Poszukiwane kompetencje “twarde”
• Doświadczenie w pracy w marketingu B2B i/lub B2C
• Umiejętności Project Managementowe z obszaru produkcji treści, materiałów szkoleniowych, promocyjnych, informacyjnych dla docelowych odbiorców (w tym na rynki zagraniczne)
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, komunikacji i projektami w oparciu o KPI
• Doświadczenie we współpracy z zewnętrzymi agencjami mediowymi i reklamowymi,
• Umiejętność pracy w systemie Google Ads, Meta, LinkedinAds lub umiejętność rozliczania efektywności działań realizowanych przez agencję
• Znajomość zasad tworzenia tekstów optymalnych pod SEO
• Doświadczenie w zarządzaniu social mediami
• Doświadczenie w analityce założonych systemów
• Znajomość systemów typu Marketing Automation
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
• Znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym
Poszukiwane cechy “miękkie” kandydata
• Samodzielność i proaktywność w realizacji zadań, podejmowaniu decyzji i proponowaniu rozwiązań
• Otwartość i chęć doskonalenia umiejętności swoich i innych członków zespołu
• Empatia marketingowa (umiejętność patrzenia z perspektywy grupy docelowej)
• Uczciwość
• Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność komunikacji interpersonalnej
• Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków wsparta kreatywnością i pomysłowością
• Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie
• Rzetelność, dokładność i terminowość realizowanych zadań