Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Siemiatycze
Oferta opublikowana23.03.2024
Oferta wygasa21.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Zespół do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych oraz sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracownikiem kancelarii tajnej,
  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych,
  • opracowanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych,
  • prowadzenie postępowań sprawdzających wobec policjantów i pracowników Komendy oraz kandydatów do pracy w Komendzie, a także kontrolnych postępowań sprawdzających,
  • prowadzenie dokumentacji m.in. rejestru akt postępowań sprawdzających, rejestru zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, rejestru wydanych poświadczeń bezpieczeństwa i inne,
  • prowadzenie szkoleń funkcjonariuszom i pracownikom tut. KPP w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz udzielanie instruktażu w tym zakresie,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu ochrony informacji niejawnych,
  • pełnienie funkcji inspektora danych osobowych (RODO, DODO),
  • wprowadzanie danych do systemu SWOP.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • Znajomość pracy kancelaryjno – biurowej,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
  • Znajomość obsługi komputera, programów pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub na kierunku administracja

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-05
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
    ul. Zielona 3
    17-300 Siemiatycze

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
- stanowisko jest usytuowane na parterze budynku bez windy; budynek poza częścią parterową nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. 

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

„W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie