Kierownik oddziału

Łódź
Oferta opublikowana12.03.2024
Oferta wygasa10.06.2024
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
w Wydziale Rolnictwa i Transportu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie i koordynowanie pracy w Oddziale, nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez pracowników oddziału
  • nadzór na obsługą zadań inwestycyjnych dofinansowywanych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z pozyskiwaniem środków na finansowanie inwestycji z rezerw celowych i ogólnej w tym obsługa zadań inwestycyjnych realizowanych na podstawie ustawy o zasadach polityki rozwoju
  • nadzór nad obsługą zadań inwestycyjnych realizowanych i finansowanych z budżetu państwa w zakresie administracji rządowej, zadań własnych oraz innych zadań zleconych ustawami jednostkom samorządu terytorialnego
  • koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych z przygotowywaniem materiałów planistycznych do budżetu, realizacją budżetu, sprawozdawczością budżetową oraz planowaniem budżetu zadaniowego w zakresie przypisanym do Oddziału
  • rozpatrywanie skarg i wniosków ludności, interpretacji radnych i interpretacji poselskich w sprawach wchodzących w zakres pracy stanowiska
  • udział w kontrolach zadań inwestycyjnych dofinansowywanych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praca/staż w administracji
  • kompetencje kierownicze tzn. umiejętność: podejmowania samodzielnych decyzji, planowania działań, kierowania pracą zespołu, egzekwowania realizacji zadań powierzonych pracownikom, rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych, ustawy o finansach publicznych.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce. Ponadto: uczciwość, szczerość, samodzielność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność i elokwencja. znajomość na poziomie ogólnym przepisów z zakresu administracji rządowej, znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznych, ochrony informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca/staż w obszarze budownictwa i transportu
<br>
<br>
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • przeszkolenie z zakresu kontroli

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-22
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Punkt Obsługi Klienta bud. C
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
    z dopiskiem Oferta pracy nr 134940

Warunki pracy

zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca w stresie pod presją czasu


Kontakty zewnętrzne:


kilka razy dziennie: Urzędy Gmin i Starostwa Powiatowe


kilka razy w tygodniu: Klienci administracji, wnioskodawcy


Kilka razy w miesiącu: Urzędy Wojewódzkie, Ministerstwo Infrastruktury


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 7 500 zł plus dodatek stażowy


Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2022 r., poz.1691 ze zm.).


Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.


W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.


Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52


„W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie