Kierownik Zespołu Contact Center

Kielce
Oferta opublikowana22.05.2024
Oferta wygasa20.08.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaadministracja biurowa

Twój zakres obowiązków

  • Kierowanie zespołem Contact Center zapewniając realizację celów biznesowych, finansowych, oraz jakościowych,
  • Rekrutacja, selekcja i szkolenia mające na celu ciągły rozwój umiejętności pracowników Contact Center,
  • Planowanie pracy zespołu i prognozowanie zasobów niezbędnych do realizacji kampanii,
  • Monitorowanie i analiza efektywności pracy zespołu pod kątem założonych wskaźników KPI, gwarantujących realizację celów sprzedaży oraz profesjonalną obsługę Klientów,
  • Przygotowywanie i wdrażanie narzędzi do pomiaru i kontrolowania standardów obsługi Klienta,
  • Inicjowanie i wprowadzenie działań obniżających poziom reklamacji
  • Budowa, realizacja i optymalizacja procesów posprzedażowych obsługi Klientów (obsługa zapytań, zamówień, wniosków i reklamacji),
  • Kompleksowy nadzór oraz wdrażanie nowych procesów i systemów wspierających pozyskanie oraz obsługę Klientów,
  • Aktywna współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych,
  • Budowanie kultury ciągłego doskonalenia,
  • ‎Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy z zachowaniem najwyższych standardów obsług

Nasze wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (contact center, back office, telesales),
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w prowadzeniu akcji utrzymaniowych,
  • Zdolności przywódcze, inicjatywa, odpowiedzialność, dynamizm, sumienność, samodzielność
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Skuteczność i determinacja w osiąganiu celów,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu,
  • Znajomość standardów i zachowań obowiązujących w obsłudze Klienta, znajomość technik motywowania i coachingu,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
  • Angażowanie do realizacji Celów oraz budowanie świadomości biznesowej
  • Wspieranie rozwoju oraz inspirowanie do dialogu i czerpania z różnorodności
  • Umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling)

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę
  • Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: system kafeteryjny MyBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta paliwowa,
  • Dofinansowanie w ramach ZFŚS m.in. do wypoczynku, bonów świątecznych i innych
  • Elastyczny czas rozpoczynania pracy między godz. 7:00 a 9:00
  • Parking na terenie firmy
  • Pełną wyzwań pracę w firmie będącej członkiem dużej grupy kapitałowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji w ramach udziału w wielu ciekawych projektach
  • Niezbędne narzędzia pracy

Benefity

Karty przedpłacone
Preferencyjne pożyczki
Ubezpieczenie na życie
Parking dla pracowników
Dofinansowanie bletów do kina, teatru
Karta sportowa
Dodatkowe świadczenia socjalne
Dofinansowanie wakacji dzeci
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie wypoczynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie