na stanowisku pracy mogą występować warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycją ciała – praca przy monitorze ekranowym, w pozycji siedzącej. Praca wymaga szczególnej koncentracji przy weryfikacji dokumentów przed wprowadzeniem ich do systemu komputerowego. W trakcie pracy biurowej pracownik obsługuje komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi tj. drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka. W pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne - światło dzienne i sztuczne, spełniające wymagania określone w polskich normach. Nie występują warunki szkodliwe lub niebezpieczne. Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku, brak windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych znajduje się tylko przy wejściu głównym do budynku.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie