Koordynator ds. obsługi kluczowych klientów

Łódź
Oferta opublikowana21.03.2024
Oferta wygasa12.06.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżakadra zarządzająca

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie prawidłowego oraz terminowego przebiegu procesów logistycznych dla dwóch kluczowych klientów,
  • dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów w celu zbudowania trwałych i pozytywnych relacji,
  • monitorowanie wskaźników efektywnościowych (KPI) oraz jakościowych (Ilość reklamacji od klientów),
  • koordynacja rozwoju nowych projektów, dla istniejących specyfikacji,
  • podejmowanie działań mających na celu usprawnienie pracy z klientem,
  • przygotowanie i uczestniczenie w business review z klientem,
  • bliska współpraca z działem handlowym (analiza danych zamówień, dostaw, poziomu zapasów),
  • organizacja i koordynacja pracy podległego zespołu (3 osoby),
  • bliska współpraca z innymi działami w pozostałych fabrykach Albea w Polsce i w Europie.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta, logistyki,
  • znajomość systemu SAP,
  • płynna znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę w międzynarodowym zespole,
  • dobra znajomość MS Excel umożliwiająca przygotowywanie raportów, analiz, narzędzi mogących usprawnić pracę,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i rozwiazywania problemów,
  • umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu.

Benefity

Ubezpieczenie na życie
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie