Praca wykonywana głównie w siedzibie urzędu. Wyjazdy/wyjścia służbowe jedynie w granicach administracyjnych M. Łodzi. Korzystanie głównie ze środków komunikacji miejskiej lub samochodu służbowego (bez kierowcy). Siedziba urzędu znajduje się na II pietrze z podjazdem i z windą. Praca w niewielkich, dwu i trzyosobowych pomieszczeniach. Korytarze wąskie, toalety niedostosowane dla potrzeb niepełnosprawnych. W budynku całkowity zakaz palenia tytoniu. Stanowiska pracy wyposażone w laptopy lub komputery stacjonarne. Konieczność udzielania częstych informacji telefonicznych.
Szerokie spektrum prowadzonych spraw oraz ich duży stopień skomplikowania umożliwi nowym pracownikom (w krótkim czasie) nabycie cennego doświadczenia oraz przyczyni się do znaczącego podniesienia kwalifikacji zawodowych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowych danych udziela: Elżbieta Krzepińska referent ds. kadrowo-płacowych w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym, tel.: (42) 655-80-36 w. 16,
Adres strony urzędu: www.pinb.lodz.pl