Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się  w pracy tymczasowej, rekrutacjach stałych, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20. prężnie działających oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Firmie, w ciągu 15 lat, zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników.

Ze względu na realizację nowego projektu sprzedażowego przez naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych zatrudnieniem na stanowisko Konsultanta telefonicznego.



 

Konsultant - 3 projekty do wyboru.

Gdańsk/Sopot
S/G/E/10

1) DORADCA KLIENTA W WYDAWNICTWIE – LITERATURA FACHOWA:

Biznesowy i formalny kontakt z Klientami. Stałe godziny pracy. „Wykonywanie połączeń”

 

Opis stanowiska:

  • Codzienna obsługa Klientów biznesowych - kontakt wyłącznie telefoniczny,
  • Przedstawianie produktów - literatury fachowej (tematyka związana m. in. z rachunkowością, ekonomią, zasadami BHP) oraz szkoleń z zakresu podnoszenia kwalifikacji pracowników,
  • Kontakt z Klientami odbywa się w oparciu o dostępną bazę danych,
  • Przygotowywanie ofert sprzedaży dla stałych i nowych Klientów (na podstawie historii zamówień),
  • Budowanie trwałych oraz pozytywnych relacji podczas każdej rozmowy,
  • Praca w stałych godzinach: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia - stawka godzinowa 13,00 zł brutto plus premia,
  • Płatne szkolenie organizowane przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków

2) PRACOWNIK INFOLINII INFORMACYJNEJ :

Praca zmianowa „Odbieranie połączeń”

Opis stanowiska - Pracownik Infolinii informacyjnej:

  • Obsługa telefonów przychodzących - infolinia informacyjna,
  • Udzielanie prawidłowych informacji Klientom,
  • Praca biurowa - obsługa systemów informatycznych.


Od Kandydatów zainteresowanych zatrudnieniem oczekujemy:

  • Dyspozycyjności - praca zmianowa w pełnym wymiarze godzin,
  • Dobrej dykcji oraz znajomości zasad pisowni języka polskiego,
  • Komunikatywności, a także wysokiej kultury osobistej,
  • Wykształcenia min. średniego (mile widziane osoby z wykształceniem wyższym lub w trakcie studiów zaocznych),
  • Umiejętności analitycznych oraz szybkiego przyswajania informacji,
  • Dobrej znajomości obsługi komputera oraz systemów informatycznych.

W zamian za zaangażowanie oferujemy: 

  • Przejrzysty system wynagradzania: stawka podstawowa + premie jakościowe,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
  • Grafik z góry ustalany z Kierownikiem na cały miesiąc - możliwość planowania wolnego czasu z wyprzedzeniem,
  • Rozbudowany system szkoleń wewnętrznych, które przygotują do należytego wykonywania obowiązków,
  • Darmowy posiłek dla osób dojeżdżających do pracy na rowerze :)

3) DORADCA KLIENTA DS. SPRZEDAŻY ARTYKUŁÓW UŻYTKU CODZIENNEGO:

Jeżeli wolisz mniej formalny kontakt z Klientem oraz zależy Ci na elastycznym grafiku, aplikuj na trzecią ofertę: „Odbieranie oraz wykonywanie połączeń”

Opis stanowiska - sprzedaż artykułów użytku codziennego:  

  • Wykonywanie połączeń wychodzących i odbieranie przychodzących,
  • Telefoniczna sprzedaż produktów zawartych w ofercie,
  • Przyjmowanie zamówień oraz zgłoszeń od Klientów,
  • Praca codzienne między godz. 6.00 a 22.00 (elastyczny grafik układany co tydzień zgodnie z dyspozycyjnością Zleceniobiorców) – idealne rozwiązanie na połączenie pracy z nauką lub hobby - to Ty decydujesz, ile godzin wypracujesz,
  • W ciągu miesiąca 2 zmiany nocne,
  • Przed rozpoczęciem pracy – szkolenie, za które otrzymasz wynagrodzenie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia - konkurencyjna stawka 14,00 zł brutto/godzinę!
  • Grafik dostosowany do dyspozycyjności osób pracujących – zmiany 6-8h dziennie,
  • Możliwość pracy na ¾ etatu,
  • Bardzo dobrze skomunikowaną lokalizację – Gdańsk Przymorze - 5 min. od stacji SKM.


Od Kandydatów zainteresowanych zatrudnieniem oczekujemy:

  • Wykształcenia min. średniego,
  • Bardzo dobrej dykcji oraz zdolności posługiwania się poprawną polszczyzną,
  • Komunikatywności i umiejętności utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami,
  • Zaangażowania w wykonywanie obowiązków oraz podnoszenie własnych kwalifikacji,
  • Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku!

 

Osoby zainteresowane zachęcamy do aplikowania, przesyłając CV na adres e-mail: Aplikuj lub klikając przycisk „Aplikuj”

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 5088.

Aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922"

Zaproszona

Dostałam zaproszenie na spotkanie do Poznania na stanowisko Kierownika Oddziału. Słyszałam, że były tam ostatnio jakieś czystki. Ktoś z Was wie może, co się wydarzyło i na jakie warunki na tym stanowisku mogę liczyć (podstawa, premie - jakie i od czego zależne). Mam ponad 5 letnie doświadczenie w innej Agencji na takim samym stanowisku i wracam 6 miesiącach macierzyńskiego do pracy.

anonymous

Hej . Ja tez tam pracowałam. Zupełne bagno - w okresie kiedy tam pracowałam z 12 osobowego działu odeszło 9 osób w ciągu pół roku. Ludzie mieli dość najniższej krajowej, tam nawet komputerów nie ma dla wszystkich trzeba z domu własny przynosić.

Zainteresowana

Ktoś pracuje tu w grupie progres czy tylko za ich pośrednictwem ? Interesuje mnie praca bezpośrednio w grupie progres.